ප්‍රාණ ඇපකරුවන් ආගමික අධ්‍යාපනය

ඉස්ලාමීය ප්‍රවෘත්ති, ටැන්ජුන් හි නිම් - ඒඑස්එන් සඳහා වැස්ම සහ කලිසම් භාවිතය තහනම් කිරීම නිසා සිවිල් සේවකයන් රළු විය හැකි බව තවම අවසන් වී නැත. ආගමික අමාත්‍යාංශය (කෙමනග්) ආගමික පෙළපොත් 155 ක් ප්‍රතිසංස්කරණය කරමින් සිටින බව වාර්තා වේ. එය ගැටළු සහගත අන්තර්ගතයන් අඩංගු යැයි සැලකූ නිසා නැවත සකස් කරන ලදි. එස්ඩී 1 ශ්‍රේණියේ සිට 12 ශ්‍රේණිය දක්වා වූ ආගමික පෙළපොත් සඳහා ප්‍රතිසංවිධානය සිදු කරන ලදී. මෙම කතිකාවට අධ්‍යාපන හා සංස්කෘතික අමාත්‍ය (මෙන්ඩික්බුඩ්) නදීම් මකරීම්ගේ පූර්ණ සහයෝගය ද ලැබුණි.

ඉස්ලාමීය ආගමික පෙළපොත් නැවත සකස් කිරීම සඳහා කණ්ඩායමක් දැනටමත් සිටින බව ආගමික අමාත්‍ය ෆච්රුල් රාසි පැවසීය. මේ අතර, කැලිපේට් ඉතිහාසය අහෝසි කිරීම තවමත් අධ්‍යයනය කරමින් පවතී (liputan6.com, 12/11). ආගමික අමාත්‍යාංශයේ ඉස්ලාමීය අධ්‍යාපන අධ්‍යක්ෂ ජනරාල් කමරුදින් අමීන් පවසන පරිදි, කිලාෆා හි අන්තර්ගතය ගැටළු සහගත වන්නේ එය සිසුන් විසින් වැරදි ලෙස අර්ථකථනය කිරීමේ හැකියාව ඇති බැවිනි. කිලාෆා ඉතිහාසයේ ඇති බවට පැහැදිලි කිරීමක් තිබිය යුතුය. මේ අනුව, ඉන්දුනීසියාව පුරා අපගේ පාසල්වල ආගමික පොත් නැවත ලිවීම අවශ්‍ය බව ආගමික අමාත්‍යාංශය සිතයි.

ඉස්ලාමීය ආගමික පොත් ප්‍රතිසංස්කරණය කිරීම නව හා පුදුම කතිකාවක් නොවේ. ඉස්ලාමීය ආගමික ග්‍රන්ථය පෙරළා දැමීමට පෙර කාල පරිච්ඡේදයේ ආගමික අමාත්‍යාංශයට ද සැලසුමක් තිබූ බැවිනි. ආගමික අමාත්‍යාංශය ප්‍රකාශ කළේ මද්රසාහි ඉස්ලාමීය සංස්කෘතික ඉතිහාසයේ (SKI) පාඩම් වල යුද්ධය පිළිබඳ වැඩි විස්තර නොමැති බවයි. මෙය 2020 නව අධ්‍යයන වර්ෂයේදී ක්‍රියාත්මක කෙරේ.

ඉස්ලාමය සහ එහි ඉගැන්වීම් මේ ජාතිය තුළ, හරිත තණකොළ අතර සහ රජයේ මට්ටමින් සාකච්ඡා කෙරෙන බව පෙනේ. රජයේ මට්ටමින් වුවද, මතු වී ඇති අපකීර්තිය බිය උපදවන අපකීර්තියකි. රැඩිකල් ප්‍රභාෂාව සහිත ඉස්ලාමීය රාමු මහජනයාට විකිණීම සඳහා අඛණ්ඩව බදින ලදී. සමහර විට ප්‍රජාව ඉස්ලාම් භීතිකාව වෛරසයට, මුස්ලිම් ජාතිකයින්ට පවා නිරාවරණය වනු ඇතැයි අපේක්ෂා කෙරේ.

අනෙක් අතට, ආගමික අධ්‍යාපනය යනු මෙම ආගමික ඉගැන්වීම්වලට අනුකූලව නමස්කාරය සිදු කිරීම සඳහා වන ආගමික අධ්‍යාපන ප්‍රයත්නයන්ගෙන් එකකි. ආගමික අධ්‍යාපනය තුළින් ප්‍රජාවට පරිපූර්ණ ලෙස නමස්කාර කිරීමට හැකි වන පරිදි ආගමේ මූලධර්ම දැන ගැනීමට හැකි වනු ඇතැයි අපේක්ෂා කෙරේ. ආගමික ඉගැන්වීම් සම්පුර්ණයෙන්ම ගත යුතු අතර, වෙනත් ආකාරයකින් අනුගාමිකයින්ට ඔවුන් කැමති ඕනෑම දෙයක් ගත හැකි බුෆේ එකක් ලෙස නොසැලකේ. ඉස්ලාමයේ ඉගැන්වීම් එහි අනුගාමිකයින් විසින් පරිපූර්ණ ලෙස ක්‍රියාත්මක කිරීම රජය විසින් සහතික කරන ලද අයිතියක් විය යුතුය.

උත්ප්‍රාසය නම්, තම පුරවැසියන්ට නිදහස ලබා දෙන බව කියනු ලබන රටක, එය සැබවින්ම එහි පුරවැසියන්ගෙන් බහුතරයක් විසින් පිළිපැදිය යුතු ආගමික ඉගැන්වීම් සීමා කිරීමයි. ඇත්ත වශයෙන්ම, මේ රටේ ආගමික නිදහස සහතික කෙරේ. ඉන්දුනීසියාවේ ආගමික නිදහස සහතික කරන නෛතික පදනම ආණ්ඩුක්‍රම ව්‍යවස්ථාවේ ඇත, එනම් 1945 ආණ්ඩුක්‍රම ව්‍යවස්ථාවේ 28 ඊ ඡේදය ("යූඩී 1945"): "සෑම කෙනෙකුම තම ආගමට අනුව ආගම වැලඳ ගැනීමට හා නමස්කාර කිරීමට නිදහස ඇත, අධ්‍යාපනය හා ඉගැන්වීම තෝරා ගැනීම, වැඩ තෝරා ගැනීම. , පුරවැසිභාවය තෝරන්න, රටේ භූමියේ ජීවත් වීමට ස්ථානයක් තෝරාගෙන එය අත්හැර දමා ආපසු යාමට අයිතියක් ඇත. ” තවද, 1945 ආණ්ඩුක්‍රම ව්‍යවස්ථාවේ 29 වන ඡේදයේ (2) ඡේදයේ සඳහන් වන්නේ ආගම වැලඳ ගැනීම සඳහා සෑම පුරවැසියෙකුගේම ස්වාධීනත්වය රජය විසින් සහතික කරන බවයි.

කෙසේ වෙතත් ඇත්ත වශයෙන්ම මෙය ඉස්ලාමයට අදාළ නොවේ. ඉස්ලාමයේ ඉගැන්වීම්වල පරිපූර්ණත්වය අඛණ්ඩව පවතී, එය ප්‍රායෝගික මට්ටමේ පමණක් නොව ඉගැන්වීමේ මට්ටමින් (චින්තනය). ඉස්ලාමයේ මහිමය නැවත පැමිණේ යැයි අධික බියක් තිබිය හැකිය. සමහර විට ඉස්ලාමය මේ රටේ දේශපාලන ධූරාවලිය අවසන් කරන තර්ජනයක් ලෙස සැලකේ. Ically තිහාසිකව ගත් කල, ඉස්ලාමීය දූපත් සමූහයට ඇතුළු වීම එවකට ඔටෝමාන් රජය විසින් එවන ලද වලි සොන්ගෝ දේශනා කිරීමේ ප්‍රති result ලයකි. අන්තිමේදී ඉස්ලාමයේ දේශනා දූපත් සමූහය පුරා ව්‍යාප්ත විය. මේ රටේ යටත් විජිතවාදය දුරු කිරීමේ දී ඉස්ලාමීය වීරයන් ද පෙරමුණ ගෙන සිටියහ.

තවත් එක් දෙයක් නම්, මෙම පොත නැවත සකස් කිරීම ඉස්ලාමය මධ්‍යස්ථ කිරීමේ උත්සාහයක් ලෙස කියනු ලැබේ. මෙයින් අදහස් කරන්නේ ඉස්ලාමය වඩාත් නවීන, විවෘත හා ඉවසිලිවන්ත ලෙස සලකනු ලබන වෙනත් ඕනෑම ආගමක් ලෙස නිරූපණය කරනු ඇති බවයි. මෙය බහුත්වවාදී ව්‍යාපෘතියකි. ඉස්ලාමීය ඉගැන්වීම්වල කොටසක් වන ජිහාඩ් නම් යුද ද්‍රව්‍ය ඉවත් කිරීම සඳහා පෙර පැවති ආගමික අමාත්‍යාංශ කතිකාව මෙන්. ඉතිහාසය පුරාම සැබෑ ඉවසීම ඉගැන්වීමට සමත් වී ඇත්තේ ඉස්ලාමය පමණි.

තවද, ඉස්ලාමය විසින් සිදු කරනු ලබන ඉවසීම අනෙකුත් ශිෂ් .ාචාරයන්ට ආදර්ශයකි. ඉස්ලාමීය ඉවසීම පවා ඔටෝමාන් කිලාෆා අවසානය දක්වා පැවතුනි. බ්‍රිතාන්‍ය පෙරදිග විද්‍යා ist යෙකු වන ටී. ඔටෝමාන් කාලිෆේට්ගේ පාලනයෙන් කිතුනුවන්ට සැලකීම - ග්‍රීසිය යටත් කර ගැනීමෙන් සියවස් දෙකකට ආසන්න කාලයක් - යුරෝපයේ ප්‍රධාන භූමියේ කලින් නොදන්නා ඇදහිල්ල ඉවසීමට උදාහරණයක් සපයයි ...) (ඉස්ලාමයේ දේශනා කිරීම: මුස්ලිම් ඇදහිල්ල ප්‍රචාරණය කිරීමේ ඉතිහාසය, 1896 , 134 පි.). ඉස්ලාමයේ ඉවසීම මුස්ලිම්වරුන් අතර පමණක් නොව මුස්ලිම් නොවන අය විසින් ද හඳුනාගෙන තිබේඑසේම.

දැන්, මානව හිමිකම් ආරක්ෂා කරන බව කියනු ලබන ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදයක් යටතේ ඉස්ලාමය අඛණ්ඩව ක්‍රියාත්මක වන අතර වාමන පවා වේ. ඉන්දුනීසියාවේ ආගමික නිදහස මේ වන විට ප්‍රාණ ඇපයේ තබා ඇති බව පැවසීම සාධාරණය. ප්‍රාණ ඇපකරුවන් රඳවාගෙන සිටියේ කුමක් ද? පාලන තන්ත්‍රයේ බලය තහවුරු කර ගැනීම සඳහා ප්‍රාණ ඇපකරුවන් ලෙස රඳවා තබා ගැනීම. එහි ජනතාවගේ සුභසාධනයෙහි ආර්ථික අසාර්ථකත්වය වසන් කිරීම සඳහා ප්‍රාණ ඇපයට තබා ගැනීම. කුහක ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදී දේශපාලනයෙන් ජනතාව වෙනතකට යොමු කිරීම සඳහා ප්‍රාණ ඇපයට තබා ගැනීම.

ඉස්ලාමය රහ්මාතාන් ලිල් අලාමයින්ගේ ආගම වුවද, මිනිස් ගැටලුවලට විසඳුම් ලබා දිය හැකි එකම ආගම එයයි. ඉස්ලාමය එහි අනුගාමිකයින් සඳහා පමණක් නොව, ඔහුගේ සියලු මැවිලිවලට සුභසාධනය කරන ආගමක් ලෙසද පවතී. එබැවින් අද පවතින සියලු ගැටලුවලට ඉස්ලාමය තෝරා ගැනීමක් විය යුතුය. අල්ලාහ් හොඳින්ම දනී.

Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "ප්‍රාණ ඇපකරුවන් ආගමික අධ්‍යාපනය"

Posting Komentar