මානව සහචරයාගේ අද්භූත රූපය වන ජින් කරින් දැන හඳුනා ගැනීම
ඉස්ලාමීය ප්රවෘත්ති, ටැන්ජුන් හි නිම් - ජින් යනු අදෘශ්යමාන චරිතයකි. එහි පැවැත්ම, අපි සමහර විට එය නොසලකා හරිමු. ඇත්ත වශයෙන්ම, අප සමඟ නිතරම ජින් කෙනෙකු සිටින බව අපට වැටහෙන්නේ නැත. ඔහු කරින්, ලෝකයේ ජීවත්ව සිටියදී මානව සහකාරියකි.
බොහෝ සිදුවීම් මිනිසුන් විසින් අවතාර හෝ මියගිය අයගේ ආත්මයන් ගැන කියනු ලැබේ. අද අපට එය රූපවාහිනී වැඩසටහන් වල දැක ගත හැකිය. කවුරුහරි මට කිව්වා වරක් ෆුලාන් හමුවූ බව. මේ ෆුලාන් අභාවප්රාප්ත වී ඇති බව පෙනී ගියේය. මේ ආකාරයේ කථා ඉතා විවිධාකාර වේ. නිදසුනක් වශයෙන්, සන්තකයේ ඇති අයෙකු සම්බන්ධයෙන්.
එමනිසා, බොහෝ මිනිසුන් සිතන්නේ මළවුන්ගේ ආත්මයන් සැරිසරන බවයි. ඇත්ත වශයෙන්ම, මේ වන විට මියගිය පුද්ගලයාගේ සිද්ධියට අදාළ සිදුවීම් නිකායේ සමහර සාමාජිකයින් විශ්වාස කර ඇත්තේ මියගිය පුද්ගලයා නැවත ඉපදෙනු ඇති බවයි. මරණයේ සිදුවීම් හා සම්බන්ධ සිදුවීම් පිළිබඳ සාක්ෂි මෙන්ම ඉහත සිදුවීම් වැනි කථා වල ප්රති ප්රතිපල ල ද ඔවුන් උපුටා දැක්වීය.
නිසැකවම මෙම සිද්ධිය අපට හුරුපුරුදුය. සාමාන්යයෙන් යමෙකු සන්තකයේ තබාගෙන මියගිය අයෙකු යැයි කියා ගන්නා විට එය යක්ෂයෙකු නොවන බව ඔබ දැන සිටියාද? ඔව්, පුද්ගලයෙකුගේ සිරුරක් ඇති අය මියගිය / මියගිය අයගේ මිතුරන් වූ අතර ඔවුන් කවුරුත් නොව කොරින් හෝ ඔහු ජීවත්ව සිටියදී නිතරම ඔහු සමඟ පැමිණි සහචරයින් විය. ඉතින්, මියගිය / මියගිය තැනැත්තා ජීවත්ව සිටියදී කළ දේ ඔහු හොඳින් දැන සිටියේය.
කරින් යනු කවුද? ඔහු හොඳ සහකාරියක්ද? නැතහොත් ඔහු සමඟ සිටින පුද්ගලයාට නරකද? මරණින් මතු ජීවිතයට (සදාකාලික) සිටි පුද්ගලයා පසුපසින් කරින් මිය නොගියේ මන්ද? "කරින්" භාෂාවෙන් අදහස් කරන්නේ මිතුරෙකු හෝ හවුල්කරුවෙකු වන අතර එම නිසා කරින් බොහෝ විට අර්ථකථනය කරනුයේ අප කොතැනක සිටියත් අප සමඟ සැමවිටම සිටින මිතුරෙකු ලෙසය.
මිතුරන් මෙන්, සමහරු හොඳ සහ සමහරු නරක ය. කරින් හා සමානව, ඔහු සමහර විට අපට හොඳ බලපෑමක් ඇති කරන අතර සමහර විට අපට නරක බලපෑමක් ඇති කරයි. නමුත් මිනිසුන් වශයෙන් අපගේ බලපෑම කරින් අපට ඇති බලපෑමට වඩා ඉහළ ය.
අපි ඉපදුණු දා සිට කැරින් සිට ඇත. මේ නිසා සමහරු කරින් අපේ නිවුන් දරුවන් ලෙස හැඳින්වූහ. එය ඔහු අදෘශ්යමාන හා අදෘශ්යමාන ය. සෑම විටම සෑම තැනකම අපව අනුගමනය කරන හවුල්කරුවෙකු ලෙස, අප ජීවිතයේ කරමින් සිටි දේ ඔහු හොඳින් දන්නා බව සහතිකයි. එම නිසා මියගිය / මියගිය තැනැත්තාට ඔහුගේ ජීවිතය තවම කථා කර නොමැති විට දැනුම් දීමට කාරින්ට හැකි වේ.
රසූල්ලාහ් සල්ලල්ලාහු අලයිහි ව සල්ලම් පැවසුවේ “එය ඔබගෙන් එක් අයෙකු නොව ජින් පන්තියේ සහකාරියක් සිටින” බවයි. “අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි, ඔබටද? “ඔව්, මටත්, අල්ලාහ්ගෙන් මට ආරක්ෂාව ලැබී ඇති නිසා මා ගැළවෙනු ඇත. කරුණාව හැර ඔහු මට අණ කළේ නැත ”(මුස්ලිම්වරයා විසින් විස්තර කරන ලදි).
අට්-තසීනි ද ෂුරයික් බින් තාරික්ගේ ඉතිහාසය විස්තර කරයි. ඔහු පැවසුවේ “රසූල්ලාහ් සල්ලල්ලාහු අලයිහි ව සල්ලම් (රලියල්ලාහු අන්හු) තුමා“ ඔබ අතර කිසිවෙකු නැත, නමුත් ඔහු වෙනුවෙන් යක්ෂයෙක් සිටී ”යැයි පැවසීය. “අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි, ඔබ වෙනුවෙන්ද? “ඔව්, මටත්, නමුත් අල්ලාහ් මාව ආරක්ෂා කළා, එවිට මම සුරක්ෂිතව සිටිමි” (ඉබ්නු හිබ්බන් විසින් විස්තර කරන ලදි).
අනාගතවක්තෘවරයා සමඟ පැමිණි ජෙනී (කරින්) හබීබ් අල් හුඩා ලෙස නම් කර ඇති අතර ඔහු මුස්ලිම් ජාතිකයෙකු බව පැවසේ. මෙම අනාගතවක්තෘවරයාගේ ජෙනිය අදටත් ජීවතුන් අතර සිටින බවට චෝදනා කරයි. බාකි වල ජීවත් වන්න. එහිදී ඔහුට ඩාවා එක්රැස්වීමක් පැවති අතර එය බොහෝ විට මුස්ලිම් ජාතිකයන් වූ වෙනත් ජින්වරුන් විසින් සංචාරය කරන ලදී. ඉතින් මිනිසුන් මෙන් ජින්ටද ඉගෙනීමට හා ඉගැන්වීමට ස්ථානයක් තිබේ.
මිනිසුන් මෙන්, කරින් මුස්ලිම්වරු, අදේවවාදීන්, කිතුනුවන් සහ යුදෙව්වන් ද සිටිති. මෙම මුස්ලිම් නොවන කරින් ඔහු සමඟ සිටි පුද්ගලයාගේ වම් උරහිස මත පිහිටා ඇති බව කියනු ලැබේ. ඊට වෙනස්ව, මුස්ලිම් කරින් දකුණු උරහිස මත සිටී. අල්ලාහ්ට කීකරු වීමට ඔහු නිතරම ඇයට උදව් කළේය. අපට යාච් යාච් .ා කරන්න ා කිරීමට අමතක වුවහොත්, ඔහු අපට මතක් කර අපව අවදි කරයි. ඔහු තම බිරිඳ සමඟ පටලවා නොගත්තොත් ඔහු සමඟ සිටි පුද්ගලයා හැර ගියේ නැත. ස්වාමිපුරුෂයා සහ භාර්යාව කාමරයට ඇතුළු වී දොර වසා ඇති විට කරින් ක්ෂණිකව මක්කමෙහි එහි යාච් යාච් .ා කරන්න ා කර නැවත මුස්ලිම් නිවසට පැමිණියේය.
“අල්ලාහ් ඉතාමත් කරුණාවන්ත (අල්-කුර්ආනය) දෙවියන් වහන්සේගේ ඉගැන්වීම්වලින් හැරෙන්න ත් වුවහොත්, අපි ඔහු වෙනුවෙන් සාතන් සාදන්නෙමු” (සූරා අස්-සුක්රුෆ්: 36). ඔහු මෙසේ අදහස් දැක්වීය, “නොඇදහිලිවන්තයන් නැවත නැඟිටීමේ දිනයේදී නැවත නැඟිටුවනු ලැබූ විට, අල්ලාහ් ඔහුව නිරයේ ගින්නට පත් කරන තුරු ඔහුට විරුද්ධව සටන් කිරීමට නොහැකි වන පරිදි සාතන් ඔහුගේ අතෙන් තල්ලු කරනු ඇත. එවිට ඔහු“ අනේ, මම බලාපොරොත්තු වෙමි (දුර) මා සහ ඔබ අතර නැගෙනහිර හා බටහිර අතර දුර සමාන ය ”(සූරා අස්-සුක්රුෆ්: 38). මේ අතර, ඇදහිලිවන්තයා මිනිසුන් අතර විනිශ්චය කර ඔහුව ස්වර්ගයේ තබන තුරු ඔහු විසින් දේවදූතයෙකු නියෝජනය කරනු ඇත.
මේ අනුව, ඉවතට හැරෙන කෙනෙක්සෘජු මඟ පෙන්වීම, එනම් කුරානය සහ සුන්නාව, එවිට අල්ලාහ්, එනම් සාතන්, ඔහු නොමඟ යවයි.
මිනිසුන් මෙන් නොව කැරින්ට නැවත නැඟිටීමේ දිනය තෙක් මිය යා නොහැක. මොකද ඔහු ජෙනියෙක්. විනිශ්චය දිනය පැමිණෙන්නේ නැත්නම් අනෙක් ජින්වරුන් මෙන් ඔහුටද මිය යා නොහැක. එමනිසා, ඔහු සමඟ සිටි තැනැත්තා මිය ගිය විට, කරින් බොහෝ විට ඔහු සමඟ සිටි පුද්ගලයා මෙන් ඔහුගේ ස්වරූපය පෙන්වීය.
සාමාන්යයෙන් කරින් හැසිරුණේ හරියටම ඔහු සමඟ සිටි පුද්ගලයා හා සමානය. ඔහු සමඟ සිටින පුද්ගලයා ධර්මිෂ් පුද්ගලයා පුද්ගලයෙක් නම්, ඔහු එම පුද්ගලයා මිය ගියද, ඔහු හරියටම හැසිරෙනු ඇත. එම හේතුව නිසා, අභාවප්රාප්ත වූ දැහැමි මිනිසුන් පිළිබඳ කථා අපට බොහෝ විට අසන්නට ලැබේ, නමුත් ඔවුන් තවමත් පල්ලියේ අල් කුර්ආනය කිරීම, නමස්කාර කිරීම සහ යනාදිය අපට දැකගත හැකිය.
සමහර අය එය විනිශ්චය කරන්නේ චමත්කාරය නිසා ය. ඔහු සමඟ කලින් සිටි කරින්වරුන් වුවද, ඔහු ජීවත්ව සිටියදී ඔහු සමඟ සිටි පුද්ගලයාගේ හැසිරීම ඔහු විසින් ඉටු කරනු ඇත.
අපගේ පොදු ජනයා සඳහා, "මුස්ලිම් මුස්ලිම්වරයෙකුගේ ජාන සගයන්ද?" පිළිතුර විය යුතු නැත. සමහර විට මුස්ලිම්වරයෙකුගේ ජින් සහකාරිය මුස්ලිම් ජීනියෙකි, නමුත් නොඇදහිලිවන්තයන්, අදේවවාදීන්, පිළිම නමස්කාර කරන්නන්, කිතුනුවන් සහ යුදෙව්වන් ද සිටිති.
මිනිසුන්ට සිතාගත නොහැකි තරමට මුස්ලිම් සහකාර ජෙනී ඔහු සමඟ සිටින මුස්ලිම් පුද්ගලයාට ආදරය කරයි. ඔහු තමා සමඟ සිටින මනුෂ්යයා විවිධ අන්තරායන්ගෙන් ආරක්ෂා කරන අතර අල්ලාහ්ට කීකරු වීමට උපකාර කරයි.
කොරින් ජින්වරුන්ගෙන් ඔබව ආරක්ෂා කර ගැනීම සඳහා, දික්ර් රාශියක් සහ අල්ලාහ්ගෙන් ආරක්ෂාව ඉල්ලා සිටීම. දෙවියන් වහන්සේ කැමැත්තෙන් අප මෙය කරන්නේ නම්, සර්වබලධාරිගෙන් ආරක්ෂාව ලැබෙනු ඇත.
බොහෝ සිදුවීම් මිනිසුන් විසින් අවතාර හෝ මියගිය අයගේ ආත්මයන් ගැන කියනු ලැබේ. අද අපට එය රූපවාහිනී වැඩසටහන් වල දැක ගත හැකිය. කවුරුහරි මට කිව්වා වරක් ෆුලාන් හමුවූ බව. මේ ෆුලාන් අභාවප්රාප්ත වී ඇති බව පෙනී ගියේය. මේ ආකාරයේ කථා ඉතා විවිධාකාර වේ. නිදසුනක් වශයෙන්, සන්තකයේ ඇති අයෙකු සම්බන්ධයෙන්.
එමනිසා, බොහෝ මිනිසුන් සිතන්නේ මළවුන්ගේ ආත්මයන් සැරිසරන බවයි. ඇත්ත වශයෙන්ම, මේ වන විට මියගිය පුද්ගලයාගේ සිද්ධියට අදාළ සිදුවීම් නිකායේ සමහර සාමාජිකයින් විශ්වාස කර ඇත්තේ මියගිය පුද්ගලයා නැවත ඉපදෙනු ඇති බවයි. මරණයේ සිදුවීම් හා සම්බන්ධ සිදුවීම් පිළිබඳ සාක්ෂි මෙන්ම ඉහත සිදුවීම් වැනි කථා වල ප්රති ප්රතිපල ල ද ඔවුන් උපුටා දැක්වීය.
නිසැකවම මෙම සිද්ධිය අපට හුරුපුරුදුය. සාමාන්යයෙන් යමෙකු සන්තකයේ තබාගෙන මියගිය අයෙකු යැයි කියා ගන්නා විට එය යක්ෂයෙකු නොවන බව ඔබ දැන සිටියාද? ඔව්, පුද්ගලයෙකුගේ සිරුරක් ඇති අය මියගිය / මියගිය අයගේ මිතුරන් වූ අතර ඔවුන් කවුරුත් නොව කොරින් හෝ ඔහු ජීවත්ව සිටියදී නිතරම ඔහු සමඟ පැමිණි සහචරයින් විය. ඉතින්, මියගිය / මියගිය තැනැත්තා ජීවත්ව සිටියදී කළ දේ ඔහු හොඳින් දැන සිටියේය.
කරින් යනු කවුද? ඔහු හොඳ සහකාරියක්ද? නැතහොත් ඔහු සමඟ සිටින පුද්ගලයාට නරකද? මරණින් මතු ජීවිතයට (සදාකාලික) සිටි පුද්ගලයා පසුපසින් කරින් මිය නොගියේ මන්ද? "කරින්" භාෂාවෙන් අදහස් කරන්නේ මිතුරෙකු හෝ හවුල්කරුවෙකු වන අතර එම නිසා කරින් බොහෝ විට අර්ථකථනය කරනුයේ අප කොතැනක සිටියත් අප සමඟ සැමවිටම සිටින මිතුරෙකු ලෙසය.
මිතුරන් මෙන්, සමහරු හොඳ සහ සමහරු නරක ය. කරින් හා සමානව, ඔහු සමහර විට අපට හොඳ බලපෑමක් ඇති කරන අතර සමහර විට අපට නරක බලපෑමක් ඇති කරයි. නමුත් මිනිසුන් වශයෙන් අපගේ බලපෑම කරින් අපට ඇති බලපෑමට වඩා ඉහළ ය.
අපි ඉපදුණු දා සිට කැරින් සිට ඇත. මේ නිසා සමහරු කරින් අපේ නිවුන් දරුවන් ලෙස හැඳින්වූහ. එය ඔහු අදෘශ්යමාන හා අදෘශ්යමාන ය. සෑම විටම සෑම තැනකම අපව අනුගමනය කරන හවුල්කරුවෙකු ලෙස, අප ජීවිතයේ කරමින් සිටි දේ ඔහු හොඳින් දන්නා බව සහතිකයි. එම නිසා මියගිය / මියගිය තැනැත්තාට ඔහුගේ ජීවිතය තවම කථා කර නොමැති විට දැනුම් දීමට කාරින්ට හැකි වේ.
රසූල්ලාහ් සල්ලල්ලාහු අලයිහි ව සල්ලම් පැවසුවේ “එය ඔබගෙන් එක් අයෙකු නොව ජින් පන්තියේ සහකාරියක් සිටින” බවයි. “අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි, ඔබටද? “ඔව්, මටත්, අල්ලාහ්ගෙන් මට ආරක්ෂාව ලැබී ඇති නිසා මා ගැළවෙනු ඇත. කරුණාව හැර ඔහු මට අණ කළේ නැත ”(මුස්ලිම්වරයා විසින් විස්තර කරන ලදි).
අට්-තසීනි ද ෂුරයික් බින් තාරික්ගේ ඉතිහාසය විස්තර කරයි. ඔහු පැවසුවේ “රසූල්ලාහ් සල්ලල්ලාහු අලයිහි ව සල්ලම් (රලියල්ලාහු අන්හු) තුමා“ ඔබ අතර කිසිවෙකු නැත, නමුත් ඔහු වෙනුවෙන් යක්ෂයෙක් සිටී ”යැයි පැවසීය. “අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි, ඔබ වෙනුවෙන්ද? “ඔව්, මටත්, නමුත් අල්ලාහ් මාව ආරක්ෂා කළා, එවිට මම සුරක්ෂිතව සිටිමි” (ඉබ්නු හිබ්බන් විසින් විස්තර කරන ලදි).
අනාගතවක්තෘවරයා සමඟ පැමිණි ජෙනී (කරින්) හබීබ් අල් හුඩා ලෙස නම් කර ඇති අතර ඔහු මුස්ලිම් ජාතිකයෙකු බව පැවසේ. මෙම අනාගතවක්තෘවරයාගේ ජෙනිය අදටත් ජීවතුන් අතර සිටින බවට චෝදනා කරයි. බාකි වල ජීවත් වන්න. එහිදී ඔහුට ඩාවා එක්රැස්වීමක් පැවති අතර එය බොහෝ විට මුස්ලිම් ජාතිකයන් වූ වෙනත් ජින්වරුන් විසින් සංචාරය කරන ලදී. ඉතින් මිනිසුන් මෙන් ජින්ටද ඉගෙනීමට හා ඉගැන්වීමට ස්ථානයක් තිබේ.
මිනිසුන් මෙන්, කරින් මුස්ලිම්වරු, අදේවවාදීන්, කිතුනුවන් සහ යුදෙව්වන් ද සිටිති. මෙම මුස්ලිම් නොවන කරින් ඔහු සමඟ සිටි පුද්ගලයාගේ වම් උරහිස මත පිහිටා ඇති බව කියනු ලැබේ. ඊට වෙනස්ව, මුස්ලිම් කරින් දකුණු උරහිස මත සිටී. අල්ලාහ්ට කීකරු වීමට ඔහු නිතරම ඇයට උදව් කළේය. අපට යාච් යාච් .ා කරන්න ා කිරීමට අමතක වුවහොත්, ඔහු අපට මතක් කර අපව අවදි කරයි. ඔහු තම බිරිඳ සමඟ පටලවා නොගත්තොත් ඔහු සමඟ සිටි පුද්ගලයා හැර ගියේ නැත. ස්වාමිපුරුෂයා සහ භාර්යාව කාමරයට ඇතුළු වී දොර වසා ඇති විට කරින් ක්ෂණිකව මක්කමෙහි එහි යාච් යාච් .ා කරන්න ා කර නැවත මුස්ලිම් නිවසට පැමිණියේය.
“අල්ලාහ් ඉතාමත් කරුණාවන්ත (අල්-කුර්ආනය) දෙවියන් වහන්සේගේ ඉගැන්වීම්වලින් හැරෙන්න ත් වුවහොත්, අපි ඔහු වෙනුවෙන් සාතන් සාදන්නෙමු” (සූරා අස්-සුක්රුෆ්: 36). ඔහු මෙසේ අදහස් දැක්වීය, “නොඇදහිලිවන්තයන් නැවත නැඟිටීමේ දිනයේදී නැවත නැඟිටුවනු ලැබූ විට, අල්ලාහ් ඔහුව නිරයේ ගින්නට පත් කරන තුරු ඔහුට විරුද්ධව සටන් කිරීමට නොහැකි වන පරිදි සාතන් ඔහුගේ අතෙන් තල්ලු කරනු ඇත. එවිට ඔහු“ අනේ, මම බලාපොරොත්තු වෙමි (දුර) මා සහ ඔබ අතර නැගෙනහිර හා බටහිර අතර දුර සමාන ය ”(සූරා අස්-සුක්රුෆ්: 38). මේ අතර, ඇදහිලිවන්තයා මිනිසුන් අතර විනිශ්චය කර ඔහුව ස්වර්ගයේ තබන තුරු ඔහු විසින් දේවදූතයෙකු නියෝජනය කරනු ඇත.
මේ අනුව, ඉවතට හැරෙන කෙනෙක්සෘජු මඟ පෙන්වීම, එනම් කුරානය සහ සුන්නාව, එවිට අල්ලාහ්, එනම් සාතන්, ඔහු නොමඟ යවයි.
මිනිසුන් මෙන් නොව කැරින්ට නැවත නැඟිටීමේ දිනය තෙක් මිය යා නොහැක. මොකද ඔහු ජෙනියෙක්. විනිශ්චය දිනය පැමිණෙන්නේ නැත්නම් අනෙක් ජින්වරුන් මෙන් ඔහුටද මිය යා නොහැක. එමනිසා, ඔහු සමඟ සිටි තැනැත්තා මිය ගිය විට, කරින් බොහෝ විට ඔහු සමඟ සිටි පුද්ගලයා මෙන් ඔහුගේ ස්වරූපය පෙන්වීය.
සාමාන්යයෙන් කරින් හැසිරුණේ හරියටම ඔහු සමඟ සිටි පුද්ගලයා හා සමානය. ඔහු සමඟ සිටින පුද්ගලයා ධර්මිෂ් පුද්ගලයා පුද්ගලයෙක් නම්, ඔහු එම පුද්ගලයා මිය ගියද, ඔහු හරියටම හැසිරෙනු ඇත. එම හේතුව නිසා, අභාවප්රාප්ත වූ දැහැමි මිනිසුන් පිළිබඳ කථා අපට බොහෝ විට අසන්නට ලැබේ, නමුත් ඔවුන් තවමත් පල්ලියේ අල් කුර්ආනය කිරීම, නමස්කාර කිරීම සහ යනාදිය අපට දැකගත හැකිය.
සමහර අය එය විනිශ්චය කරන්නේ චමත්කාරය නිසා ය. ඔහු සමඟ කලින් සිටි කරින්වරුන් වුවද, ඔහු ජීවත්ව සිටියදී ඔහු සමඟ සිටි පුද්ගලයාගේ හැසිරීම ඔහු විසින් ඉටු කරනු ඇත.
අපගේ පොදු ජනයා සඳහා, "මුස්ලිම් මුස්ලිම්වරයෙකුගේ ජාන සගයන්ද?" පිළිතුර විය යුතු නැත. සමහර විට මුස්ලිම්වරයෙකුගේ ජින් සහකාරිය මුස්ලිම් ජීනියෙකි, නමුත් නොඇදහිලිවන්තයන්, අදේවවාදීන්, පිළිම නමස්කාර කරන්නන්, කිතුනුවන් සහ යුදෙව්වන් ද සිටිති.
මිනිසුන්ට සිතාගත නොහැකි තරමට මුස්ලිම් සහකාර ජෙනී ඔහු සමඟ සිටින මුස්ලිම් පුද්ගලයාට ආදරය කරයි. ඔහු තමා සමඟ සිටින මනුෂ්යයා විවිධ අන්තරායන්ගෙන් ආරක්ෂා කරන අතර අල්ලාහ්ට කීකරු වීමට උපකාර කරයි.
කොරින් ජින්වරුන්ගෙන් ඔබව ආරක්ෂා කර ගැනීම සඳහා, දික්ර් රාශියක් සහ අල්ලාහ්ගෙන් ආරක්ෂාව ඉල්ලා සිටීම. දෙවියන් වහන්සේ කැමැත්තෙන් අප මෙය කරන්නේ නම්, සර්වබලධාරිගෙන් ආරක්ෂාව ලැබෙනු ඇත.
Loading...
0 回应 "මානව සහචරයාගේ අද්භූත රූපය වන ජින් කරින් දැන හඳුනා ගැනීම"
Posting Komentar