මිථ්යාදෘෂ්ටික නිකායන්හි ආරක්ෂකයින් සඳහා නිරයේ තර්ජනයේ බලය මෙයයි
ඉස්ලාමීය ප්රවෘත්ති, ටැන්ජුන් හි නිම් - මෙම දිනය හා වයස තුළ, අහමඩියා (බොරු අනාගතවක්තෘවරුන්ගේ අනුගාමිකයන්) හෝ ෂියා වැනි වෙනත් නිකායන් වැනි මිථ්යාදෘෂ්ටික නිකායන්හි ආරක්ෂකයින්ගේ විකාර වචන මුස්ලිම්වරුන් මවිතයට පත් කර ඇත්තේ ඔවුන් කුරානය සැක කරන තරමට අල්ලාහ් තආලාගේ වචනයට පවා පටහැනි බැවිනි. .
අල් කුර්ආනය පවසන්නේ මුහම්මද් නබි (මක්කාවේ උපත, 570 අප්රියෙල් 20 - මදීනාහිදී මිය ගියේය, 632 ජූනි 8) කටමාන් නබියායින් (අවසාන අනාගතවක්තෘ), නමුත් අහමඩියා විසින් මිර්සා ගුලාම් අහමඩ් (1835 දී ඉන්දියාවේ පන්ජාබ්, කාදියන්, ඉන්දියාවේ - මිය ගියේය) 1908 මැයි 26) අනාගතවක්තෘවරයෙකු ලෙස.
ඊටත් වඩා අල්-කුර්ආනය ලා රයිබා ෆිහ් (අල්-කුර්ආනයේ කිසිදු සැකයක් නැත) යැයි පවසන නමුත් ෂියා අල්-කුර්ආනයේ පාරිශුද්ධ භාවය ගැන සැක කරයි. අල් කුර්ආනය අපිරිසිදු යැයි සලකන හෙයින්, අපරාධ නීති සංග්රහයේ 156 ඒ වගන්තිය උල්ලං ටිං නය කරමින්, ආගමට අපහාස කිරීම සම්බන්ධයෙන් මධුර, සම්පන්ග් හි ෂියා නායකයෙකු වන ටජුල් මුලුක්ට වසර 4 ක සිර ද වෙත ුවමක් නියම වේ. එබැවින් ටජුල් මුලුක් වසර 4 ක සිර ද සේවය ුවමක් නියම කිරීමට බැඳී සිටී. ශ්රේෂ් උත්තරීතර ාධිකරණය විසින් ශ්රේෂ් උත්තරීතර ාධිකරණය විසින් 2013 ජනවාරි 9 දිනැති සම්පත් දිස්ත්රික් උසාවියට (පීඑන්) යවන ලද ශ්රේෂ් උත්තරීතර ාධිකරණයේ (ශ්රේෂ් උත්තරීතර ාධිකරණ) තීන්දුව අංක 1787 කේ / පිඩ් / 2012 හි උපුටා ගැනීමකි.
පුදුමයට කරුණක් නම්, සමහරු තවමත් සිතන්නේ සම්පන්ග් ෂියා පමණක් මිථ්යාදෘෂ්ටිකයන් බවයි. අනෙක් අය එසේ නොවේ, හේතුව, ෂියා ගැන දැනුවත්ව සිටීම සඳහා නිර්දේශයන් (ඉන්දුනීසියානු උලෙමා කවුන්සිලය 1984 සහ 2014) තිබියදීත්, මධ්යම ඉන්දුනීසියානු උලෙමා කවුන්සිලය විසින් ෂියා සඳහා මිථ්යාදෘෂ්ටිය පිළිබඳ ෆට්වා එකක් තවමත් නිකුත් කර නොමැති බැවිනි; සහ ඉන්දුනීසියානු උලෙමා කවුන්සිලය විසින් ඉන්දුනීසියාවේ ෂියා අපයෝජනය පිළිබඳව දැන ගැනීමට සහ දැනුවත් වීමට ඉන්දුනීසියානු උලෙමා කවුන්සිලය මාර්ගෝපදේශ පොත නිකුත් කරන ලදී.
ඇතැම් පුද්ගලයින් (ෂියා පීඩනය යැයි චෝදනා කිරීමට අකමැති නමුත් ෂියාට වාසි වන හ හඬ ක් වැනි සුවඳක් දැනෙන) බොහෝ විට ෂියා මුතඩිලා (මධ්යස්ථ) තවමත් සිටින බව පවසන සමහර අයගේ මතය සැබවින්ම ප්රතික්ෂේප කර ඇත්තේ සන්දර්භය තුළ කතා කරන ආරක්ෂකයින් සිටින බැවිනි. ඉස්ලාමයට කැළලක් ඇති බව ඔප්පු වී ඇති සම්පං මධුරා හි ෂියා නායක "බේරා ගැනීම සඳහා" අල්-කුර්ආනය තවදුරටත් පිරිසිදු නොවන බව සලකයි.
ෂියාගේ මිථ්යාදෘෂ්ටිය ආරක්ෂා කිරීම සඳහා කථා කරන අයට (සාරාංශයක් ලෙස ඔප්පු වන්නේ විකෘති වූවන් ෂියා සම්පත් මධුර පමණක් නොව පොදුවේ ඉන්දුනීසියාවේද යන්නයි):
(ඉන්දුනීසියාවේ අහ්ලුල් බයිට් ඉන්දුනීසියානු සංගමය) හි ජලාලුඩින් රක්මාත් සමඟ සමලිංගික කාන්තාවක් වන මුස්ඩා මුලියා පවා සහාය දැක්වීය.
ෂියා ආධාරකරුවන් අනෙක් සම්පත් ෂියා ආරක්ෂා කරයි, එනම් හඩාඩ් අල්වි, ගායක සුලිස් සමඟ යුගල ගායනා කළ තරමක් ප්රසිද්ධ ගායකයෙක්. ඔහුගේ එක් ගීතයක් වන යා තෝයිබා හි අරාබි බසින් පද රචනා වෙනස් වී ඇති අතර අලි ඉබ්න් අබි තාලිබ් (ෂියාගේ ලක්ෂණයකි) සඳහා අධික ප්රශංසාවක් අඩංගු වේ.සම්පැං හි ෂියා සරණාගත කඳවුරට ගිය අවස්ථාවේ 29/9/2012, ඔහු (හඩාඩ් අල්වි) , "කිසිවෙකු පරීක්ෂාවට ලක් නොවී ස්වර්ගයට යාමට කැමති නැත, රසූල්ලාහ් අපෙන් බොහෝ වේ ත නොවේ. රසලුල්ලා අපට ආදරය නොකරන බවට සැක නොකරන්න. රසූල්ලාගේ දුක් වේදනා අපට වඩා දරුණු ය.
දිනපතා රෙබුබ්ලිකා හි ලියා ඇති මිසාන් නම් ප්රකාශකයාගේ ලොක්කා වන හයිඩර් බකීර්, අල්-කුර්ආනය ටහ්රිෆ් (එනම් නබි සල්ලල්ලාහු අලයිහි වසල්ලම් අභාවප්රාප්ත වීමෙන් පසු මුල් පිටපතෙහි වෙනසක්) අත්විඳින බවට ඔහුගේ මිථ්යාදෘෂ්ටික අදහස පතුරුවා හරියි. හයිඩර් බගීර් සහ තාහ්රිෆ්ගේ අල්-කුර්ආන් චෝදනාව සම්බන්ධයෙන්, තාහ්රිෆ් අල් කුර්ආනයේ පැවැත්ම පිළිබඳ චෝදනා අඩංගු වේ (මුල් පිටපතෙහි පා පෙළ යේ වෙනසක්), මුලින් සූරා අල් අහ්සාබ් පද 200 ක් කියවූ බවට. නමුත් පසුව ඉතිරිව ඇත්තේ පද 73 ක් පමණි (නැතහොත් පද 127 ක් පමණ අතුරුදහන්). එය 2012 ජනවාරි 27 සංස්කරණයේ රෙබුබ්ලිකා හි අදහස් පත්රිකාවේ සඳහන් වේ. හයිඩර් බගීර් "නැවත වරක් ෂියා සහ උම්මා සමගිය" යන මාතෘකාව යටතේ ලිපියක් ලිවීය.
එසේනම් ඉහත මතය වැනි මතයකට පිළිතුරු දෙන්නේ කෙසේද?
මෙය පවසන සහ විද්වතුන්ගේ ප්රධාන ධාරාවේ අවබෝධයෙන් ඔබ්බට ගිය කථාන්තර එකක් හෝ දෙකක පැවැත්ම සුළුකොට තැකිය යුතු නොවේ. ඉතිහාසය සත්යද නැද්ද යන්න ඔබ මුලින්ම කළ යුත්තේ ටෂ්-හිහ් (පෙන්ෂහිහාන්) ය. අල්-කුර්ආනයේ වෙනසක් සිදුවී ඇති බව පවසන වාර්තා සාමාන්යයෙන් පිළිගන්නේ නැත. හේතුව සඳහා:
(අ) අල්ලාහ් අල් කුර්ආනය පහළ කළ බවත්, ඔහු එය ආරක්ෂා කළ බවත් සූර අල් හිජ්ර් 9 වන පදයට පටහැනිව; (ආ) අල්-කුර්ආනය පරිපූර්ණ බවට වඩා ශක්තිමත් වාර්තා වලට පටහැනිව වෙනස් නොවේ; (ඇ) නබිතුමාගේ සහ සහබාගේ කාලයේ සිට අද දක්වා මුස්ලිම්වරුන්ගේ ඉජ්මාට පටහැනිව. එම හේතුව නිසා, ඩිරියාගේ විශ්ලේෂණයේ (හදීසයේ සාරය) දෘෂ්ටි කෝණයෙන්, තහ්රිෆ්ගේ පැවැත්ම පැහැදිලි කරන හදීස් ප්රතික්ෂේප කරනු ලැබේ. හදීස් විද්යාවේ දී, ප්රබල ආඛ්යානයන්ට පටහැනි හදීසයක් ප්රතික්ෂේප කරනු ලැබේ. [අබාන්යා අයිෂියා, ෆාතිමා, කදීජා].
අල්-කුර්ආනය තවදුරටත් අපිරිසිදු යැයි සැලකූ ටජුල් මුලුක් වෙනුවෙන් ෂියා නායකයින්ගේ සහාය ඇතිව, ශ්රේෂ් උත්තරීතර ාධිකරණ (ශ්රේෂ් උත්තරීතර ාධිකරණ) මට්ටම දක්වා අධිකරණය හරහා මෙම නඩුව වලංගු බව ඔප්පු වී ඇති අතර, ෂියා ආගමට අපහාස කරන බව පැහැදිලි විය. එය ෂියා සම්පත් මධුර පමණක් නොව, ඉන්දියාවේ ෂියා ද වේමෙම රචනාව, විවිධ ස්ථානවල ෂියා නායකයින් ආගමට අපහාස කළ ෂියා නායක ටජුල් මුලුක්ට ද සහාය දුන් බවට සාක්ෂි ඇත.
අල්-කුර්ආනය ප්රතික්ෂේප කිරීම පැහැදිලිවම ඉස්ලාමයට හානිකර ය. සියලුම මුස්ලිම්වරුන් සමඟ කටයුතු කිරීම. එබැවින් යමෙකු, විශේෂයෙන් මුස්ලිම් චරිතයක් තවමත් මෘදු හා ෂියා ආරක්ෂා කරන්නේ නම් එය පුදුම සහගතය. ඒක හරිම අමුතුයි. නිරයේ වධහිංසා පිළිබඳ දරුණු තර්ජනයට මුහුණ දෙමින් පරලොව දී වගකිව යුතු වීම.
වධහිංසා තර්ජනය ඉතා ශක්තිමත් විය
අල්ලාහ් තආලාගේ වචනයට බොරු කීම එය පවසන අයට ඉතා භයානක බව වටහා ගත යුතුය, එය බලපෑමට ලක්වූ අනෙක් අයට පවා භයානක විය හැකිය. එබැවින් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් - අල්ලාහ්ගේ යාච් යාච්ඤාව ාව ඔහු කෙරෙහි තිබීම ස්වාභාවික දෙයකි - එක වචනයක් පමණක් පැවසූ පුද්ගලයෙකුට නිරයට යන බවට තර්ජනය කිරීම.
حديث أبي هريرة رضي الله عنه: أنه سمع رسول العبد العبد.
අබු හුරෙයිරා ආර්. (අල්-බුහාරි සහ මුස්ලිම් හදීස්).
عن أبي هريرة رسول صلى الله الوجه الوجه الوجه الوجه الوجه الوجه الوجه الوجه الوجه الوجه.
අබු හුරෙයිරාහි සිට ඔහු මෙසේ පැවසීය. රසූල්ලාහ් සල්ලල්ලාහු අලයිහි ව සලාම් මෙසේ පැවසීය: "නිසැකවම යමෙකුට තමා හරි යැයි සිතන වචනයක් පැවසිය හැකිය, නමුත් ඔහු සමඟ සෘතු හැත්තෑවක් තිස්සේ නිරයේ ගිලී ගියේය." (අට්-තිර්මිදි විසින් විස්තර කරන ලද ඔහු මෙම හදීස් හසන් ගරිබ් මෙම දිශාවෙන් පැවසූ අතර අහමඩ් - 6917).
බොරු අනාගතවක්තෘවරුන්ගේ විත්තිකරුවන් සම්බන්ධයෙන් (අහමදියා ආරක්ෂා කිරීම, මූලික වශයෙන් බොරු අනාගතවක්තෘවරුන් ආරක්ෂා කිරීම වැනි බොරු අනාගතවක්තෘවරුන්ගේ අනුගාමිකයන් ආරක්ෂා කරන අයට ද බලපා ඇත), මුස්නාද් අල් හුමායිඩි හි එය විස්තර කර ඇත:
1230- حدثنا الحميدى قال حدثنا سفيان قال حدثنا هريرة أنه رجالا هريرة هريرة هريرة: هريرة رجالا? :. : فَإِنِّى سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ -صلى الله عليه وسلم- يَقُولُ: «ضِرْسُهُ فِى مِنْ». فَكَانَ أَسْلَمَ ثُمَّ ارْتَدَّ وَلَحِقَ. ) مسند - - (3/409) (
ඉම්රාන් බින් ඩබියන්ගෙන් බානි හනීෆා (බොරු අනාගතවක්තෘවරයකු වන මුසෙයිලිමා අල්-කද්සාබ්) ගේ පුද්ගලයකුගෙන් එය ඇසූ විට ඔහු පැවසුවේ, අබු හුරෙයිරා මට කීවේ: ඔබ දන්නවාද (රාජල් නම් පුද්ගලයෙක්)? මම පිළිතුරු දුන්නා: ඔව්. ඔහු (අබු හුරෙයිරා) (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණෝ අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණන් සවන් දී ඇති බව මම අසා ඇත්තෙමි. ඔහු ඉස්ලාම් ආගමට හැරී පසුව ඇදහිල්ල අත්හළ අතර මුසයිලිමා (බොරු අනාගතවක්තෘ) සමඟ එක් විය. (මුස්නාද් අල්-හුමයිඩි).
බොරු අනාගතවක්තෘවරයාගේ විත්තිකරුවන්ට දරුණු වධ හිංසා පමුණුවනු ලැබේ. අහමඩියාගේ ආරක්ෂකයින් ද ඇතුළුව බොරු අනාගතවක්තෘවරුන්ගේ ආරක්ෂකයින් වේ, මන්ද අහමඩි යනු බොරු අනාගතවක්තෘ මිර්සා ගුලාම් අහමඩ්ගේ අනුගාමිකයන් වන බැවිනි.
සාෆ් බින් උමර් තුලෙයිහා වෙතින් ඉක්රිමා සිට අබු හුරෙයිරාහි සිට මෙසේ පැවසීය, “දවසක් මම මිනිසුන් පිරිසක් සමඟ නබිතුමා ළඟ වාඩි වුණා. අපි අතරේ අර්-රාජල් බින් අන්ෆාවා. මුහම්මද් (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණෝ මෙසේ පැවසූහ.
إن فيكم لرجلا ضِرْسُهُ فِى النَّارِ أَعْظَمُ
"නියත වශයෙන්ම ඔබ අතර නිරයේ මෝලර් දත් උහුද් කන්දට වඩා විශාලය."
එවිට මම (අබු හුරෙයිරා) පැමිණ සිටි සියල්ලන්ම මියගොස් ඇති බවත්, ඉතිරිව ඇත්තේ මා සහ අර්-රාජල් බවත් ය. අන්තිමේදී අර්-රාජල් මුසයිලිමා අනුගමනය කිරීමට පැමිණ ඔහුගේ අනාගතවක්තෘවරයා තහවුරු කරන තෙක් නබිතුමා සඳහන් කළ පුද්ගලයා වීමට මම ඉතා බිය වූවෙමි. නිසැකවම මුසයිලිමා විසින් ඇති කරන ලද ෆිට්නාට වඩා අර්-රාජල්ගේ ෆිට්නා විශාලය. මෙය ඔහුගේ ගුරුවරයා වන අබු හුරෙයිරා රා වෙතින් ඉබ්නු ඉස්-හක් විසින් විස්තර කරන ලදී. . අල්-කඩ්ස්සාබ්).
මෙම බලවත් තර්ජනයත් සමඟ අහමදියාව ආරක්ෂා කිරීමේ ප්රති විශ්වාසය ලයක් ලෙස ඇදහිල්ල නැතිවීම ගැන ද සැලකිලිමත් වේ. ශරීරය ඩිසෝලාටි විය යුතුද? (බලන්න ජුනි 4: 23 ප.ව.,77)
නබි (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණන්ගේ වචන හරි යැයි සලකන පුද්ගලයන් සම්බන්ධයෙන් (ඔවුන් ආගමට ඉතා හානිකර වුවද) දැඩි තර්ජනය එයයි. එවිට ඔවුන් නිරයට ඇද දමනු ලබන්නේ වසර 70 ක් පමණ ගැඹුරු (ගමන) පමණි. බොරු අනාගතවක්තෘවරුන් ආරක්ෂා කරන අයට නිරයේ විශාල මෝලර් තිබේඋහුද් කන්ද. කෙතරම් භයානකද. බොරු අනාගතවක්තෘවරුන්ගේ සහ ෂියා වැනි මිථ්යාදෘෂ්ටික නිකායන්හි අනුගාමිකයන් ආරක්ෂා කිරීම සඳහා දැන් ඔවුන් ඉතා අනපේක්ෂිත ලෙස කථා කරන්නේ කෙසේද?
අල් කුර්ආනය පවසන්නේ මුහම්මද් නබි (මක්කාවේ උපත, 570 අප්රියෙල් 20 - මදීනාහිදී මිය ගියේය, 632 ජූනි 8) කටමාන් නබියායින් (අවසාන අනාගතවක්තෘ), නමුත් අහමඩියා විසින් මිර්සා ගුලාම් අහමඩ් (1835 දී ඉන්දියාවේ පන්ජාබ්, කාදියන්, ඉන්දියාවේ - මිය ගියේය) 1908 මැයි 26) අනාගතවක්තෘවරයෙකු ලෙස.
ඊටත් වඩා අල්-කුර්ආනය ලා රයිබා ෆිහ් (අල්-කුර්ආනයේ කිසිදු සැකයක් නැත) යැයි පවසන නමුත් ෂියා අල්-කුර්ආනයේ පාරිශුද්ධ භාවය ගැන සැක කරයි. අල් කුර්ආනය අපිරිසිදු යැයි සලකන හෙයින්, අපරාධ නීති සංග්රහයේ 156 ඒ වගන්තිය උල්ලං ටිං නය කරමින්, ආගමට අපහාස කිරීම සම්බන්ධයෙන් මධුර, සම්පන්ග් හි ෂියා නායකයෙකු වන ටජුල් මුලුක්ට වසර 4 ක සිර ද වෙත ුවමක් නියම වේ. එබැවින් ටජුල් මුලුක් වසර 4 ක සිර ද සේවය ුවමක් නියම කිරීමට බැඳී සිටී. ශ්රේෂ් උත්තරීතර ාධිකරණය විසින් ශ්රේෂ් උත්තරීතර ාධිකරණය විසින් 2013 ජනවාරි 9 දිනැති සම්පත් දිස්ත්රික් උසාවියට (පීඑන්) යවන ලද ශ්රේෂ් උත්තරීතර ාධිකරණයේ (ශ්රේෂ් උත්තරීතර ාධිකරණ) තීන්දුව අංක 1787 කේ / පිඩ් / 2012 හි උපුටා ගැනීමකි.
පුදුමයට කරුණක් නම්, සමහරු තවමත් සිතන්නේ සම්පන්ග් ෂියා පමණක් මිථ්යාදෘෂ්ටිකයන් බවයි. අනෙක් අය එසේ නොවේ, හේතුව, ෂියා ගැන දැනුවත්ව සිටීම සඳහා නිර්දේශයන් (ඉන්දුනීසියානු උලෙමා කවුන්සිලය 1984 සහ 2014) තිබියදීත්, මධ්යම ඉන්දුනීසියානු උලෙමා කවුන්සිලය විසින් ෂියා සඳහා මිථ්යාදෘෂ්ටිය පිළිබඳ ෆට්වා එකක් තවමත් නිකුත් කර නොමැති බැවිනි; සහ ඉන්දුනීසියානු උලෙමා කවුන්සිලය විසින් ඉන්දුනීසියාවේ ෂියා අපයෝජනය පිළිබඳව දැන ගැනීමට සහ දැනුවත් වීමට ඉන්දුනීසියානු උලෙමා කවුන්සිලය මාර්ගෝපදේශ පොත නිකුත් කරන ලදී.
ඇතැම් පුද්ගලයින් (ෂියා පීඩනය යැයි චෝදනා කිරීමට අකමැති නමුත් ෂියාට වාසි වන හ හඬ ක් වැනි සුවඳක් දැනෙන) බොහෝ විට ෂියා මුතඩිලා (මධ්යස්ථ) තවමත් සිටින බව පවසන සමහර අයගේ මතය සැබවින්ම ප්රතික්ෂේප කර ඇත්තේ සන්දර්භය තුළ කතා කරන ආරක්ෂකයින් සිටින බැවිනි. ඉස්ලාමයට කැළලක් ඇති බව ඔප්පු වී ඇති සම්පං මධුරා හි ෂියා නායක "බේරා ගැනීම සඳහා" අල්-කුර්ආනය තවදුරටත් පිරිසිදු නොවන බව සලකයි.
ෂියාගේ මිථ්යාදෘෂ්ටිය ආරක්ෂා කිරීම සඳහා කථා කරන අයට (සාරාංශයක් ලෙස ඔප්පු වන්නේ විකෘති වූවන් ෂියා සම්පත් මධුර පමණක් නොව පොදුවේ ඉන්දුනීසියාවේද යන්නයි):
(ඉන්දුනීසියාවේ අහ්ලුල් බයිට් ඉන්දුනීසියානු සංගමය) හි ජලාලුඩින් රක්මාත් සමඟ සමලිංගික කාන්තාවක් වන මුස්ඩා මුලියා පවා සහාය දැක්වීය.
ෂියා ආධාරකරුවන් අනෙක් සම්පත් ෂියා ආරක්ෂා කරයි, එනම් හඩාඩ් අල්වි, ගායක සුලිස් සමඟ යුගල ගායනා කළ තරමක් ප්රසිද්ධ ගායකයෙක්. ඔහුගේ එක් ගීතයක් වන යා තෝයිබා හි අරාබි බසින් පද රචනා වෙනස් වී ඇති අතර අලි ඉබ්න් අබි තාලිබ් (ෂියාගේ ලක්ෂණයකි) සඳහා අධික ප්රශංසාවක් අඩංගු වේ.සම්පැං හි ෂියා සරණාගත කඳවුරට ගිය අවස්ථාවේ 29/9/2012, ඔහු (හඩාඩ් අල්වි) , "කිසිවෙකු පරීක්ෂාවට ලක් නොවී ස්වර්ගයට යාමට කැමති නැත, රසූල්ලාහ් අපෙන් බොහෝ වේ ත නොවේ. රසලුල්ලා අපට ආදරය නොකරන බවට සැක නොකරන්න. රසූල්ලාගේ දුක් වේදනා අපට වඩා දරුණු ය.
දිනපතා රෙබුබ්ලිකා හි ලියා ඇති මිසාන් නම් ප්රකාශකයාගේ ලොක්කා වන හයිඩර් බකීර්, අල්-කුර්ආනය ටහ්රිෆ් (එනම් නබි සල්ලල්ලාහු අලයිහි වසල්ලම් අභාවප්රාප්ත වීමෙන් පසු මුල් පිටපතෙහි වෙනසක්) අත්විඳින බවට ඔහුගේ මිථ්යාදෘෂ්ටික අදහස පතුරුවා හරියි. හයිඩර් බගීර් සහ තාහ්රිෆ්ගේ අල්-කුර්ආන් චෝදනාව සම්බන්ධයෙන්, තාහ්රිෆ් අල් කුර්ආනයේ පැවැත්ම පිළිබඳ චෝදනා අඩංගු වේ (මුල් පිටපතෙහි පා පෙළ යේ වෙනසක්), මුලින් සූරා අල් අහ්සාබ් පද 200 ක් කියවූ බවට. නමුත් පසුව ඉතිරිව ඇත්තේ පද 73 ක් පමණි (නැතහොත් පද 127 ක් පමණ අතුරුදහන්). එය 2012 ජනවාරි 27 සංස්කරණයේ රෙබුබ්ලිකා හි අදහස් පත්රිකාවේ සඳහන් වේ. හයිඩර් බගීර් "නැවත වරක් ෂියා සහ උම්මා සමගිය" යන මාතෘකාව යටතේ ලිපියක් ලිවීය.
එසේනම් ඉහත මතය වැනි මතයකට පිළිතුරු දෙන්නේ කෙසේද?
මෙය පවසන සහ විද්වතුන්ගේ ප්රධාන ධාරාවේ අවබෝධයෙන් ඔබ්බට ගිය කථාන්තර එකක් හෝ දෙකක පැවැත්ම සුළුකොට තැකිය යුතු නොවේ. ඉතිහාසය සත්යද නැද්ද යන්න ඔබ මුලින්ම කළ යුත්තේ ටෂ්-හිහ් (පෙන්ෂහිහාන්) ය. අල්-කුර්ආනයේ වෙනසක් සිදුවී ඇති බව පවසන වාර්තා සාමාන්යයෙන් පිළිගන්නේ නැත. හේතුව සඳහා:
(අ) අල්ලාහ් අල් කුර්ආනය පහළ කළ බවත්, ඔහු එය ආරක්ෂා කළ බවත් සූර අල් හිජ්ර් 9 වන පදයට පටහැනිව; (ආ) අල්-කුර්ආනය පරිපූර්ණ බවට වඩා ශක්තිමත් වාර්තා වලට පටහැනිව වෙනස් නොවේ; (ඇ) නබිතුමාගේ සහ සහබාගේ කාලයේ සිට අද දක්වා මුස්ලිම්වරුන්ගේ ඉජ්මාට පටහැනිව. එම හේතුව නිසා, ඩිරියාගේ විශ්ලේෂණයේ (හදීසයේ සාරය) දෘෂ්ටි කෝණයෙන්, තහ්රිෆ්ගේ පැවැත්ම පැහැදිලි කරන හදීස් ප්රතික්ෂේප කරනු ලැබේ. හදීස් විද්යාවේ දී, ප්රබල ආඛ්යානයන්ට පටහැනි හදීසයක් ප්රතික්ෂේප කරනු ලැබේ. [අබාන්යා අයිෂියා, ෆාතිමා, කදීජා].
අල්-කුර්ආනය තවදුරටත් අපිරිසිදු යැයි සැලකූ ටජුල් මුලුක් වෙනුවෙන් ෂියා නායකයින්ගේ සහාය ඇතිව, ශ්රේෂ් උත්තරීතර ාධිකරණ (ශ්රේෂ් උත්තරීතර ාධිකරණ) මට්ටම දක්වා අධිකරණය හරහා මෙම නඩුව වලංගු බව ඔප්පු වී ඇති අතර, ෂියා ආගමට අපහාස කරන බව පැහැදිලි විය. එය ෂියා සම්පත් මධුර පමණක් නොව, ඉන්දියාවේ ෂියා ද වේමෙම රචනාව, විවිධ ස්ථානවල ෂියා නායකයින් ආගමට අපහාස කළ ෂියා නායක ටජුල් මුලුක්ට ද සහාය දුන් බවට සාක්ෂි ඇත.
අල්-කුර්ආනය ප්රතික්ෂේප කිරීම පැහැදිලිවම ඉස්ලාමයට හානිකර ය. සියලුම මුස්ලිම්වරුන් සමඟ කටයුතු කිරීම. එබැවින් යමෙකු, විශේෂයෙන් මුස්ලිම් චරිතයක් තවමත් මෘදු හා ෂියා ආරක්ෂා කරන්නේ නම් එය පුදුම සහගතය. ඒක හරිම අමුතුයි. නිරයේ වධහිංසා පිළිබඳ දරුණු තර්ජනයට මුහුණ දෙමින් පරලොව දී වගකිව යුතු වීම.
වධහිංසා තර්ජනය ඉතා ශක්තිමත් විය
අල්ලාහ් තආලාගේ වචනයට බොරු කීම එය පවසන අයට ඉතා භයානක බව වටහා ගත යුතුය, එය බලපෑමට ලක්වූ අනෙක් අයට පවා භයානක විය හැකිය. එබැවින් අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් - අල්ලාහ්ගේ යාච් යාච්ඤාව ාව ඔහු කෙරෙහි තිබීම ස්වාභාවික දෙයකි - එක වචනයක් පමණක් පැවසූ පුද්ගලයෙකුට නිරයට යන බවට තර්ජනය කිරීම.
حديث أبي هريرة رضي الله عنه: أنه سمع رسول العبد العبد.
අබු හුරෙයිරා ආර්. (අල්-බුහාරි සහ මුස්ලිම් හදීස්).
عن أبي هريرة رسول صلى الله الوجه الوجه الوجه الوجه الوجه الوجه الوجه الوجه الوجه الوجه.
අබු හුරෙයිරාහි සිට ඔහු මෙසේ පැවසීය. රසූල්ලාහ් සල්ලල්ලාහු අලයිහි ව සලාම් මෙසේ පැවසීය: "නිසැකවම යමෙකුට තමා හරි යැයි සිතන වචනයක් පැවසිය හැකිය, නමුත් ඔහු සමඟ සෘතු හැත්තෑවක් තිස්සේ නිරයේ ගිලී ගියේය." (අට්-තිර්මිදි විසින් විස්තර කරන ලද ඔහු මෙම හදීස් හසන් ගරිබ් මෙම දිශාවෙන් පැවසූ අතර අහමඩ් - 6917).
බොරු අනාගතවක්තෘවරුන්ගේ විත්තිකරුවන් සම්බන්ධයෙන් (අහමදියා ආරක්ෂා කිරීම, මූලික වශයෙන් බොරු අනාගතවක්තෘවරුන් ආරක්ෂා කිරීම වැනි බොරු අනාගතවක්තෘවරුන්ගේ අනුගාමිකයන් ආරක්ෂා කරන අයට ද බලපා ඇත), මුස්නාද් අල් හුමායිඩි හි එය විස්තර කර ඇත:
1230- حدثنا الحميدى قال حدثنا سفيان قال حدثنا هريرة أنه رجالا هريرة هريرة هريرة: هريرة رجالا? :. : فَإِنِّى سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ -صلى الله عليه وسلم- يَقُولُ: «ضِرْسُهُ فِى مِنْ». فَكَانَ أَسْلَمَ ثُمَّ ارْتَدَّ وَلَحِقَ. ) مسند - - (3/409) (
ඉම්රාන් බින් ඩබියන්ගෙන් බානි හනීෆා (බොරු අනාගතවක්තෘවරයකු වන මුසෙයිලිමා අල්-කද්සාබ්) ගේ පුද්ගලයකුගෙන් එය ඇසූ විට ඔහු පැවසුවේ, අබු හුරෙයිරා මට කීවේ: ඔබ දන්නවාද (රාජල් නම් පුද්ගලයෙක්)? මම පිළිතුරු දුන්නා: ඔව්. ඔහු (අබු හුරෙයිරා) (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණෝ අල්ලාහ්ගේ දූතයාණන් (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණන් සවන් දී ඇති බව මම අසා ඇත්තෙමි. ඔහු ඉස්ලාම් ආගමට හැරී පසුව ඇදහිල්ල අත්හළ අතර මුසයිලිමා (බොරු අනාගතවක්තෘ) සමඟ එක් විය. (මුස්නාද් අල්-හුමයිඩි).
බොරු අනාගතවක්තෘවරයාගේ විත්තිකරුවන්ට දරුණු වධ හිංසා පමුණුවනු ලැබේ. අහමඩියාගේ ආරක්ෂකයින් ද ඇතුළුව බොරු අනාගතවක්තෘවරුන්ගේ ආරක්ෂකයින් වේ, මන්ද අහමඩි යනු බොරු අනාගතවක්තෘ මිර්සා ගුලාම් අහමඩ්ගේ අනුගාමිකයන් වන බැවිනි.
සාෆ් බින් උමර් තුලෙයිහා වෙතින් ඉක්රිමා සිට අබු හුරෙයිරාහි සිට මෙසේ පැවසීය, “දවසක් මම මිනිසුන් පිරිසක් සමඟ නබිතුමා ළඟ වාඩි වුණා. අපි අතරේ අර්-රාජල් බින් අන්ෆාවා. මුහම්මද් (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණෝ මෙසේ පැවසූහ.
إن فيكم لرجلا ضِرْسُهُ فِى النَّارِ أَعْظَمُ
"නියත වශයෙන්ම ඔබ අතර නිරයේ මෝලර් දත් උහුද් කන්දට වඩා විශාලය."
එවිට මම (අබු හුරෙයිරා) පැමිණ සිටි සියල්ලන්ම මියගොස් ඇති බවත්, ඉතිරිව ඇත්තේ මා සහ අර්-රාජල් බවත් ය. අන්තිමේදී අර්-රාජල් මුසයිලිමා අනුගමනය කිරීමට පැමිණ ඔහුගේ අනාගතවක්තෘවරයා තහවුරු කරන තෙක් නබිතුමා සඳහන් කළ පුද්ගලයා වීමට මම ඉතා බිය වූවෙමි. නිසැකවම මුසයිලිමා විසින් ඇති කරන ලද ෆිට්නාට වඩා අර්-රාජල්ගේ ෆිට්නා විශාලය. මෙය ඔහුගේ ගුරුවරයා වන අබු හුරෙයිරා රා වෙතින් ඉබ්නු ඉස්-හක් විසින් විස්තර කරන ලදී. . අල්-කඩ්ස්සාබ්).
මෙම බලවත් තර්ජනයත් සමඟ අහමදියාව ආරක්ෂා කිරීමේ ප්රති විශ්වාසය ලයක් ලෙස ඇදහිල්ල නැතිවීම ගැන ද සැලකිලිමත් වේ. ශරීරය ඩිසෝලාටි විය යුතුද? (බලන්න ජුනි 4: 23 ප.ව.,77)
නබි (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණන්ගේ වචන හරි යැයි සලකන පුද්ගලයන් සම්බන්ධයෙන් (ඔවුන් ආගමට ඉතා හානිකර වුවද) දැඩි තර්ජනය එයයි. එවිට ඔවුන් නිරයට ඇද දමනු ලබන්නේ වසර 70 ක් පමණ ගැඹුරු (ගමන) පමණි. බොරු අනාගතවක්තෘවරුන් ආරක්ෂා කරන අයට නිරයේ විශාල මෝලර් තිබේඋහුද් කන්ද. කෙතරම් භයානකද. බොරු අනාගතවක්තෘවරුන්ගේ සහ ෂියා වැනි මිථ්යාදෘෂ්ටික නිකායන්හි අනුගාමිකයන් ආරක්ෂා කිරීම සඳහා දැන් ඔවුන් ඉතා අනපේක්ෂිත ලෙස කථා කරන්නේ කෙසේද?
Loading...
0 回应 "මිථ්යාදෘෂ්ටික නිකායන්හි ආරක්ෂකයින් සඳහා නිරයේ තර්ජනයේ බලය මෙයයි"
Posting Komentar