ෂියා ගැන සාකච්ඡා කිරීම යනු බෙදීම නොවේ

ඉස්ලාමීය ප්‍රවෘත්ති, ටැන්ජුන් හි නිම් - ෂියා ප්‍රශ්නය පිළිබඳව සාකච්ඡා කරන විට, සමහර කණ්ඩායම් - මුස්ලිම්වරුන්ට අභ්‍යන්තර හා බාහිර වශයෙන් - බොහෝ විට තහනම් බවක් දැනේ. මාධ්‍ය තුළ එය නිරූපණය කෙරෙන්නේ ෂියා තහඩු නැවත විවෘත කිරීම ව්‍යසනයක් ලෙස සලකන ආකාරයට ය. භාවිතා කරන කඩතුරාව නම් මුස්ලිම්වරුන්ට ෂියා සහ සුන්නි යන දෙකම ඇතුළත් වන බැවිනි. ඊටත් වඩා, මෙම තේමාව සාකච්ඡා කිරීම මුස්ලිම්වරුන් කොටස් දෙකකට බෙදා ඇත.

ආචාර්ය. රගීබ් අස්-සර්ජානි “අල්-සියා නිධාල් අම් ධලාල්” (2011: 129) පොතේ මෙම අධික භීතියට කරුණු දෙකකින් පිළිතුරු සපයයි:

පළමුව, ෂියා නියෝජනය කරන්නේ මුස්ලිම්වරුන්ගේ පැවැත්මෙන් 11% ක් පමණි (ලෝකයේ මිලියන 150 ක් පමණ). එබැවින් ඔහු පැවසුවේ, ජනතාවට සුළු ප්‍රමාණයක් සඳහා සම්මත නීති කැප කිරීමට සිදුවුවහොත් එය ඇත්තෙන්ම වැරදිය.

මේ අතර, ඇදහිල්ල, සදාචාරය, ඉතිහාසය සහ දේශපාලනය යන කාරණා සම්බන්ධයෙන් මුස්ලිම් ප්‍රජාවේ නීති රීති ක්‍රියාත්මක කිරීමට ෂියා අවශ්‍ය නොවේ. දේ ආචාර්ය. රගිබ්ට කාරණයක් තිබේ. ඉගැන්වීම්වල දෘෂ්ටි කෝණයෙන් බලන විට - සුන්නි සමග බොහෝ සමානකම් ඇති සියා සයිදියා හැර - පරස්පර විරෝධී ඉගැන්වීම් සහ මූලික කරුණු රාශියක් ඇත. මුස්ලිම්වරුන්ගේ ශරීරයේ කුඩා කණ්ඩායමක් වෙනුවෙන් - ඔවුන්ගේ ඉගැන්වීම් පරස්පර විරෝධී වන විට එය අසාධාරණ වනු ඇත - එවිට ඉවසීමේ නාමයෙන් මූලික දේ කැප කළ යුතුය.

ඊට අමතරව, ෂියාහි මූල හේතුව සහ එහි ඉතිහාසය අවබෝධ කර ගැනීමෙන් යමෙකු පහසුවෙන් විසඳුම විසඳනු ඇත. උලමා උෂුල් ෆිඛි ප්‍රකාශ කළේ:

الحُكْمُ عَلَى الشَّيْئِ فَرْعٌ مِنْ

"යමක් විනිශ්චය කිරීම (විනිශ්චය කිරීම) යමක් තේරුම් ගැනීමේ කොටසකි."

ෂියා සම්බන්ධ ගැටළු වලට විසඳුමක් සොයා ගන්නේ කෙසේද, ගැටලුවේ මුල සාකච්ඡා කිරීම තහනම් යැයි සලකන්නේ නම්.

මේ අතර, කයිරෝවේ මුස්ලිම් ඉතිහාස ian යා දුන් දෙවන හේතුව නම්, ෂියා හි අපහාස හා අන්තරාය දිගටම පැවතීම හා එය සැමවිටම දැවෙන බවය. මෙම බලපෑම ඉස්ලාමීය රටවල් කිහිපයකට, විශේෂයෙන් ඉරාකයට පාහේ බලපා ඇත. "ඉතින් මුස්ලිම් ලේ වැගිරෙන ආකාරය දුටු විට අප කුමක් කළ යුතුද?" ආචාර්යගෙන් ඇසීය. රාගිබ් ආහාරවල සැබෑ තත්වය සාකච්ඡා කරයි.

අනෙක් අතට, නූතන යුගයේ ෂියාහි අන්තරායන් වසන් කළ නොහැකි බව ඔහු ලිවීය. වෛද්‍ය රාගිබ් සාරාංශ කරන අවම වශයෙන් අන්තරායන් 10 ක් වත් තිබේ.

පළමුවෙන්ම, මේ දක්වා සහචරයින්ට ෂියා ප්‍රහාර කිසි විටෙකත් නතර වී නැත. මෙම ප්‍රහාරය නිසැකවම එය සිදු නොවේ.

ඔහුගේ site තිහාසික වෙබ් අඩවිය වන www.islamstory.com හි, ඔවුන්ගේ මිතුරන්ට එරෙහි ප්‍රහාර තීව්‍ර කර ඇත. මෙය තනිවම සිදුවනු ඇත්ද?

දෙවනුව, ඉස්ලාමීය රටක ෂියාහිකරණය ව්‍යාප්ත වීම කෙතරම් සූක්ෂම ලෙස ව්‍යාප්ත වී ඇත්ද යත්, එය නොදැන මුස්ලිම් ප්‍රජාව ඔවුන්ගේ වැඩසටහන් හා න්‍යායපත්‍ර තුළින් ලැජ්ජාවට පත්වේ. ඔවුන් එය තේරුම් ගන්නේ නැහැ. තෙවනුව, ඉරාකයේ අහ්ලුස් සුන්නා දහස් ගණනක් සමූල re ාතනය කිරීම. හතරවනුව, මේ ආකාරයෙන් ඇමරිකානු අවශ්‍යතාවන්ට සේවය කිරීම සඳහා මිලිටරි, දේශපාලන හා ආර්ථික ආධිපත්‍යයේ තර්ජනය.

පස්වනුව, ඉරාකය හැර කලාපීය ඉස්ලාමීය රටවලට සෘජු තර්ජන, එනම් එමිරේට්ස්, බහරේන් සහ සවුදි අරාබිය. "මේ සිද්ධිය දැකලා අපි නිහ keep ව සිටිය යුතුද?" ඔහු ඇසුවා. හයවනුව, ඉරාන සහ සිරියානු ෂියාවරුන්ගේ භයානක සමීපත්වයයි. සිරියාව පාලනය කරනු ලබන්නේ අහ්ලුස් සුන්නාගේ පැවැත්මට එතරම් භයානක වන ෂියා නුෂෙයිරියා කණ්ඩායම විසිනි. ඇත්ත වශයෙන්ම, ඔවුන් 10% ට වඩා වැඩි නොවේ.

සිරියාවේ සිවිල් යුද්ධයේ සිද්ධිය අද දක්වා සිදුවී ඇති අතර, බලයේ සිටින විට ෂියාහි අනතුරට ඇතුළත් වේ. එබැවින් "ෂියා ක්‍රෙසන්ට්" (ඉරානය, ඉරාකය, සිරියාව සහ ලෙබනනය) ලෙස හැඳින්වෙන සම්බන්ධතාවය මුස්ලිම් ප්‍රජාවේ ශරීරයේ භයානක බාධකයකි.

හත්වන, ශ්‍රේෂ් greatest තම ෂියා සංකේත හරහා සුන්නි මුස්ලිම්වරුන්ට එරෙහිව අපහාස කිරීම, විශේෂයෙන් ලෙබනන් හිස්බුල්ලා නායක හසන් නස්රුල්ලා සහ ඉරාන ජනාධිපති අහමඩිනෙජාඩ් (ලියන අවස්ථාවේ). ඔවුන්ගේ සාර්ථකත්වයට සුන්නිවරුන් අතර අනුකම්පාවක් ඇති කළ හැකි අතර මූලික වෙනස්කම් අමතක කරනු ඇත.

උදාහරණයක් ලෙස ඩව්ලා බුවයිහි සහ ෂෆාවියාගේ ජයග්‍රහණ කෙතරම් ශ්‍රේෂ් are ද? කෙසේ වෙතත්, ඔහු ශක්තිමත් වූ විට, ඩව්ලා ෂෆාවියා උට්ස්මානියා ඩව්ලා (සුන්නි) පිටුපසින් පිහියෙන් ඇන ගත්තේය.

අටවනුව, ඉස්ලාමයේ books තිහාසික ග්‍රන්ථවලට රිංගා ඇති බොහෝ ෂියා කථාන්තර තිබේ. එබැවින් ඉතිහාසය කියවීමට නම්, ෂියා විසින් කරන ලද විකෘති කිරීම් වලින් පළමුව එය පිරිසිදු කළ යුතුය. එසේ නොවේ නම්, ඉතිහාසයේ විකෘති කිරීම් පිරිසිදු නොකළ හොත්, ඉතිහාසයේ නිධානය අතුරුදහන් වනු ඇත, මිතුරන් වැනි හොඳම පරම්පරාවේ ජීවිත පවා විනාශ වනු ඇත.

නවවනුව, සමහර අය ෂියාට කළ යුතු බැඳීම් කෙරෙහි අවධානය යොමු නොකරයි. ෂෙයික් රාගිබ්ට අනුව, මිනිසුන්ට ඔවුන්ගේ අවබෝධයේ අන්තරායන් ගැන අනතුරු ඇඟවීමකින් තොරව, විකෘති ෂී අවබෝධයන් අනුගමනය කිරීමට අවසර තිබේද? එබැවින් මුස්ලිම්වරුන්ට මේ කාරණය සම්බන්ධයෙන් අධ්‍යාපනය අවශ්‍ය වන අතර එමඟින් ඔවුන් අතරමං නොවනු ඇත.

ජනගහනයෙන් 20% ක් නියෝජනය කරන මිලියන 20 ක් වන ඉරානයේ සුන්නි මුස්ලිම්වරුන් බේරා ගත හැක්කේ දහවනුවෙනි. මේ අතර, රජය තුළ ඔවුන්ගේ අභිලාෂයන් ප්‍රකාශ කළ හැකි නියෝජිතයින් නොමැත. ටෙහෙරානයේ මුස්ලිම්වරුන් මිලියනයක්, නගරයක් මැද මුස්ලිම් පල්ලියක් තැනීම සැමවිටම අසාර්ථක වේ. වැඩි වැඩියෙන්, කවුදඅයිතිවාසිකම් ඉල්ලා සිටින අය ඉවත් කරනු ලැබේ.

මිලියන 20 ක සුන්නි මුස්ලිම්වරුන්ට ලබා දී ඇති අධ්‍යාපන විෂය මාලාව ගැන සඳහන් නොකල යුතුය. එය ෂියා විසින් ප්‍රකාශයට පත් කරන ලද විෂය මාලාවට අනුකූල විය යුතු අතර, එය සුන්නි ආගමේ අවබෝධයට හානි කළ හැකිය.

ඒවා වෛද්‍ය විසින් දෙන ලද හේතු කිහිපයකි. ෂියාහි ප්‍රශ්නය සාකච්ඡා කිරීමේ අවශ්‍යතාවය පිළිබඳව රාගිබ් අස්-සර්ජානි. මේ අනුව, ෂියා ගැන සාකච්ඡා කිරීම තහනම් කාරණයක් නොවන අතර ජනතාව බෙදී යයි. ඇත්ත වශයෙන්ම, අවබෝධයේ හා ඉතිහාසයේ මූලයන් ගැඹුරින් විමසා බැලුවහොත් එය මුස්ලිම්වරුන්ගේ සාමය සඳහා විසඳුම් ලබා දෙනු ඇත.

Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "ෂියා ගැන සාකච්ඡා කිරීම යනු බෙදීම නොවේ"

Posting Komentar