රුක්යා මන්දිරය පිළිබඳ ඉස්ලාමීය මග පෙන්වීම කෙසේද?
ඉස්ලාමීය ප්රවෘත්ති, ටැන්ජුන් හි නිම් - ප්රශ්නය: යමෙකුට ස්වාධීනව රුක්යා කළ හැකිද? ස්වාධීන රුක්යා සම්බන්ධයෙන් ඉස්ලාමීය මග පෙන්වීම කුමක්ද? රුක්යාහ් අතරතුර කියවන යාච් යාච්ඤාව ා මොනවාද?
පිළිතුර:
හොඳ සුන්නාවක් ඇතුළුව ස්වාධීන රුකියාට අවසර ඇත. මක්නිසාද යත් රසූල්ලාහ් එස්.ඒ.ඩබ්ලිව් ද මෙරූක්යා සහ සමහර මිතුරන් ද මෙරුකියා ය.
රුක්යා මඟ පෙන්වීම
අයිෂියා වෙතින් එය විස්තර කෙරේ:
أن رسول الله صلى الله عليه وسلم كان إذا اشتكى يقرأ على نفسه بالمعوذات وينفث فلما اشتد وجعه كنت أقرأ عليه وأمسح بيده رجاء بركتها
“සාමාන්යයෙන් රසූල්ලාහ් සල්ලල්ලාහු අලයිහි ව සල්ලම් අසනීපව සිටියදී මුවාවිඩ්සාත් (අල්-ඉක්ලස්, අල්-ෆලාක් සහ අන්-නාස්) සමඟ කියවා එය පුපුරුවා හැරියේය. ඔහුගේ අසනීප තත්වය නරක අතට හැරුණු විට, මම ඔහුට කියවා ඔහුගෙන් ආශීර්වාද බලාපොරොත්තුවෙන් ඔහුගේ දෑත් අතගාමි. (බුකෝරි, (4728) සහ මුස්ලිම්, (2192)
මුස්ලිම්වරුන් විසින් හදීස් විස්තර කර ඇති අතර, (220) ගණන් කිරීමකින් හා ද ද .ුවම් ුවමක් නොමැතිව මෙම ජනතාවගෙන් ස්වර්ගයට ඇතුළු වන හැත්තෑදහසකගේ ස්වභාවය පිළිබඳව නබි (සල්) තුමාණන්ගෙන් මෙසේ පැවසීය.
هم الذين لا يرقون ولا يسترقون ولا يتطيرون وعلى ربهم
"ඔවුන් මෙරූක්යා නොකරන සහ මෙරුක්යා ඉල්ලන්නේ නැති, කුරුල්ලන්ගේ හැසිරීමෙන් ඉරණම අත් නොහරින අතර ඔවුන් තම දෙවියන් කෙරෙහි විශ්වාසය තබති."
(මෙරූක්යා නොවේ) වචන රෝවි හදීස් වලින් වන අතර නබි (සල්) තුමාණන්ගේ වචන වලින් නොවේ. එබැවින් බුකොරි විස්තර කළේ නැත. 5420 මෙම පා .ය සඳහන් නොකර.
සයිකුල් ඉස්ලාම් ඉබ්නු තයිමියා මහතා මෙසේ පැවසීය. “රුකියාහි කිසිවෙකු එය මෙරක්යාහ් ඉල්ලා නොසිටි නිසා ඔවුන් ප්රශංසා කරනු ලැබේ. රුක්යා යනු යාච් යාච්ඤාව ාවේ වර්ගයකි, එබැවින් කිසිවෙකුගෙන් විමසීමට අවශ්ය නැත. එහි පෙළ ඉතිහාසයක් ඇත. 'නැත මෙරක්යා' මෙහි දෝෂයක් ඇත. මෙරුක්යා අන් අය සහ තමාටම හොඳ නිසා. අතීතයේදී නබි (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණන් ඉල්ලා අස්වන ලෙස ඉල්ලා නොසිට සල්ලල්ලාහු අලයිහි ව සල්ලම් මෙරක්යාහ් සහ තවත් අය. මෙරක්යා තමා සහ අන් අය තමා සහ අන් අය වෙනුවෙන් යාච් යාච්ඤාව ා කරන බැවිනි. මෙය ඇණවුම් කරන ලදි. මක්නිසාද යත් සියලුම නබිවරුන් අල්ලාහ්ගෙන් ඉල්ලා සිටිමින් ආදම්, ආබ්රහම්, මෝසෙස් සහ වෙනත් අනාගතවක්තෘවරුන්ගේ ('මජ්මු' ෆටාවා, (1/182) කථාවේ අල්ලාහ් සඳහන් කළ පරිදි ඔහුට යාච් යාච්ඤාව ා කළ බැවිනි.
"මෙම පා පෙළ ය හදීස් පසෙකට වී ඇති අතර එය සමහර පෙරෝවීනියාගේ වැරැද්දකි" යනුවෙන් ඉබ්න් කොයීම් පැවසීය. ('හැඩිල් අර්වා, (1/89).
රුක්යා යනු හොඳම .ෂධයකි. එබැවින්, ඇදහිලිවන්තයෙකු එය ආරක්ෂා කිරීම සුදුසුය.
රුක්යා කියවන විට කියවන්න
මුස්ලිම්වරුන්ට (ස්වාධීනව) හෝ වෙනත් අයට මෙරක්යා කිරීමට අවශ්ය වූ විට කියවීමට නිර්දේශ කරනු ලබන යාච් යාච්ඤාව ා බොහෝය. අල්-ෆාතිහාන් සහ මුවාවිඩ්සාත් (අල්-ඉක්ලාස්, අල්-ෆලාක් සහ අන්-නාස්) අකුරු කියවීම වඩාත් සුදුසුය.
ـ عن أبي سعيد رضي الله عنه قال : ” انطلق نفر من أصحاب النبي صلى الله عليه وسلم في سفرة سافروها حتى نزلوا على حي من أحياء العرب فاستضافوهم فأبوا أن يضيفوهم فلدغ سيد ذلك الحي فسعوا له بكل شيء لا ينفعه شيء فقال بعضهم لو أتيتم هؤلاء الرهط الذين نزلوا لعله أن يكون عند بعضهم شيء فأتوهم فقالوا يا أيها الرهط إن سيدنا لدغ وسعينا له بكل شيء لا ينفعه فهل عند أحد منكم من شيء فقال بعضهم نعم والله إني لأرقي ولكن والله لقد استضفناكم فلم تضيفونا فما أنا براق لكم حتى تجعلوا لنا جعلا فصالحوهم على قطيع من الغنم فانطلق يتفل عليه ويقرأ الحمد لله رب العالمين فكأنما نشط من عقال فانطلق يمشي وما به قَلَبَة (أي : مرض) قال فأوفوهم جعلهم الذي صالحوهم عليه فقال بعضهم اقسموا فقال الذي رقى لا تفعلوا حتى نأتي النبي صلى الله عليه وسلم فنذكر له الذي كان فننظر ما يأمرنا فقدموا على رسول الله صلى الله عليه وسلم فذكروا له فقال وما يدريك أنها رقية ثم قال قد أصبتم اقسموا واضربوا لي معكم سهما فضحك رسول الله صلى الله عليه وسلم “
නබිතුමාගේ සහචරයින් පිරිසක් අරාබි ගම්මානයක විවේක ගැනීම සඳහා සෆාර් එකකින් පිටත්ව ගිය බව අබු සයිඩ් රදීලාල්ලාහු අන්හු පැවසීය. ඔවුන් සේවය කිරීමට ඉල්ලා සිටියත් (ගම්වාසීන්) ඔවුන්ට සේවය කිරීමට මැලිකමක් දක්වයි. ගමේ නායකයා සතෙකු විසින් පහර දෙන ලදී. ඔවුන් සෑම දෙයකින්ම (එයට ප්රතිකාර කිරීමට) උත්සාහ කළද එයින් කිසිදු .ලක් නොවීය. සමහරු, “අපි විවේක කණ්ඩායමට ආවොත් මොකක් හරි එයාලට මොනවා හරි තියෙන්න පුළුවන්. ඒ නිසා ඔවුන් ඔහු ළඟට ඇවිත් ඇහුවා“ අනේ අපේ නායක කණ්ඩායම සතෙකු විසින් පිහියෙන් ඇන ඇති අතර, අපි සියල්ලටම ප්රතිකාර කිරීමට උත්සාහ කළත් එයින් කිසිදු .ලක් නොවීය. ඔබ දෙදෙනාට යමක් (ඖෂධය ෂධ) තිබේද? කණ්ඩායමේ සමහරු, “අල්ලාහ් විසින් මට එය කළ හැකිය. නමුත් අල්ලාහ්ගෙන් අපි ඔබ සියලු දෙනාගෙන් ආහාර වේලක් ඉල්ලා සිටියත් ඔබ සැවොම පසුබට වේ. ඔබ සැවොම අපට විපාකයක් දෙන තුරු මම එය කඩ නොකරමි. එබැවින් ඔවුන් එළුවෙකු දීමට එකඟ විය. එබැවින් ඔහු ගොස් කුඩා ලවණ සමග කෙළ ගසා අල්-ෆාතිහා ලිපිය කියවීය الحمد لله العالمين so (නායකයා) ඔහුගේ පටි වලින් ලිහිල් වූ සතෙකු මෙන් සුව විය. රෝගයක් නැති ආකාරයට ඇවිදින්න. ගිවිසුමේ දී මෙන් ඔවුන් ගෙවනු ලැබේ. සමහරු, “කලින් වැටුප බෙදන්න. “අපි නබි (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණන් වෙත පැමිණ ඔවුන්ගේ තත්වය සඳහන් කර අපට ඇණවුම් කළ යුතු දේ තීරණය කරන තුරු එය නොකරන්න. නබිතුමාට කිව්වම
සල්ලල්ලාහු අලයිහි ව සල්ලම්, එවිට ඔහු ඇසුවේ, “(අල්-ෆාතිහා) රුක්යාහ් බව ඔබ දන්නේ කෙසේද? එවිට ඔහු, “ඔබ හරි, (විපාකය) බෙදී එය ඔබ සැමට බෙදා ගැනීමට මට උදව් කරන්න. එබැවින් ඔහු සල්ලල්ලාහු අලයිහි ව සලාම් සිනාසුණේය. ”“ (බුකෝරි, (2156) සහ මුස්ලිම් (2201)
අයිෂියා වෙතින්:
أن رسول الله صلى الله عليه وسلم كان إذا
“සාමාන්යයෙන් රසූල්ලාහ් සල්ලල්ලාහු අලයිහි ව සල්ලම් අසනීපව සිටියදී මුවාවිඩ්සාත් (අල්-ඉක්ලස්, අල්-ෆලාක් සහ අන්-නාස්) සමඟ කියවා එය පුපුරුවා හැරියේය. ඔහුගේ අසනීප තත්වය නරක අතට හැරුණු විට, මම ඔහුට කියවා ඔහුගෙන් ආශීර්වාද බලාපොරොත්තුවෙන් ඔහුගේ දෑත් අතගාමි. (බුකෝරි, (4728) සහ මුස්ලිම්, (2192)
"නෆ්ට්සු" යන වචනය ලවණ නොමැතිව කුඩා ලෙස කෙළ ගැසීමයි. එය ටිකක් ලවණ සමග කියනු ලැබේ. නවාවි විසින් සයාර්ක්හි ෂෝහී මුස්ලිම් හදීස් අංක. 2192.
සුන්නාවේ යාච් යාච්ඤාව ා අතර:
මුස්ලිම්වරයා විස්තර කළ දෙය (2202) උස්මාන් බින් අබිල් අෂ් වෙතින් ඔහු ඉස්ලාම් ආගමට හැරුණු දා සිට තම ශරීරය තුළ දැනුණු වේදනාව රසූල්ලාහ් වෙත පැමිණිලි කළේය. එබැවින් රසූල්ලාහ් එස්.ඒ. ඔහුට “ඔබේ ශරීරයට රිදවන තැන ඔබේ අත තබා මෙසේ කියන්න.
الله ثلاثاً ، وقل سبع مرات: أعوذ بعزة
'බිස්මිල්ලා' තුන් වරක් කියවා, 'අල්ලාහ්ගේ මහිමය හා බලය ගැන මම රැකවරණය ලබමි.
ටර්මිස්ඩි (2080) පා කිව්වා ය එකතු කරමින්, “කීවේ, එසේ නම් මම කරමි, අල්ලාහ් මට හැඟෙන දේ ඉවත් කරයි. මගේ පවුලේ අය සහ වෙනත් අය වෙනුවෙන් මම එය දිගටම කරනවා. ” (එච්.ආර්. ටර්මිසි)
وعن ابن عباس الله قال: كان النبي صلى ويقول ويقول: [يعني كان] كان وإسحاق: وإسحاق أعوذ أعوذ وإسحاق وإسحاق وإسحاق وإسحاق وإسحاق
ඉබ්නු අබ්බාස් රදීල්ලාහු අන්හුමා පැවසූ පරිදි, සාමාන්යයෙන් නබි සල්ලල්ලාහු අලයිහි ව සල්ලම් හසන් සහ හුසේන්ගෙන් ආරක්ෂාව ඉල්ලා සිටි අතර, “නියත වශයෙන්ම ඔබේ පියා (ඉබ්රොහිම් අලයිහිස් සලාම් යන අර්ථය ඇතිව) ඉස්මයිල් සහ ඉෂාක්ගෙන් ආරක්ෂාව ඉල්ලා සිටියේ 'අල්ලාහ්ගේ පරිපූර්ණ වාක්යයෙන් මම රැකවරණය ලබමි. සියලු යක්ෂයන්ගෙන් සහ විෂ සහිත සතුන්ගෙන් සහ සියලු කැත අදහස් වලින්. ” (බුකෝරි විසින් විස්තර කරන ලදි, (31191)
ඩිටාසයිඩයිඩ් සමඟ 'الهامة' යන වචනය මරා දැමිය හැකි ඕනෑම විෂ සහිත සත්වයෙකි. من كل عين වචනය යන වචනයේ තේරුම යමෙකු පිළිබඳ සියලු නරක අදහස් (තුහෆතුල් අහ්වාඩ්සි) ය.
පිළිතුර:
හොඳ සුන්නාවක් ඇතුළුව ස්වාධීන රුකියාට අවසර ඇත. මක්නිසාද යත් රසූල්ලාහ් එස්.ඒ.ඩබ්ලිව් ද මෙරූක්යා සහ සමහර මිතුරන් ද මෙරුකියා ය.
රුක්යා මඟ පෙන්වීම
අයිෂියා වෙතින් එය විස්තර කෙරේ:
أن رسول الله صلى الله عليه وسلم كان إذا اشتكى يقرأ على نفسه بالمعوذات وينفث فلما اشتد وجعه كنت أقرأ عليه وأمسح بيده رجاء بركتها
“සාමාන්යයෙන් රසූල්ලාහ් සල්ලල්ලාහු අලයිහි ව සල්ලම් අසනීපව සිටියදී මුවාවිඩ්සාත් (අල්-ඉක්ලස්, අල්-ෆලාක් සහ අන්-නාස්) සමඟ කියවා එය පුපුරුවා හැරියේය. ඔහුගේ අසනීප තත්වය නරක අතට හැරුණු විට, මම ඔහුට කියවා ඔහුගෙන් ආශීර්වාද බලාපොරොත්තුවෙන් ඔහුගේ දෑත් අතගාමි. (බුකෝරි, (4728) සහ මුස්ලිම්, (2192)
මුස්ලිම්වරුන් විසින් හදීස් විස්තර කර ඇති අතර, (220) ගණන් කිරීමකින් හා ද ද .ුවම් ුවමක් නොමැතිව මෙම ජනතාවගෙන් ස්වර්ගයට ඇතුළු වන හැත්තෑදහසකගේ ස්වභාවය පිළිබඳව නබි (සල්) තුමාණන්ගෙන් මෙසේ පැවසීය.
هم الذين لا يرقون ولا يسترقون ولا يتطيرون وعلى ربهم
"ඔවුන් මෙරූක්යා නොකරන සහ මෙරුක්යා ඉල්ලන්නේ නැති, කුරුල්ලන්ගේ හැසිරීමෙන් ඉරණම අත් නොහරින අතර ඔවුන් තම දෙවියන් කෙරෙහි විශ්වාසය තබති."
(මෙරූක්යා නොවේ) වචන රෝවි හදීස් වලින් වන අතර නබි (සල්) තුමාණන්ගේ වචන වලින් නොවේ. එබැවින් බුකොරි විස්තර කළේ නැත. 5420 මෙම පා .ය සඳහන් නොකර.
සයිකුල් ඉස්ලාම් ඉබ්නු තයිමියා මහතා මෙසේ පැවසීය. “රුකියාහි කිසිවෙකු එය මෙරක්යාහ් ඉල්ලා නොසිටි නිසා ඔවුන් ප්රශංසා කරනු ලැබේ. රුක්යා යනු යාච් යාච්ඤාව ාවේ වර්ගයකි, එබැවින් කිසිවෙකුගෙන් විමසීමට අවශ්ය නැත. එහි පෙළ ඉතිහාසයක් ඇත. 'නැත මෙරක්යා' මෙහි දෝෂයක් ඇත. මෙරුක්යා අන් අය සහ තමාටම හොඳ නිසා. අතීතයේදී නබි (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණන් ඉල්ලා අස්වන ලෙස ඉල්ලා නොසිට සල්ලල්ලාහු අලයිහි ව සල්ලම් මෙරක්යාහ් සහ තවත් අය. මෙරක්යා තමා සහ අන් අය තමා සහ අන් අය වෙනුවෙන් යාච් යාච්ඤාව ා කරන බැවිනි. මෙය ඇණවුම් කරන ලදි. මක්නිසාද යත් සියලුම නබිවරුන් අල්ලාහ්ගෙන් ඉල්ලා සිටිමින් ආදම්, ආබ්රහම්, මෝසෙස් සහ වෙනත් අනාගතවක්තෘවරුන්ගේ ('මජ්මු' ෆටාවා, (1/182) කථාවේ අල්ලාහ් සඳහන් කළ පරිදි ඔහුට යාච් යාච්ඤාව ා කළ බැවිනි.
"මෙම පා පෙළ ය හදීස් පසෙකට වී ඇති අතර එය සමහර පෙරෝවීනියාගේ වැරැද්දකි" යනුවෙන් ඉබ්න් කොයීම් පැවසීය. ('හැඩිල් අර්වා, (1/89).
රුක්යා යනු හොඳම .ෂධයකි. එබැවින්, ඇදහිලිවන්තයෙකු එය ආරක්ෂා කිරීම සුදුසුය.
රුක්යා කියවන විට කියවන්න
මුස්ලිම්වරුන්ට (ස්වාධීනව) හෝ වෙනත් අයට මෙරක්යා කිරීමට අවශ්ය වූ විට කියවීමට නිර්දේශ කරනු ලබන යාච් යාච්ඤාව ා බොහෝය. අල්-ෆාතිහාන් සහ මුවාවිඩ්සාත් (අල්-ඉක්ලාස්, අල්-ෆලාක් සහ අන්-නාස්) අකුරු කියවීම වඩාත් සුදුසුය.
ـ عن أبي سعيد رضي الله عنه قال : ” انطلق نفر من أصحاب النبي صلى الله عليه وسلم في سفرة سافروها حتى نزلوا على حي من أحياء العرب فاستضافوهم فأبوا أن يضيفوهم فلدغ سيد ذلك الحي فسعوا له بكل شيء لا ينفعه شيء فقال بعضهم لو أتيتم هؤلاء الرهط الذين نزلوا لعله أن يكون عند بعضهم شيء فأتوهم فقالوا يا أيها الرهط إن سيدنا لدغ وسعينا له بكل شيء لا ينفعه فهل عند أحد منكم من شيء فقال بعضهم نعم والله إني لأرقي ولكن والله لقد استضفناكم فلم تضيفونا فما أنا براق لكم حتى تجعلوا لنا جعلا فصالحوهم على قطيع من الغنم فانطلق يتفل عليه ويقرأ الحمد لله رب العالمين فكأنما نشط من عقال فانطلق يمشي وما به قَلَبَة (أي : مرض) قال فأوفوهم جعلهم الذي صالحوهم عليه فقال بعضهم اقسموا فقال الذي رقى لا تفعلوا حتى نأتي النبي صلى الله عليه وسلم فنذكر له الذي كان فننظر ما يأمرنا فقدموا على رسول الله صلى الله عليه وسلم فذكروا له فقال وما يدريك أنها رقية ثم قال قد أصبتم اقسموا واضربوا لي معكم سهما فضحك رسول الله صلى الله عليه وسلم “
නබිතුමාගේ සහචරයින් පිරිසක් අරාබි ගම්මානයක විවේක ගැනීම සඳහා සෆාර් එකකින් පිටත්ව ගිය බව අබු සයිඩ් රදීලාල්ලාහු අන්හු පැවසීය. ඔවුන් සේවය කිරීමට ඉල්ලා සිටියත් (ගම්වාසීන්) ඔවුන්ට සේවය කිරීමට මැලිකමක් දක්වයි. ගමේ නායකයා සතෙකු විසින් පහර දෙන ලදී. ඔවුන් සෑම දෙයකින්ම (එයට ප්රතිකාර කිරීමට) උත්සාහ කළද එයින් කිසිදු .ලක් නොවීය. සමහරු, “අපි විවේක කණ්ඩායමට ආවොත් මොකක් හරි එයාලට මොනවා හරි තියෙන්න පුළුවන්. ඒ නිසා ඔවුන් ඔහු ළඟට ඇවිත් ඇහුවා“ අනේ අපේ නායක කණ්ඩායම සතෙකු විසින් පිහියෙන් ඇන ඇති අතර, අපි සියල්ලටම ප්රතිකාර කිරීමට උත්සාහ කළත් එයින් කිසිදු .ලක් නොවීය. ඔබ දෙදෙනාට යමක් (ඖෂධය ෂධ) තිබේද? කණ්ඩායමේ සමහරු, “අල්ලාහ් විසින් මට එය කළ හැකිය. නමුත් අල්ලාහ්ගෙන් අපි ඔබ සියලු දෙනාගෙන් ආහාර වේලක් ඉල්ලා සිටියත් ඔබ සැවොම පසුබට වේ. ඔබ සැවොම අපට විපාකයක් දෙන තුරු මම එය කඩ නොකරමි. එබැවින් ඔවුන් එළුවෙකු දීමට එකඟ විය. එබැවින් ඔහු ගොස් කුඩා ලවණ සමග කෙළ ගසා අල්-ෆාතිහා ලිපිය කියවීය الحمد لله العالمين so (නායකයා) ඔහුගේ පටි වලින් ලිහිල් වූ සතෙකු මෙන් සුව විය. රෝගයක් නැති ආකාරයට ඇවිදින්න. ගිවිසුමේ දී මෙන් ඔවුන් ගෙවනු ලැබේ. සමහරු, “කලින් වැටුප බෙදන්න. “අපි නබි (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණන් වෙත පැමිණ ඔවුන්ගේ තත්වය සඳහන් කර අපට ඇණවුම් කළ යුතු දේ තීරණය කරන තුරු එය නොකරන්න. නබිතුමාට කිව්වම
සල්ලල්ලාහු අලයිහි ව සල්ලම්, එවිට ඔහු ඇසුවේ, “(අල්-ෆාතිහා) රුක්යාහ් බව ඔබ දන්නේ කෙසේද? එවිට ඔහු, “ඔබ හරි, (විපාකය) බෙදී එය ඔබ සැමට බෙදා ගැනීමට මට උදව් කරන්න. එබැවින් ඔහු සල්ලල්ලාහු අලයිහි ව සලාම් සිනාසුණේය. ”“ (බුකෝරි, (2156) සහ මුස්ලිම් (2201)
අයිෂියා වෙතින්:
أن رسول الله صلى الله عليه وسلم كان إذا
“සාමාන්යයෙන් රසූල්ලාහ් සල්ලල්ලාහු අලයිහි ව සල්ලම් අසනීපව සිටියදී මුවාවිඩ්සාත් (අල්-ඉක්ලස්, අල්-ෆලාක් සහ අන්-නාස්) සමඟ කියවා එය පුපුරුවා හැරියේය. ඔහුගේ අසනීප තත්වය නරක අතට හැරුණු විට, මම ඔහුට කියවා ඔහුගෙන් ආශීර්වාද බලාපොරොත්තුවෙන් ඔහුගේ දෑත් අතගාමි. (බුකෝරි, (4728) සහ මුස්ලිම්, (2192)
"නෆ්ට්සු" යන වචනය ලවණ නොමැතිව කුඩා ලෙස කෙළ ගැසීමයි. එය ටිකක් ලවණ සමග කියනු ලැබේ. නවාවි විසින් සයාර්ක්හි ෂෝහී මුස්ලිම් හදීස් අංක. 2192.
සුන්නාවේ යාච් යාච්ඤාව ා අතර:
මුස්ලිම්වරයා විස්තර කළ දෙය (2202) උස්මාන් බින් අබිල් අෂ් වෙතින් ඔහු ඉස්ලාම් ආගමට හැරුණු දා සිට තම ශරීරය තුළ දැනුණු වේදනාව රසූල්ලාහ් වෙත පැමිණිලි කළේය. එබැවින් රසූල්ලාහ් එස්.ඒ. ඔහුට “ඔබේ ශරීරයට රිදවන තැන ඔබේ අත තබා මෙසේ කියන්න.
الله ثلاثاً ، وقل سبع مرات: أعوذ بعزة
'බිස්මිල්ලා' තුන් වරක් කියවා, 'අල්ලාහ්ගේ මහිමය හා බලය ගැන මම රැකවරණය ලබමි.
ටර්මිස්ඩි (2080) පා කිව්වා ය එකතු කරමින්, “කීවේ, එසේ නම් මම කරමි, අල්ලාහ් මට හැඟෙන දේ ඉවත් කරයි. මගේ පවුලේ අය සහ වෙනත් අය වෙනුවෙන් මම එය දිගටම කරනවා. ” (එච්.ආර්. ටර්මිසි)
وعن ابن عباس الله قال: كان النبي صلى ويقول ويقول: [يعني كان] كان وإسحاق: وإسحاق أعوذ أعوذ وإسحاق وإسحاق وإسحاق وإسحاق وإسحاق
ඉබ්නු අබ්බාස් රදීල්ලාහු අන්හුමා පැවසූ පරිදි, සාමාන්යයෙන් නබි සල්ලල්ලාහු අලයිහි ව සල්ලම් හසන් සහ හුසේන්ගෙන් ආරක්ෂාව ඉල්ලා සිටි අතර, “නියත වශයෙන්ම ඔබේ පියා (ඉබ්රොහිම් අලයිහිස් සලාම් යන අර්ථය ඇතිව) ඉස්මයිල් සහ ඉෂාක්ගෙන් ආරක්ෂාව ඉල්ලා සිටියේ 'අල්ලාහ්ගේ පරිපූර්ණ වාක්යයෙන් මම රැකවරණය ලබමි. සියලු යක්ෂයන්ගෙන් සහ විෂ සහිත සතුන්ගෙන් සහ සියලු කැත අදහස් වලින්. ” (බුකෝරි විසින් විස්තර කරන ලදි, (31191)
ඩිටාසයිඩයිඩ් සමඟ 'الهامة' යන වචනය මරා දැමිය හැකි ඕනෑම විෂ සහිත සත්වයෙකි. من كل عين වචනය යන වචනයේ තේරුම යමෙකු පිළිබඳ සියලු නරක අදහස් (තුහෆතුල් අහ්වාඩ්සි) ය.
Loading...
0 回应 "රුක්යා මන්දිරය පිළිබඳ ඉස්ලාමීය මග පෙන්වීම කෙසේද?"
Posting Komentar