ජලය සමග මෙරක්යා නීතිය
සමහර පාර්ශවයන් එය තහනම් කර ඇති අතර එය සයිරී නොවන රුක්යා ක්රමයක් බව ප්රකාශ කළ නිසා මෙය විමසන ලදි. මෙයට පිළිතුරු සැපයීම සඳහා අපි මේ කාරණය සම්බන්ධයෙන් ෂෙයික් අබ්දුල් අසීස් බින් බාස් - රහිමාහුල්ලාගේ ෆට්වා උපුටා දක්වන්නෙමු.
هل يجوز في الرقية أن يقرأ المسلم القرآن الكريم وبعض الأدعية النبوية على الماء أو الزيت ويقوم المريض بشرب ذلك الماء والاغتسال به؟ وإذا كان لا يجوز، فما الرقية الشرعية والشروط التي يجب أن تتوفر في الرقية ويجوز أن يستعملها المسلم بعد ذلك؟
ප්රශ්නය: මුස්ලිම්වරයෙකුට අල්-කුර්ආන් අල් කරීම් පාරායනය කිරීම සහ අනාගතවක්තෘවරයාගේ වතුරට හෝ තෙල්වලට කරන යාච් යාච්ඤාව ාවක් ලෙස රෝගාතුර වූ පුද්ගලයෙක් ජලය පානය කර එය සමඟ ස්නානය කිරීම අනුමත කළ හැකිද? එසේ නොවේ නම්, සයිරී රුක්යා ක්රමය සහ මුස්ලිම්වරයෙකුට පසුව එය භාවිතා කිරීමට ඉඩ දිය යුතු කොන්දේසි මොනවාද?
لا حرج في الرقية في الماء، ثم يشرب مثل المريض أو يغتسل به، كل هذا لا بأس به…وقد ثبت عن النبي ﷺ أنه: «رقى لـثابت بن قيس بن شماس في ماء ثم صبه عليه» …
පිළිතුර: "ජලය සමග මෙරුක්යා සම්බන්ධයෙන් කිසිදු අපහසුතාවයක් නොමැත (එය අවසර ඇත), එවිට රෝගී පුද්ගලයෙකු එය පානය කරයි හෝ එය සමඟ ස්නානය කරයි. මේ සියල්ලෙන් වැඩක් නැත .... නබි (සල්ලල්ලාහු අලයිහි වසල්ලම්) තුමාණන්ගෙන් පසු සැබවින්ම ඔහු: මෙරක්යා තාබිට් බින් කයිස් බින් ෂමාස් වතුරට දැමුවේය. එවිට ඔහු ඔහු මත ජලය වත් කළේය ... ”[ෆටාවා නූර් අල අද්-ඩාර්බ්: 1/329].
අල්ලාහ් සෑම විටම ඔහුගේ තව්ෆික් සහ දයාව අප සැමට ලබා දෙත්වා. ආමෙන්.
Loading...
0 回应 "ජලය සමග මෙරක්යා නීතිය"
Posting Komentar