කොමියුනිස්ට්වාදීන් සහ ඉස්ලාමය කොන් කිරීම
ඉස්ලාමීය ප්රවෘත්ති, ටැන්ජුන් හි නිම් - කොමියුනිස්ට්වාදයේ නැගීම පිළිබඳ ගැටළුව මෙම කතිකාවේ වෛරකරුවන් සහ ආරක්ෂකයින් අතර විවාදයක් ඇති කළ හැකිය. මේ රටේ කොමියුනිස්ට් කොටස්වල නැගීම පිළිබඳ කනස්සල්ලට ජනතාව එකඟ විය හැකිය.
පසු වූ අත්දැකීම් පරෙස්සමින් සලකා බැලිය හැකිය, එය වර්තමානය සමග කිසිදු සම්බන්ධයක් නැති අතීතය ලෙස ද සැලකිය හැකිය. කෙසේ වෙතත්, වත්මන් රාජ්ය යුගයේ ජාතික තත්වය කොමියුනිස්ට්වාදයේ පැවැත්මට හිතකර ය යන කාරණය නොසලකා හැරීම අතිශයෝක්තියක් නොවේ.
කොමියුනිස්ට් විරෝධී යැයි කියන අය ගැන මිනිසුන් ඕනෑවට වඩා සිතීමට හා සිතීමට ඉඩ තිබේ. ඉවත් කිරීමට අසීරු අමරණීය යක්ෂයෙකු ලෙස කොමියුනිස්ට්වාදය සැලකීම මේ පැත්තේ හොඳයි. කෙසේ වෙතත්, කොමියුනිස්ට්වාදයට වෛර කරන්නන් ආගමේ මුවාවෙන් ප්රශ්න “විකුණන්නන්” ලෙස සමච්චල් කිරීම සුදුසු නොවේ. සමහර විට ආගම ලෙස පෙනී සිටීමට කැමති අය සිටියත්, හබීබ් ලෙස එකම පන්තියේ සිටින අය හෝ මෙහි කොමියුනිස්ට් පක්ෂය විවේචනය කරන පූජකවරු සමාන කණ්ඩායමක්, එනම් වෛරය විකුණන්නන් බව ඔප්පු වී තිබේද? ඔවුන් මුවාවෙන් සිටින බව ඔප්පු වී තිබේද?
කොමියුනිස්ට්වාදය දෘෂ්ටිවාදාත්මක ගැටුමක් ලෙස පැවතීම පිළිබඳව ප්රශ්න කළ යූජීඑම් හි සෙසු පර්යේෂකයන් ද සිටිති. ඔහුට අනුව, දෘෂ්ටිවාදාත්මක සටන පිටුපස වඩාත් අත්යවශ්ය ගැටළුවක් ඇත, එනම් මහා බලවතුන් අතර ප්රාග්ධනය සඳහා අරගලය. මෙය එදා සහ අද සත්යයකි.
එවැනි නිබන්ධනයක් වැරදියි, එය කොමියුනිස්ට් වෛරයට පාත්ර වූ ඉස්ලාම්වාදීන්ගේ චින්තනය විශ්ලේෂණය කිරීම සඳහා ද්රව්යයක් ලෙස පවා භාවිතා කළ හැකිය. මේ රටේ ප්රාග්ධනය හෝ වෙළඳපල බලය විශාල මතවාදීන් පොළඹවයි. දෘෂ්ටිවාදය නොසලකා හැරීම හා ආර්ථික විද්යාව කෙරෙහි පමණක් අවධානය යොමු කිරීම පැහැදිලිවම පක්ෂග්රාහී ය. දෘෂ්ටිවාදයේ නිර්වචනය හා අර්ථය සැඟවීමකට අඩු වේ. ඇත්ත වශයෙන්ම, පෙට්රල් රත් කිරීම වැනි දෘෂ්ටිවාදයන් මානව කැලඹීම්වල සංසිද්ධියයි. ඊට අමතරව, විශාල රටවල බලවතුන් අතර ප්රාග්ධනය සඳහා වන අරගලයේ සාර්ව ප්රශ්නය දෙස බැලීමේදී ද භූමියේ ඇති කරුණු නොසලකා හැරේ. කොමියුනිස්ට් කොටස් විසින් ආගමික කණ්ඩායම් sla ාතනය කිරීම සම්බන්ධයෙන් නින්දාවට පත්වීමේ කාරණය හුදෙක් ප්රාග්ධනය සඳහා අරගලයකට මුහුණ දෙන විට තාර්කික පිම්මක් අත්විඳිනු ඇත. ප්රාග්ධන අභිලාෂය එය වීමට අවශ්ය තරම් පහසු බැවින් එය දිනා ගැනීමට විවිධ ක්රම තිබේ, එයින් එකක් දෘෂ්ටිවාදයයි.
කොමියුනිස්ට්වාදයේ නැගීම ගැන කතා කිරීම ඇත්ත වශයෙන්ම නව නියෝගයේ "ගොදුරක්" ලෙස අපකීර්තියට පත්වීමයි. කොමියුනිස්ට් කොටස් ගැන අප දැනුවත් විය යුතු යැයි පවසන අයට යල්පැනගිය බවට වහාම චෝදනා එල්ල වේ. අපගේ චින්තන ක්රමය නව නියෝගයෙන් දූෂිත යැයි සැලකේ. මේ අනුව, අප ප්රතිසංස්කරණය නොකෙරේ, එබැවින් අප මානසික විප්ලවීය වෙනසක් කළ යුතුය.
නව ආ der ාවට අනුබල දෙන අයගේ ප්රශ්නය කොමියුනිස්ට් පුනර්ජීවනයට විවේචනාත්මක අයගෙන් වෙන් කළ යුතුය. කොමියුනිස්ට් විරෝධීන් නව නියෝගයේ කොටසක් ලෙස ලේබල් කිරීම පටු චින්තනයක් පමණක් වන අතර ගැටලු පැහැදිලිව දැකීමට අකමැති විය. කොමියුනිස්ට් විරෝධීන් පළමුව නව නියෝගයේ ආධාරකරුවන් විය යුතුද? පොදු සතුරෙකු සිටී නම්, මෙම අවස්ථාවේ දී සෑම විටම පැත්තකින් නව නියෝගය සහ ඉස්ලාමය ලෙස හැඳින්වීම නිවැරදි ද?
නව නියෝගය කොමියුනිස්ට්වාදීන්ට සතුරු වූ පසු, ඊළඟ ඉලක්කය කවුදැයි අමතක නොකරන්න: ඉස්ලාම්වාදීන්. අද කොමියුනිස්ට්වාදයේ නැගීම පිළිබඳව සංවේදී හා ප්රතික්රියාශීලී අය ඉස්ලාම්වාදීන් නම්, නව නියෝගය ගැන සිතමින් යටත් විජිතවාදයේ “ගොදුරු” බවට ඔවුන්ට දොස් පැවරිය යුතුද? කොමියුනිස්ට්වාදීන් විසින් සමූල were ාතනය කරනු ලැබුවේ ula ලාමා සහ ශාන්ති යන historical තිහාසික කාරණය අමතක කළ බවට ඔවුන්ට චෝදනා කරන අය. ඔවුන් තුරන් කරනු ලබන්නේ දේශීය ධනපතියන්ට සහාය දෙන "ගමේ භූතයන්" ලෙස වන අතර එමඟින් ඔවුන් තුරන් කළ යුතුය.
කොමියුනිස්ට් හිංසාවන් ගැන මුස්ලිම්වරුන්ට කෙලින්ම දැනෙන සාක්ෂි සහ කටුක අත්දැකීම් රාශියක් තිබේ. ඔවුන්ගේ දෙමව්පියන්ගෙන් උරුම වූ මතකයන් සහ අත්දැකීම් නව නියෝගයේ ප්රචාරක යන්ත්රයේ ප්රති result ලයක් ලෙස සලකන්නේ නම්, මෙය පැහැදිලිවම historical තිහාසික හිරිහැරයකි.
ඇත්ත වශයෙන්ම, මෙම ජනරජයේ කොමියුනිස්ට් ක්රියාකාරකම් සම්බන්ධයෙන් ගත් කල, මුස්ලිම්වරු සැමවිටම ඉදිරියෙන් සිටිති. ඉදිරිපස the ාතනයට ලක්වූ තැනැත්තා වූ අතර කොමියුනිස්ට්වාදීන්ට එරෙහිව දැඩි ලෙස කටයුතු කළේ පෙරමුණයි. දහස් ගණනක් ගොදුරු වී ඇතත්, මේ රට වෙනුවෙන් වීරයන් ලෙස පෙනී සිටීමේ වාසිය ලබා ගැනීමට මුස්ලිම්වරු එතරම් උනන්දු නොවෙති. අවාසනාවකට මෙන්, යටත් වීමේ මෙම ආකල්පය හරියටම මානව හිමිකම් වෙනුවෙන් ක්රියා කරන ඇතැම් කණ්ඩායම් සඳහා පරතරයක් වන අතර ඒ වෙනුවට කොමියුනිස්ට්වාදයේ පැත්ත වෙනුවෙන් අ wise ාන ලෙස සටන් කරයි.
වැරදියට අත්අඩංගුවට ගත් හෝ අපකීර්තියට පත් වූවන්ට ඔවුන්ගේ අයිතිවාසිකම් යථා තත්වයට පත් කිරීම සඳහා රජය විසින් ලබා දිය යුතුය. එහෙත් ඒ හා සමාන අයිතිවාසිකම් ඉල්ලා සිටීම, රජය පවා විවෘතව කොමියුනිස්ට් පක්ෂයේ කොටසක් වන අයගෙන් සමාව අයැදිය යුතු අතර ලේවැකි වාර්තාවක් තැබිය යුතුය, පැහැදිලිවම මෙය අහංකාරයයි. ඔව්, අහංකාරය දුර්වල පාලකයෙකුගේ පැවැත්මෙන් ප්රයෝජන ගන්නා අතර රතු ජනයාගේ හිතවතුන්ගෙන් වට වී ඇත.
පසු වූ අත්දැකීම් පරෙස්සමින් සලකා බැලිය හැකිය, එය වර්තමානය සමග කිසිදු සම්බන්ධයක් නැති අතීතය ලෙස ද සැලකිය හැකිය. කෙසේ වෙතත්, වත්මන් රාජ්ය යුගයේ ජාතික තත්වය කොමියුනිස්ට්වාදයේ පැවැත්මට හිතකර ය යන කාරණය නොසලකා හැරීම අතිශයෝක්තියක් නොවේ.
කොමියුනිස්ට් විරෝධී යැයි කියන අය ගැන මිනිසුන් ඕනෑවට වඩා සිතීමට හා සිතීමට ඉඩ තිබේ. ඉවත් කිරීමට අසීරු අමරණීය යක්ෂයෙකු ලෙස කොමියුනිස්ට්වාදය සැලකීම මේ පැත්තේ හොඳයි. කෙසේ වෙතත්, කොමියුනිස්ට්වාදයට වෛර කරන්නන් ආගමේ මුවාවෙන් ප්රශ්න “විකුණන්නන්” ලෙස සමච්චල් කිරීම සුදුසු නොවේ. සමහර විට ආගම ලෙස පෙනී සිටීමට කැමති අය සිටියත්, හබීබ් ලෙස එකම පන්තියේ සිටින අය හෝ මෙහි කොමියුනිස්ට් පක්ෂය විවේචනය කරන පූජකවරු සමාන කණ්ඩායමක්, එනම් වෛරය විකුණන්නන් බව ඔප්පු වී තිබේද? ඔවුන් මුවාවෙන් සිටින බව ඔප්පු වී තිබේද?
කොමියුනිස්ට්වාදය දෘෂ්ටිවාදාත්මක ගැටුමක් ලෙස පැවතීම පිළිබඳව ප්රශ්න කළ යූජීඑම් හි සෙසු පර්යේෂකයන් ද සිටිති. ඔහුට අනුව, දෘෂ්ටිවාදාත්මක සටන පිටුපස වඩාත් අත්යවශ්ය ගැටළුවක් ඇත, එනම් මහා බලවතුන් අතර ප්රාග්ධනය සඳහා අරගලය. මෙය එදා සහ අද සත්යයකි.
එවැනි නිබන්ධනයක් වැරදියි, එය කොමියුනිස්ට් වෛරයට පාත්ර වූ ඉස්ලාම්වාදීන්ගේ චින්තනය විශ්ලේෂණය කිරීම සඳහා ද්රව්යයක් ලෙස පවා භාවිතා කළ හැකිය. මේ රටේ ප්රාග්ධනය හෝ වෙළඳපල බලය විශාල මතවාදීන් පොළඹවයි. දෘෂ්ටිවාදය නොසලකා හැරීම හා ආර්ථික විද්යාව කෙරෙහි පමණක් අවධානය යොමු කිරීම පැහැදිලිවම පක්ෂග්රාහී ය. දෘෂ්ටිවාදයේ නිර්වචනය හා අර්ථය සැඟවීමකට අඩු වේ. ඇත්ත වශයෙන්ම, පෙට්රල් රත් කිරීම වැනි දෘෂ්ටිවාදයන් මානව කැලඹීම්වල සංසිද්ධියයි. ඊට අමතරව, විශාල රටවල බලවතුන් අතර ප්රාග්ධනය සඳහා වන අරගලයේ සාර්ව ප්රශ්නය දෙස බැලීමේදී ද භූමියේ ඇති කරුණු නොසලකා හැරේ. කොමියුනිස්ට් කොටස් විසින් ආගමික කණ්ඩායම් sla ාතනය කිරීම සම්බන්ධයෙන් නින්දාවට පත්වීමේ කාරණය හුදෙක් ප්රාග්ධනය සඳහා අරගලයකට මුහුණ දෙන විට තාර්කික පිම්මක් අත්විඳිනු ඇත. ප්රාග්ධන අභිලාෂය එය වීමට අවශ්ය තරම් පහසු බැවින් එය දිනා ගැනීමට විවිධ ක්රම තිබේ, එයින් එකක් දෘෂ්ටිවාදයයි.
කොමියුනිස්ට්වාදයේ නැගීම ගැන කතා කිරීම ඇත්ත වශයෙන්ම නව නියෝගයේ "ගොදුරක්" ලෙස අපකීර්තියට පත්වීමයි. කොමියුනිස්ට් කොටස් ගැන අප දැනුවත් විය යුතු යැයි පවසන අයට යල්පැනගිය බවට වහාම චෝදනා එල්ල වේ. අපගේ චින්තන ක්රමය නව නියෝගයෙන් දූෂිත යැයි සැලකේ. මේ අනුව, අප ප්රතිසංස්කරණය නොකෙරේ, එබැවින් අප මානසික විප්ලවීය වෙනසක් කළ යුතුය.
නව ආ der ාවට අනුබල දෙන අයගේ ප්රශ්නය කොමියුනිස්ට් පුනර්ජීවනයට විවේචනාත්මක අයගෙන් වෙන් කළ යුතුය. කොමියුනිස්ට් විරෝධීන් නව නියෝගයේ කොටසක් ලෙස ලේබල් කිරීම පටු චින්තනයක් පමණක් වන අතර ගැටලු පැහැදිලිව දැකීමට අකමැති විය. කොමියුනිස්ට් විරෝධීන් පළමුව නව නියෝගයේ ආධාරකරුවන් විය යුතුද? පොදු සතුරෙකු සිටී නම්, මෙම අවස්ථාවේ දී සෑම විටම පැත්තකින් නව නියෝගය සහ ඉස්ලාමය ලෙස හැඳින්වීම නිවැරදි ද?
නව නියෝගය කොමියුනිස්ට්වාදීන්ට සතුරු වූ පසු, ඊළඟ ඉලක්කය කවුදැයි අමතක නොකරන්න: ඉස්ලාම්වාදීන්. අද කොමියුනිස්ට්වාදයේ නැගීම පිළිබඳව සංවේදී හා ප්රතික්රියාශීලී අය ඉස්ලාම්වාදීන් නම්, නව නියෝගය ගැන සිතමින් යටත් විජිතවාදයේ “ගොදුරු” බවට ඔවුන්ට දොස් පැවරිය යුතුද? කොමියුනිස්ට්වාදීන් විසින් සමූල were ාතනය කරනු ලැබුවේ ula ලාමා සහ ශාන්ති යන historical තිහාසික කාරණය අමතක කළ බවට ඔවුන්ට චෝදනා කරන අය. ඔවුන් තුරන් කරනු ලබන්නේ දේශීය ධනපතියන්ට සහාය දෙන "ගමේ භූතයන්" ලෙස වන අතර එමඟින් ඔවුන් තුරන් කළ යුතුය.
කොමියුනිස්ට් හිංසාවන් ගැන මුස්ලිම්වරුන්ට කෙලින්ම දැනෙන සාක්ෂි සහ කටුක අත්දැකීම් රාශියක් තිබේ. ඔවුන්ගේ දෙමව්පියන්ගෙන් උරුම වූ මතකයන් සහ අත්දැකීම් නව නියෝගයේ ප්රචාරක යන්ත්රයේ ප්රති result ලයක් ලෙස සලකන්නේ නම්, මෙය පැහැදිලිවම historical තිහාසික හිරිහැරයකි.
ඇත්ත වශයෙන්ම, මෙම ජනරජයේ කොමියුනිස්ට් ක්රියාකාරකම් සම්බන්ධයෙන් ගත් කල, මුස්ලිම්වරු සැමවිටම ඉදිරියෙන් සිටිති. ඉදිරිපස the ාතනයට ලක්වූ තැනැත්තා වූ අතර කොමියුනිස්ට්වාදීන්ට එරෙහිව දැඩි ලෙස කටයුතු කළේ පෙරමුණයි. දහස් ගණනක් ගොදුරු වී ඇතත්, මේ රට වෙනුවෙන් වීරයන් ලෙස පෙනී සිටීමේ වාසිය ලබා ගැනීමට මුස්ලිම්වරු එතරම් උනන්දු නොවෙති. අවාසනාවකට මෙන්, යටත් වීමේ මෙම ආකල්පය හරියටම මානව හිමිකම් වෙනුවෙන් ක්රියා කරන ඇතැම් කණ්ඩායම් සඳහා පරතරයක් වන අතර ඒ වෙනුවට කොමියුනිස්ට්වාදයේ පැත්ත වෙනුවෙන් අ wise ාන ලෙස සටන් කරයි.
වැරදියට අත්අඩංගුවට ගත් හෝ අපකීර්තියට පත් වූවන්ට ඔවුන්ගේ අයිතිවාසිකම් යථා තත්වයට පත් කිරීම සඳහා රජය විසින් ලබා දිය යුතුය. එහෙත් ඒ හා සමාන අයිතිවාසිකම් ඉල්ලා සිටීම, රජය පවා විවෘතව කොමියුනිස්ට් පක්ෂයේ කොටසක් වන අයගෙන් සමාව අයැදිය යුතු අතර ලේවැකි වාර්තාවක් තැබිය යුතුය, පැහැදිලිවම මෙය අහංකාරයයි. ඔව්, අහංකාරය දුර්වල පාලකයෙකුගේ පැවැත්මෙන් ප්රයෝජන ගන්නා අතර රතු ජනයාගේ හිතවතුන්ගෙන් වට වී ඇත.
Loading...
0 回应 "කොමියුනිස්ට්වාදීන් සහ ඉස්ලාමය කොන් කිරීම"
Posting Komentar