ඉස්ලාමීය අධ්‍යාපනය වෛද්‍ය විද්‍යාව ලෙස

ඉස්ලාමීය ප්‍රවෘත්ති, ටැන්ජුන් හි නිම් - ගුරුවරයා මිය යන තුරුම සිසුවෙකු තමාට උපදෙස් දුන් ගුරුවරයාට නිර්භීතව සටන් කළ විට එය තවමත් මතකයේ උණුසුම් වේ. එවිට ගුරුවරුන් තම මිතුරන් ඉදිරියේ තම සිසුන්ට එරෙහිව ප්‍රචණ්ඩ ක්‍රියා සිදු කරයි. සිසුන් හා සිසුන් අතර සිදුවන දුරාචාර ක්‍රියාකාරකම්, සිසුන්ගේ දෙමව්පියන් පවා, තම දරුවන් භාර නොගන්නා විට ප්‍රචණ්ඩකාරී ක්‍රියාවන් කිරීමට එඩිතරව කටයුතු කරයි. මේවා සිදුවී ඇති අවස්ථා සඳහා උදාහරණ කිහිපයක් පමණි, අධ්‍යාපන ලෝකයේ සිදුවී ඇති බොහෝ දුක්ඛිත සිදුවීම් තවමත් පවතී.

සැබෑ අධ්‍යාපනය යනු දුරාචාර හැසිරීම් රටාවන් සදාචාරාත්මකව වෙනස් කිරීම, ධනාත්මකව negative ණාත්මක වීම, ස්ථිතික සිට ගතිකය, සමගිය හා මානවවාදයට උදාසීන වීම සහ හෙඩොනිස්ටික් හා ලෞකික නොවේ. නිපදවන ප්‍රති output ල පමණක් ගැටලු ඇති කරන්නේ නම් අධ්‍යාපනයේ සාර්ථකත්වය යැයි කිව නොහැකිය. කාරණය නම්, අධ්‍යාපනය තවමත් සංජානන බුද්ධියෙන් ආධිපත්‍යය දරන අතර එය බොහෝ අධ්‍යාපන විෂයයන් සඳහා ආඩම්බර වීමේ ප්‍රවණතාවයකි. මේ අතර සදාචාරාත්මක බුද්ධිය අමතක වේ. අනාගතයේදී මෙම ජාතියට තර්ජනයක් වන රෝග ඇති කරන්නේ හරියටම මෙම වෛරසයයි, එනම් පරම්පරා අහිමි වීම.

ඉන්දුනීසියානු ජාතිය මේ වන විට පිරමීඩ හැඩැති ජනගහන වක්‍රයක සිටින අතර 2030 වන විට ඉන්දුනීසියාවට ජන විකාශන ප්‍රසාද දීමනාවක් ලැබෙනු ඇතැයි තරුණයින් බොහෝ සෙයින් පුරෝකථනය කර ඇත. නමුත් මෙම ප්‍රසාද දීමනාව සැබෑ එකක් ද නැතිනම් මනෝරාජ්‍යයක් ද රාජ්‍යයට බරක් ද? අධ්‍යාපනයේ වර්තමාන සදාචාර අර්බුදය තවමත් ආධිපත්‍යය දරන්නේ නම්, ජන විකාශන ප්‍රසාද දීමනාව ශුන්‍ය වේ.

යථාර්ථය නම්, තරුණ පරම්පරාවේ සංකීර්ණ ගැටලුවලට අප තවමත් මුහුණ දී සිටින බව පෙනේ. 2005 දී වයස අවුරුදු 15-29 අතර ඒඩ්ස් රෝගීන් සංඛ්‍යාව 2140 ක් විය. 2016 දී වයස අවුරුදු 15-29 අතර ඒඩ්ස් රෝගීන්ගේ රෝගීන් 4838 ක් දක්වා තියුනු ලෙස ඉහළ ගොස් තිබේ. 1987-2017 සිට පාසල් ළමුන් / සිසුන් 2034 ක් පමණ පීඩා විඳි සමුච්චිත ඒඩ්ස්. (depkes.go.id).

වෙනත් අවස්ථාවල දී, ජාතික ජනගහන හා පවුල් සැලසුම් මණ්ඩලයේ (BKKBN) ඇස්තමේන්තු මත පදනම්ව, ඉන්දුනීසියාවේ වාර්ෂිකව ගබ්සා කිරීම් මිලියන 2 ක් පමණ සිදු වේ. ලෝක සෞඛ්‍ය සංවිධානයට අනුව, ඉන්දුනීසියාවේ ගබ්සාවන්ගෙන් 20-60% ක් ගබ්සා කිරීම් වලට හේතු වේ. ගබ්සාව තහනම් කිරීම සඳහා වන නෛතික කුඩය අපරාධ නීති සංග්‍රහයේ 346, 347, 348 (1 සහ 2 ඡේද), 349, පීපී හි ලැයිස්තුගත කර ඇතත්. 2014 අංක 61, සහ සෞඛ්‍ය නීතිය අංක. අවුරුදු 23 1992. (Validnews.com). මෙයින් පෙනී යන්නේ ගබ්සාව සඳහා ඇති ඉල්ලුම තවමත් ඉහළ මට්ටමක පවතින අතර අදාළ නීතිමය කුඩයේ තර්ජනාත්මක බලය ගබ්සාවන්ට බිය නොවන බවයි.

ස්වයං අනන්‍යතාවය සහ අනන්‍යතාවය තවදුරටත් ගරු නොකරන තැන මෙම පරම්පරාව අහිමි වීමේ රෝගය වඩ වඩාත් පැහැදිලිව පෙනේ. එයට හේතුව ධනාත්මක ලිංගිකත්වය, අනියම්, මත්පැන් සහ මත්ද්‍රව්‍ය ව්‍යාප්ත වීමයි. එමඟින් ධනාත්මකව සිතීමට මනසෙහි ක්‍රියාකාරිත්වය අඩු වේ. නිදහස ලබා දෙන දරුවන් ඕනෑවට වඩා නරක් කරන දෙමාපියන්. දරුවන්ට ප්රතිකාර කිරීමේදී පාලනය සහ අධීක්ෂණය නොමැති වීම. ළමුන් තුළ අන්තර්ගත වන මූලික පාලනයක් නොමැත. සෑම ක්‍ෂේත්‍රයකම විරුද්ධ ලිංගයේ අය සමඟ මිශ්‍ර වීමේ නිදහස නියාමනය කිරීමේ නීති රීති නොමැති අතර එමඟින් කෙනෙකුගේ ගෞරවය අහිමි වීමේ අවස්ථාව ඊටත් වඩා විශාල වන අතර සමලිංගික මනාපයන් තුළට වැටීමේ අවස්ථාව වැඩි වැඩියෙන් විවෘත වේ. කෙතරම් භයානක නොවේද, මන්ද පරම්පරා ගණනක් අහිමි වීමේ රෝගය අනාගතයේදී පවුල විනාශ වීමටත්, අනාගතයේදී ජීවිත අහිමිවීමටත් හේතු වනු ඇත.

පරම්පරා පාඩු වැළැක්වීම සඳහා ගත හැකි නිවැරදි පියවර නම්, අද අධ්‍යාපන ලෝකයේ ඇති වන ගැටලුවලට පිළියමක් වන ඉස්ලාමීය අධ්‍යාපනය ක්‍රියාත්මක කිරීමයි. ඉස්ලාමීය අධ්‍යාපනය විසින් අධ්‍යාපනය, ක්‍රමවේදයන්, මාර්ග සහ සෑම ගැටලුවකටම විසඳුම් යන මූලධර්මයන්ගෙන් ආරම්භ වන පරිපුරණ අධ්‍යාපන ක්‍රමයක් ඉදිරිපත් කර ඇත. ඉස්ලාමීය අධ්‍යාපනය අංග හතරකින් සමන්විත බව ෂෙයික් අබ්දුරාහ්මාන් අල්-බානි පැහැදිලි කළේය. 1). වැඩිවිය පැමිණීමට පෙර දරුවාගේ ස්වභාවය පවත්වා ගැනීම සහ පවත්වා ගැනීම, 2). විවිධ විභවයන් සහ සූදානම වර්ධනය කිරීම, 3). ඔහුට ලැබිය යුතු යහපත්කම හා පරිපූර්ණත්වය දෙසට මේ සියලු ස්වභාවය හා විභවය යොමු කිරීම සහ 4) ක්‍රියාවලිය “ටිකෙන් ටික” අදියරවලදී සිදු කෙරේ.

ඉස්ලාමයේ අධ්‍යාපනය පිළිබඳ සංකල්පය මගින් කටවුහිදාන් හෝ අකිඩා, සදාචාරය සහ හේතුව යන කරුණු අවධාරණය කරයි. සංජානන බුද්ධිය අනිවාර්යයෙන්ම ආධිපත්‍යය නොපෙන්වන්නේ බුද්ධියේ පදනම අකිඩා සහ සදාචාරය නිසාය. ඇත්ත වශයෙන්ම, සැබෑ අධ්‍යාපන ator යා අල්ලාහ් එස්.ඩබ්ලිව්.ටී. සොබාදහමේ නිර්මාතෘ සහ විවිධ විභවයන් ලබා දෙන තැනැත්තා. මානව සංවර්ධනයේ අවධීන් සහ ඒවායේ අන්තර්ක්‍රියා මෙන්ම පරිපූර්ණත්වය, යහපත්කම සහ සතුට ගෙන ඒමට අවශ්‍ය නීති ද ඔහු විසින් තීරණය කරනු ලැබේ. අල්ලාහ් විසින් නිර්මාණය කිරීම හා ප්‍රසම්පාදනය පිළිබඳ නීති රීති උගතෙකු අනුගමනය කළ යුතු බව පැහැදිලිය. සෙබගියාමන ෂරියා සහ ඉස්ලාම් දහම අනුගමනය කළ යුතුය. කෙනෙකුට ඇති බුද්ධි මට්ටම ඉහළ යන තරමට තවාඩු පිළිබඳ හැඟීම වැඩි වේ. උගතුන්, ශිෂ්‍යයන් සහ සමාජය අතර තවත් හද කම්පා කරවන අවස්ථා ඇති නොවන තුරුඉස්ලාමීය අධ්‍යාපනයේ ප්‍රමිතිය අල්-කුර්ආනය සහ අස්-සුන්නාව නිසා ජීවිතය පරිපූර්ණ ලෙස පාලනය වන බැවිනි.

Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "ඉස්ලාමීය අධ්‍යාපනය වෛද්‍ය විද්‍යාව ලෙස"

Posting Komentar