ළමුන් සඳහා හොඳම අධ්යාපන සැපයුම්
ඉස්ලාමීය ප්රවෘත්ති, ටැන්ජුන් හි නිම් - දරුවන් අල්ලාහ්ගේ වරමකි. ආකාඩ් සාක්ෂිකරුගෙන් “වලංගු” යන ද sentence ුවම එළියට ආ පසු ඔහුගේ පැමිණීම සෑම යුවළකගේම සිහිනය බවට පත්විය. බලා සිට මාස කිහිපයක් ඇතුළත දරුවා ඉපදුණේ දෙමව්පියන් දෙදෙනාට ප්රීතියෙන් කඳුළු සලමිනි. පියා සහ මව විසින් විවිධ සූදානම සකස් කර ඇත. ඇත්ත වශයෙන්ම භෞතික පෙනුම (ආනුභවික) පමණක් නොව, ආචාරධර්ම හා සදාචාරය සැපයීම ද වඩාත් වැදගත් ය. එවිට දරුවාට ඔවුන්ගේ ප්රතිපාදන, මානසික හා ශාරීරික ප්රතිපාදන සමඟ සමබරව වර්ධනය විය හැකිය.
තම දරුවන් දැනුවත් කිරීම සඳහා දෙමාපියන්ට පහසුවෙන් ලබා ගත හැකි පොත් සහ දෙමාපිය ප්රතිකාර බොහෝ ඇත. දෙමාපිය පුහුණුව, වැඩමුළු සහ සම්මන්ත්රණ පවා දැන් පවුල තුළ අත්යවශ්ය කරුණකි. මෙය ප්රතික්ෂේප කළ නොහැකිය, මන්ද මෙම සහස්ර යුගයේ දී, අපගේ සිසුන් සමඟ බහුලව දක්නට ලැබෙන විවිධ ඩිජිටල් බලපෑම් සහ ක්රීඩා ඇබ්බැහිවීම් වළක්වා ගැනීම සඳහා දරුවා දැනුවත් කිරීම ඉතා වැදගත් වේ.
ආචාර්ය. මුහම්මද් නූර් අබ්දුල් හෆීෂ් සුවයිඩ් සිය අනාවැකි දෙමාපිය පොතෙහි තම දරුවන් දැනුවත් කිරීමේ දී දෙමාපියන්ගේ වගකීම ගැන ලියයි. තම දරුවන් දැනුවත් කිරීමේදී දෙමාපියන්ගේ කාර්යභාරය පිළිබඳව ඔහු ඉමාම් අල්-ගසාලිගේ වචන කිහිපයක් උපුටා දැක්වීය. “දරුවන් යනු දෙමව්පියන්ගේ වරමකි. ඇගේ ශුද්ධ දිනය මුතු ඇටයක් වන අතර එය තවමත් අමුයි. ඔහු පුරුදු වී යහපත්කමින් උගන්වන්නේ නම්, ඔහු එම යහපත්කම සමඟ වර්ධනය වේ. කෙසේ වෙතත්, ඔහු සතුන් නොසලකා හැරීම මෙන් කැත හා නොසලකා හැරීමට පුරුදු වී සිටී නම්, නිසැකවම දරුවා විනාශ වී විනාශ වනු ඇත.
තම දරුවන්ට අවශ්ය දේ සැපයීමේදී දෙමාපියන් වරදවා වටහා නොගන්නා ලෙසට, තම දරුවන්ට සාර්ථකව සැපයීමට ප්රධාන කරුණු කිහිපයක් තිබේ. ළදරුවාට ඉගැන්විය යුතු පළමු යතුර නම් අල්ලාහ්ව මැවූ දෙවියන් වහන්සේගේ දෙවියන් වහන්සේව හඳුන්වා දීමයි. සමහර අයට, අල්ලාහ්ව දරුවාට හඳුන්වා දීම ඉක්මන් විය හැකිය.
සමහරු පවසන්නේ අල්ලාහ්ව හඳුන්වා දීම වැදගත් නොවන බවයි, එවිට දරුවා තනිවම සොයා ගනීවි. මෙම මතය ඉතා නොමඟ යවන සහ ඉතා භයානක ය. මන්ද මූලික වශයෙන් දරුවන්ට ඉගැන්විය යුතු වැදගත්ම දෙය නම් දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන්ගේ ස්වාමීන් ලෙස දැන ගැනීමයි. අංක ගණිතය, කියවීම, ලිවීම, ගායනය යනාදිය ඉගැන්වීම නොවේ.
හොඳ දෙමව්පියන් තම දරුවන් කැරලිකාර දරුවන් වීමට කැමති නැති අතර දෙමාපියන්ට එරෙහිව සටන් කරති. මෙය කරන දරුවන් සිටී නම්, දරුවාගේ දෙමව්පියන් දෙදෙනාට විශාල ප්රශ්නාර්ථ ලකුණකි. මැවුම්කරුවා ලෙස අල්ලාහ්ව දැන හඳුනා ගැනීමට දෙමාපියන් දෙදෙනාම කිසි විටෙකත් තම දරුවන්ට ඉගැන්වූයේ නැත. අයහපත් හා හානියේ මූලාශ්රය හරියටම ඉමාම් අල්-ගසාලි ඉහත කී දෙයයි.
එවිට දරුවාට ඉගැන්විය යුතු දෙවන යතුර නම් මුහම්මද් නබිතුමාට ඇති ආදරයයි. මුහම්මද් නබිතුමාගේ සදාචාරය, පුරුදු හා සදාචාරය දැන ගැනීමට හා අනුකරණය කිරීමට තම දරුවන්ට මඟ පෙන්වීමට දෙමාපියන්ට හැකි විය යුතුය. ඇත්ත වශයෙන්ම, දෙමව්පියන් තම දරුවන්ට අධ්යාපනය ඉගැන්වීමට පෙර, මූලික වශයෙන් නබිතුමාගේ කතාව, ඉතිහාසය සහ අරගල ගැන ඉගෙන ගත යුතුය.
නබිතුමාට ප්රේමය ඉගැන්වීමට දෙමාපියන්ට ඉඩ නොදෙන්න, ඔවුන් උගන්වන ප්රේමයේ සහ අධ්යාපනයේ තේරුම ඔවුන්ම තේරුම් නොගනී. මෙය වළක්වා ගැනීම සඳහා දෙමාපියන් නබිතුමාගේ ජීවිත ගමනේ කතාව කියවිය යුතුය. මුහම්මද් නබිතුමා කෙරෙහි ඇති එම ආදරය දෙමව්පියන්ගේ, පවුල්වල සහ දරුවන්ගේ ආත්ම හා ස්වභාවය තුළ වර්ධනය වේ.
ළමයින් දැනුවත් කිරීමේ අවසාන යතුර නම් අල්-කුර්ආනය කියවීමට ඔවුන්ට ඉගැන්වීමයි. අල්-කුර්ආනය කියවීම ළමයින් දැනුවත් කිරීමේ වඩාත්ම අව්යාජ පියවර බව සමාජයේ සහ පවුල්වල සාමාන්ය දෙයකි. අල්-කුර්ආනය කියවීමට දරුවාට ඉගැන්වීමේදී ප්රබල මත දෙකක් තිබේ. පළමු මතය, දරුවා අල්-කුර්ආනය වෙනත් පුද්ගලයින්ගේ ස්ථානවල (කුරානයේ ගුරුවරයා) කියවීමට ඉගෙන ගැනීම සඳහා ලියා ඇත. දෙවනුව, අල්-කුර්ආනය නිවසේදී කියවීමට ඉගෙන ගන්න.
පළමු මතය පදනම් වී ඇත්තේ පදිංචි ස්ථානයෙන් පිටත ඉගෙනීමේ සුන්නාව මත ය. එය ඉගෙනීමෙන් වැඩි ආශීර්වාද ගෙන දෙන බැවිනි. කෙසේ වෙතත්, නිවසින් පිටත ඉගෙනීම යනු දෙමව්පියන් දෙදෙනාම අල්-කුර්ආනය කියවිය නොහැකි නිසා දරුවන්ට ඉගැන්විය නොහැකි නිසා නොව, කුරානය කියවීම සඳහා නීතියේ වැදගත්කම හා යුතුකම සැලකිල්ලට ගෙන දෙමව්පියන්ට කුරානය කියවීමට හැකියාව තිබිය යුතුය. මුස්ලිම්වරුන් සඳහා.
අල්-කුර්ආනය කියවීමේදී දෙමාපියන් තම දරුවන්ට උගන්වන්නේ නම් එය වඩා හොඳය. මන්ද, දෙමාපියන් පහසුවෙන් දරුවා පාලනය කරයි. නිවසේදී කුරානය දරුවාට ඉගැන්වීමෙන් ගැටළු හඳුනා ගැනීම, දුර්වලතා, ශක්තීන් සහ ක්රියා දැකීමද පහසු කරයි. එය ඇත්ත වශයෙන්ම වුවද, ඔහුගේ මිතුරන් සමඟ නිවසින් පිටත අධ්යාපනය ලැබුවහොත් දරුවාගේ හැසිරීම වෙනස් වේ.
අපේ දරුවන්ට හොඳම අධ්යාපන ප්රතිපාදන සැපයිය හැකි යැයි අපි බලාපොරොත්තු වෙමු. අපගේ විපාක ක්ෂේත්රයක් ලෙස අපි පරලොව උදුරා ගනිමු. ආමෙන්. අල්ලාහ් හොඳින්ම දන්නවා බිෂෝවාබ්.
තම දරුවන් දැනුවත් කිරීම සඳහා දෙමාපියන්ට පහසුවෙන් ලබා ගත හැකි පොත් සහ දෙමාපිය ප්රතිකාර බොහෝ ඇත. දෙමාපිය පුහුණුව, වැඩමුළු සහ සම්මන්ත්රණ පවා දැන් පවුල තුළ අත්යවශ්ය කරුණකි. මෙය ප්රතික්ෂේප කළ නොහැකිය, මන්ද මෙම සහස්ර යුගයේ දී, අපගේ සිසුන් සමඟ බහුලව දක්නට ලැබෙන විවිධ ඩිජිටල් බලපෑම් සහ ක්රීඩා ඇබ්බැහිවීම් වළක්වා ගැනීම සඳහා දරුවා දැනුවත් කිරීම ඉතා වැදගත් වේ.
ආචාර්ය. මුහම්මද් නූර් අබ්දුල් හෆීෂ් සුවයිඩ් සිය අනාවැකි දෙමාපිය පොතෙහි තම දරුවන් දැනුවත් කිරීමේ දී දෙමාපියන්ගේ වගකීම ගැන ලියයි. තම දරුවන් දැනුවත් කිරීමේදී දෙමාපියන්ගේ කාර්යභාරය පිළිබඳව ඔහු ඉමාම් අල්-ගසාලිගේ වචන කිහිපයක් උපුටා දැක්වීය. “දරුවන් යනු දෙමව්පියන්ගේ වරමකි. ඇගේ ශුද්ධ දිනය මුතු ඇටයක් වන අතර එය තවමත් අමුයි. ඔහු පුරුදු වී යහපත්කමින් උගන්වන්නේ නම්, ඔහු එම යහපත්කම සමඟ වර්ධනය වේ. කෙසේ වෙතත්, ඔහු සතුන් නොසලකා හැරීම මෙන් කැත හා නොසලකා හැරීමට පුරුදු වී සිටී නම්, නිසැකවම දරුවා විනාශ වී විනාශ වනු ඇත.
තම දරුවන්ට අවශ්ය දේ සැපයීමේදී දෙමාපියන් වරදවා වටහා නොගන්නා ලෙසට, තම දරුවන්ට සාර්ථකව සැපයීමට ප්රධාන කරුණු කිහිපයක් තිබේ. ළදරුවාට ඉගැන්විය යුතු පළමු යතුර නම් අල්ලාහ්ව මැවූ දෙවියන් වහන්සේගේ දෙවියන් වහන්සේව හඳුන්වා දීමයි. සමහර අයට, අල්ලාහ්ව දරුවාට හඳුන්වා දීම ඉක්මන් විය හැකිය.
සමහරු පවසන්නේ අල්ලාහ්ව හඳුන්වා දීම වැදගත් නොවන බවයි, එවිට දරුවා තනිවම සොයා ගනීවි. මෙම මතය ඉතා නොමඟ යවන සහ ඉතා භයානක ය. මන්ද මූලික වශයෙන් දරුවන්ට ඉගැන්විය යුතු වැදගත්ම දෙය නම් දෙවියන් වහන්සේ ඔවුන්ගේ ස්වාමීන් ලෙස දැන ගැනීමයි. අංක ගණිතය, කියවීම, ලිවීම, ගායනය යනාදිය ඉගැන්වීම නොවේ.
හොඳ දෙමව්පියන් තම දරුවන් කැරලිකාර දරුවන් වීමට කැමති නැති අතර දෙමාපියන්ට එරෙහිව සටන් කරති. මෙය කරන දරුවන් සිටී නම්, දරුවාගේ දෙමව්පියන් දෙදෙනාට විශාල ප්රශ්නාර්ථ ලකුණකි. මැවුම්කරුවා ලෙස අල්ලාහ්ව දැන හඳුනා ගැනීමට දෙමාපියන් දෙදෙනාම කිසි විටෙකත් තම දරුවන්ට ඉගැන්වූයේ නැත. අයහපත් හා හානියේ මූලාශ්රය හරියටම ඉමාම් අල්-ගසාලි ඉහත කී දෙයයි.
එවිට දරුවාට ඉගැන්විය යුතු දෙවන යතුර නම් මුහම්මද් නබිතුමාට ඇති ආදරයයි. මුහම්මද් නබිතුමාගේ සදාචාරය, පුරුදු හා සදාචාරය දැන ගැනීමට හා අනුකරණය කිරීමට තම දරුවන්ට මඟ පෙන්වීමට දෙමාපියන්ට හැකි විය යුතුය. ඇත්ත වශයෙන්ම, දෙමව්පියන් තම දරුවන්ට අධ්යාපනය ඉගැන්වීමට පෙර, මූලික වශයෙන් නබිතුමාගේ කතාව, ඉතිහාසය සහ අරගල ගැන ඉගෙන ගත යුතුය.
නබිතුමාට ප්රේමය ඉගැන්වීමට දෙමාපියන්ට ඉඩ නොදෙන්න, ඔවුන් උගන්වන ප්රේමයේ සහ අධ්යාපනයේ තේරුම ඔවුන්ම තේරුම් නොගනී. මෙය වළක්වා ගැනීම සඳහා දෙමාපියන් නබිතුමාගේ ජීවිත ගමනේ කතාව කියවිය යුතුය. මුහම්මද් නබිතුමා කෙරෙහි ඇති එම ආදරය දෙමව්පියන්ගේ, පවුල්වල සහ දරුවන්ගේ ආත්ම හා ස්වභාවය තුළ වර්ධනය වේ.
ළමයින් දැනුවත් කිරීමේ අවසාන යතුර නම් අල්-කුර්ආනය කියවීමට ඔවුන්ට ඉගැන්වීමයි. අල්-කුර්ආනය කියවීම ළමයින් දැනුවත් කිරීමේ වඩාත්ම අව්යාජ පියවර බව සමාජයේ සහ පවුල්වල සාමාන්ය දෙයකි. අල්-කුර්ආනය කියවීමට දරුවාට ඉගැන්වීමේදී ප්රබල මත දෙකක් තිබේ. පළමු මතය, දරුවා අල්-කුර්ආනය වෙනත් පුද්ගලයින්ගේ ස්ථානවල (කුරානයේ ගුරුවරයා) කියවීමට ඉගෙන ගැනීම සඳහා ලියා ඇත. දෙවනුව, අල්-කුර්ආනය නිවසේදී කියවීමට ඉගෙන ගන්න.
පළමු මතය පදනම් වී ඇත්තේ පදිංචි ස්ථානයෙන් පිටත ඉගෙනීමේ සුන්නාව මත ය. එය ඉගෙනීමෙන් වැඩි ආශීර්වාද ගෙන දෙන බැවිනි. කෙසේ වෙතත්, නිවසින් පිටත ඉගෙනීම යනු දෙමව්පියන් දෙදෙනාම අල්-කුර්ආනය කියවිය නොහැකි නිසා දරුවන්ට ඉගැන්විය නොහැකි නිසා නොව, කුරානය කියවීම සඳහා නීතියේ වැදගත්කම හා යුතුකම සැලකිල්ලට ගෙන දෙමව්පියන්ට කුරානය කියවීමට හැකියාව තිබිය යුතුය. මුස්ලිම්වරුන් සඳහා.
අල්-කුර්ආනය කියවීමේදී දෙමාපියන් තම දරුවන්ට උගන්වන්නේ නම් එය වඩා හොඳය. මන්ද, දෙමාපියන් පහසුවෙන් දරුවා පාලනය කරයි. නිවසේදී කුරානය දරුවාට ඉගැන්වීමෙන් ගැටළු හඳුනා ගැනීම, දුර්වලතා, ශක්තීන් සහ ක්රියා දැකීමද පහසු කරයි. එය ඇත්ත වශයෙන්ම වුවද, ඔහුගේ මිතුරන් සමඟ නිවසින් පිටත අධ්යාපනය ලැබුවහොත් දරුවාගේ හැසිරීම වෙනස් වේ.
අපේ දරුවන්ට හොඳම අධ්යාපන ප්රතිපාදන සැපයිය හැකි යැයි අපි බලාපොරොත්තු වෙමු. අපගේ විපාක ක්ෂේත්රයක් ලෙස අපි පරලොව උදුරා ගනිමු. ආමෙන්. අල්ලාහ් හොඳින්ම දන්නවා බිෂෝවාබ්.
Loading...
0 回应 "ළමුන් සඳහා හොඳම අධ්යාපන සැපයුම්"
Posting Komentar