මම ඔබේ රසිකයෙක් ඉන්දුනීසියාවෙන්

ඉස්ලාමීය ප්‍රවෘත්ති, ටැන්ජුන් හි නිම් - නූතන කාන්තාවන් අතර සම සුරැකුම හෝ රූපලාවණ්‍ය ප්‍රතිකාර දැන් ප්‍රවණතාවක් වී තිබේ. ඔබට විශ්වාසයක් ඇති කරවන පරමාදර්ශී පෙනුම ලබා ගැනීම සඳහා මිනිසුන්ට එය කිරීමට හේතු කිහිපයක් තිබේ. එම හේතුව වැරදියි නොවුනත්, එය ඔබ ගැන සැලකිලිමත් වීම සහ ආරක්ෂා කර ගැනීම අරමුණු කරගත් තාක් කල් එය හොඳ විය හැකිය, සමහර විට එම අරමුණු සඳහා ගනු ලබන ක්‍රියාමාර්ග වැරදිය.

ඉස්ලාමයේ අවසර නැති රූපලාවන්‍ය සත්කාර ක්‍රම කිහිපයක් තිබේ. මෙය අල් කුර්ආනයේ සහ හදීසයේ සඳහන් පරිදි වේ. තහනම් රූපලාවණ්‍ය පිළිවෙත් මොනවාද?

හලාල්සිලා වෙතින් උපුටා ගත්, ඉස්ලාමීය නීතියට අනුව පහත රූපලාවණ්‍ය සත්කාර පිළිවෙත් තහනම් කර ඇත:

තාවකාලික නොවන / ස්ථිර වෙනස් කිරීම්
වෙනස් කිරීම් වර්ග දෙකක් තිබේ: එකක් වැඩිදියුණු කිරීමට සහ අනෙක කෙනෙකුගේ අලංකාරය වැඩි දියුණු කිරීමට. අසනීප, ආබාධිත හෝ හදිසි අනතුරු හේතුවෙන් පළමු වර්ගයේ වෙනස් කිරීම් කළ හැකිය. මෙම තත්වය තුළ පුද්ගලයෙකු වෙනස් කිරීමකට ලක්වීම වරදක් නොවේ.

ස්ථිර වෙනස් කිරීමකට හේතුව රූපලාවණ්‍ය සැත්කම් (පවතින ශරීර කොටස් විශාල කිරීම සහ අඩු කිරීම වැනි) සහ පච්ච කොටා ගැනීම වැනි කෙනෙකුගේ අලංකාරය වැඩි දියුණු කිරීම නම්, එය අල්ලාහ්ගේ මැවීම වෙනස් කරන නිසා එයට ඉඩ නොදේ.

පවතින කොටස් වලට වෙනස් කිරීම

අල්ලාහ් අපව මුලින් ම මැවූ දේ අවධාරණය කරන හෝ අවතක්සේරු කරන මෙහෙයුම් වලට සමානව, අපගේ ශරීරයේ දැනට පවතින කොටස් වෙනස් කිරීමට ඉඩ නොදේ. මක්නිසාද යත් එයින් අදහස් කරන්නේ අපගේ මැවුම්කරු අපව මැවූ ආකාරය ගැන අප සෑහීමකට පත් නොවන බවයි.

ඇහිබැම දිගු කිරීම හෝ හිසකෙස් දිගු කිරීම වැනි උදාහරණ. ලබා දී ඇති දේ දීර් මතක තබා ගන්න කිරීම හරාම් යැයි තර්ක කර ඇති අතර, මෙම භාවිතයට අවසර තිබේද නැද්ද යන්න පිළිබඳව මෑතකදී විවාදයක් පැවතුනි.

කෙසේ වෙතත්, මෙම වෙනස්වීම් සමඟ සනීපාරක්ෂාව සිදු කරන්නේ නම්, යටින් පවතින සම මෙන්ම ස්වාභාවික හිසකෙස් ද ශුද්ධ වූ චාරිත්‍රානුකූලව ස්පර්ශ නොකෙරේ, මන්ද එය සෝදා ගැනීමට නියෝග කර ඇති මුළු ප්‍රදේශයම ජලයෙන් ස්පර්ශ කළ යුතු කොන්දේසියකි.

හරාම් ද්‍රව්‍ය අඩංගු නිෂ්පාදන භාවිතය

අපගේ ශරීරයේ භාවිතා කරන ඕනෑම නිෂ්පාදනයක් අඩංගු විය යුත්තේ හැනා සහ කෝල් වැනි අවසර ලත් අමුද්‍රව්‍ය පමණි.

ෂරියා හෝ වෙනත් නජි වලට අනුව මහන්සියි ාතනය නොකළ මළ මස් වලින් ඇති මේදය වැනි අපිරිසිදු හෝ හරාම් ද්‍රව්‍ය අඩංගු නිෂ්පාදන භාවිතා කිරීමට අවසර නැත.

ශරීරයට හානියක් කරන ක්‍රියා
මුහම්මද් (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණෝ “කිසිවක් හානියක් හෝ පළිගැනීමක් නොකළ යුතුය” යනුවෙන් පැවසීය.

භාවිතා කරන නිෂ්පාදිතය, ක්‍රමවේදය හෝ පුහුණුව හෝ අනුගමනය කළ යුතු ක්‍රියා පටිපාටිය ඔබේ ශරීරයට හානි කරයි නම් එය අවසර නැත. ක්ෂණික හෝ අනාගත සෞඛ්‍ය ගැටලු ඇති කළ හැකි අමුද්‍රව්‍ය අඩංගු ආලේපන ස්වයං හානියක් වන බැවින් ඒවා වළක්වා ගත යුතුය.

පෞද්ගලික ප්‍රදේශයේ හිසකෙස් වෙනත් පුද්ගලයෙකුගේ අතකින් රැවුල කපන්න
ඉස්ලාමයේ දී පිරිසිදුකම පවත්වා ගැනීම සහ පිරිසිදුකම පවත්වා ගැනීම සඳහා කකුල්, පෞද්ගලික ප්‍රදේශ සහ මුහුණේ ඇතැම් හිසකෙස් ඉවත් කිරීම රෙකමදාරු කරනු ලැබේ. කෙසේ වෙතත්, අවසර නොදෙන දෙය නම් ක්‍රියාව ඔබ විසින්ම නොව වෙනත් අයෙකු විසින් කරනු ලැබුවහොත් ය.

මෙයට හේතුව අබු සයීඩ් අල්-කුද්රි (රළියල්ලාහු අන්හු) තුමා “අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෝ මෙසේ පැවසූහ: කිසිම පුරුෂයෙක් තවත් පිරිමි අව්රාහ් දැකිය යුතු නැත.

යමෙකු දිනපතා නමස්කාර කිරීමෙන් වළකින්න
අපගේ යාච් යාච්ඤා ා වැනි අපගේ වගකීම් සෑම දිනකම අවශ්‍ය වන හෙයින්, යමෙකු ඒවා සමඟ ඉදිරියට යාම වළක්වන ඕනෑම ක්‍රියාවක් හා ක්‍රියාවක් කිරීමට අවසර නැත. නිශ්චිත උදාහරණ විය හැකිය: නියපොතු සහ කෙස් සායම් ජලය හරහා යාමට ඉඩ නොදේ, හෝ ජල ආරක්ෂිත / ඉවත් කළ නොහැකි වේශ නිරූපණය. එදිනෙදා යාච් .ා පහෙන් එකක් සිදු කිරීමට පෙර අවශ්‍ය වන වධහිංසා නිසි ලෙස සිදු කිරීමෙන් එවැනි අවස්ථා වලක්වනු ලැබේ.

වඩ වඩාත් ගෝලීයකරණය වූ ලෝකයක, කාන්තාවන් හදීස් සහ ෆට්වාස් විසින් නිර්දේශ කරනු ලබන පරස්පර විරෝධී බව පෙනෙන ජාත්‍යන්තර රූපලාවණ්‍ය ප්‍රමිතීන්ට අනුකූල වනු ඇතැයි අපේක්ෂා කෙරේ. මෙම අපේක්ෂාවන් ආකර්ශනීය වර්ණාවලිය ඔස්සේ සාමාන්‍යකරණය වී ඇති අතර සමාජ භාවිතයට කාවැදී ඇති අතර එමඟින් කාන්තාවන්ට තමන් කැමති අය බවට පත්වීම වඩාත් අපහසු වේ. අවසර නැති දේ වෙන් කරන සියුම් රේඛාවක් ඇති අතර ෆට්වා වලට සම්බන්ධ සංකේත සහ අර්ථයන් වේගයෙන් වෙනස් වේ. කෙසේ වෙතත්, මුස්ලිම්වරයෙකු වශයෙන්, ඕනෑම පරිචයකින් ඔබ ෂරියාට ඇලී සිටිය යුතුය.

Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "මම ඔබේ රසිකයෙක් ඉන්දුනීසියාවෙන්"

Posting Komentar