කාන්තාවන් ඔටුවන් හම්ප් හිජාබ් භාවිතා කිරීම නීත්යානුකූල ය
ඉස්ලාමීය ප්රවෘත්ති, ටැන්ජුන් හි නිම් - මෙම නූතන යුගයේ දී, බොහෝ මිනිසුන්ට අනුව විලාසිතාවන් බොහෝය. හිජාබ් භාවිතය මෙන්ම. වඩාත් මෑත කාලීන ප්රවණතාවලින් එකක් වන්නේ ඔටුවන් හම්ප් හිජාබ් ය. ඔටුවෙකු මෙන්, මෙම ඔටුවා හම්ප් හිජාබ් යනු වැස්මෙහි ශෛලියක් වන අතර එය හිතාමතාම හිස පිටුපසට නෙරා යයි. එසේනම් ඉස්ලාමයේ නීතිය කෙසේද?
රසූල්ලාහ් සල්ලල්ලාහු අලයිහි ව සල්ලම් මහතා මෙසේ පැවසීය.
صنفان من أهل النار لم أرهما قوم معهم سياط كأذناب البقر يضربون بها الناس ونساء كاسيات عاريات مائلات مميلات رؤوسهن كأسنمة البخت المائلة لايدخلن الجنة ولا يجدن ريحها وان ريحها لتوجد من مسيرة كذاوكذا )
رواه أحمد ومسلم في الصحيح
"මා දැක නැති නිරයේ පදිංචිකරුවන් කණ්ඩායම් දෙකක් ඇත. ඔවුන් මිනිසුන් කසයෙන් තළා ගැනීම සඳහා එළදෙනක් වැනි කසයක් ගෙන එන අයයි (වැරදි කරන පාලකයන්ගේ අර්ථය), ඇඳුම් ඇඳගෙන සිටින නමුත් නිරුවතින් සිටින කාන්තාවන් අකීකරු වීමට නැඹුරු වන අතර අනෙක් අය ද දුරාචාරයට නැඹුරු වෙති. ඔවුන්ගේ හිස් ඔටුවෙකුගේ මිටි මෙන් විය. ඔවුන් ස්වර්ගයට ඇතුළු නොවන අතර එහි සුවඳ නොදැනේ. ස්වර්ගයේ සුවඳ මෙතරම් දුරක් (දිගු දුරක්) ගමන් කළ දුර සිට ගඳ සුවඳ දැනුනත්, ”(මුස්ලිම් සහ වෙනත් අය විස්තර කරයි).
“ඔවුන්ගේ හිස් ඔටුවන්ගේ හම්ප් වැනි ය” යන හදීසයේ අර්ථය වන්නේ හිස පිටුපසට පෙනෙන හා හිජාබ් පිටුපසින් පෙනෙන පරිදි කොණ්ඩය කැපීම හෝ කොණ්ඩය කැපීම ය.
තම හිජාබ් පිටුපස සැඟවී ඇති හිසකෙස් ඉස්මතු කිරීම සඳහා නිවසින් පිටවන සෑම කාන්තාවකටම ඉතා ප්රබල තර්ජනයක් වන්නේ ස්වර්ගයේ සුවඳ සුවඳ නොදැනීම, ස්වර්ගයේ සුවඳ දුර සිට ත සිට සුවඳ දැනිය හැකි වුවද.
අල්ලාහ්ගෙන් නියෝගයක් හෝ නියෝගයක් හෝ නියෝගයක් තිබේ නම්, ඇදහිලිවන්තයෙකුට නැවත සිතීමට හෝ වෙනත් විකල්ප සොයා බැලීමට අවශ්ය නොවේ. ජීවිතයේ සියලු ගැටලුවලදී අල්ලාහ් නියම කර ඇති දේ ඔබේ මුළු හදවතින්ම පිළිගන්න.
අල්ලාහ් සහ ඔහුගේ දූතයාණන් විසින් ආ රී ාවක් ස්ථාපිත කර ඇත්නම්, ඔවුන් සඳහා තේරීම් ඇත (ඒවා) වෙනත් අය) ඔවුන්ගේ කටයුතු ගැන. යමෙක් අල්ලාහ්ට සහ ඔහුගේ රසූල්වරයාට අකීකරු වන්නේ නම්, ඔහු සැබවින්ම නොමඟ ගොස් ඇත, සැබෑ නොමඟ යවයි ”(සූරා අල් අහ්සාබ්: 36)
අල්ලාහ් සහ ඔහුගේ දූතයාණන් කෙරෙහි විශ්වාසය තබන අය පමණක් පසුබට නොවෙති (සූරා අල් හුජාරත්: 15).
අප සමීපව බැලුවහොත්, අද බොහෝ කාන්තාවන් නබි සල්ලල්ලාහු අලයිහි ව සලාම් හදීසයේ දේශනා කළ දේ කර ඇති බව පැහැදිලිය. මේ වගේ වැස්මකින් ස්වර්ගයට යන්නේ නැත්නම්, වැස්ම නොගන්නා අය පැමිණෙන්නේ කෙසේද?
හදීසයේ තහනමේ සාරය නම් තබ්රුජ් ය, එනම් ෂරියා හි නීති උල්ලං තුල නය කරමින් නිවසින් පිටව යාම සහ අල්ලාහ් පවසන පරිදි සත්ය නොවන වැස්ම වැසීමයි. “තවද ඔබ ඔබේ නිවසේ රැඳී සිටිය යුතු අතර (තබරුජ්) අලංකාර කර මිනිසුන් මෙන් හැසිරෙන්න එපා. අතීතයේ ජාහිලියා, ”(සූරා අල් අහ්සාබ්: 33).
රසූල්ලාහ් සල්ලල්ලාහු අලයිහි ව සල්ලම් මහතා මෙසේ පැවසීය.
صنفان من أهل النار لم أرهما قوم معهم سياط كأذناب البقر يضربون بها الناس ونساء كاسيات عاريات مائلات مميلات رؤوسهن كأسنمة البخت المائلة لايدخلن الجنة ولا يجدن ريحها وان ريحها لتوجد من مسيرة كذاوكذا )
رواه أحمد ومسلم في الصحيح
"මා දැක නැති නිරයේ පදිංචිකරුවන් කණ්ඩායම් දෙකක් ඇත. ඔවුන් මිනිසුන් කසයෙන් තළා ගැනීම සඳහා එළදෙනක් වැනි කසයක් ගෙන එන අයයි (වැරදි කරන පාලකයන්ගේ අර්ථය), ඇඳුම් ඇඳගෙන සිටින නමුත් නිරුවතින් සිටින කාන්තාවන් අකීකරු වීමට නැඹුරු වන අතර අනෙක් අය ද දුරාචාරයට නැඹුරු වෙති. ඔවුන්ගේ හිස් ඔටුවෙකුගේ මිටි මෙන් විය. ඔවුන් ස්වර්ගයට ඇතුළු නොවන අතර එහි සුවඳ නොදැනේ. ස්වර්ගයේ සුවඳ මෙතරම් දුරක් (දිගු දුරක්) ගමන් කළ දුර සිට ගඳ සුවඳ දැනුනත්, ”(මුස්ලිම් සහ වෙනත් අය විස්තර කරයි).
“ඔවුන්ගේ හිස් ඔටුවන්ගේ හම්ප් වැනි ය” යන හදීසයේ අර්ථය වන්නේ හිස පිටුපසට පෙනෙන හා හිජාබ් පිටුපසින් පෙනෙන පරිදි කොණ්ඩය කැපීම හෝ කොණ්ඩය කැපීම ය.
තම හිජාබ් පිටුපස සැඟවී ඇති හිසකෙස් ඉස්මතු කිරීම සඳහා නිවසින් පිටවන සෑම කාන්තාවකටම ඉතා ප්රබල තර්ජනයක් වන්නේ ස්වර්ගයේ සුවඳ සුවඳ නොදැනීම, ස්වර්ගයේ සුවඳ දුර සිට ත සිට සුවඳ දැනිය හැකි වුවද.
අල්ලාහ්ගෙන් නියෝගයක් හෝ නියෝගයක් හෝ නියෝගයක් තිබේ නම්, ඇදහිලිවන්තයෙකුට නැවත සිතීමට හෝ වෙනත් විකල්ප සොයා බැලීමට අවශ්ය නොවේ. ජීවිතයේ සියලු ගැටලුවලදී අල්ලාහ් නියම කර ඇති දේ ඔබේ මුළු හදවතින්ම පිළිගන්න.
අල්ලාහ් සහ ඔහුගේ දූතයාණන් විසින් ආ රී ාවක් ස්ථාපිත කර ඇත්නම්, ඔවුන් සඳහා තේරීම් ඇත (ඒවා) වෙනත් අය) ඔවුන්ගේ කටයුතු ගැන. යමෙක් අල්ලාහ්ට සහ ඔහුගේ රසූල්වරයාට අකීකරු වන්නේ නම්, ඔහු සැබවින්ම නොමඟ ගොස් ඇත, සැබෑ නොමඟ යවයි ”(සූරා අල් අහ්සාබ්: 36)
අල්ලාහ් සහ ඔහුගේ දූතයාණන් කෙරෙහි විශ්වාසය තබන අය පමණක් පසුබට නොවෙති (සූරා අල් හුජාරත්: 15).
අප සමීපව බැලුවහොත්, අද බොහෝ කාන්තාවන් නබි සල්ලල්ලාහු අලයිහි ව සලාම් හදීසයේ දේශනා කළ දේ කර ඇති බව පැහැදිලිය. මේ වගේ වැස්මකින් ස්වර්ගයට යන්නේ නැත්නම්, වැස්ම නොගන්නා අය පැමිණෙන්නේ කෙසේද?
හදීසයේ තහනමේ සාරය නම් තබ්රුජ් ය, එනම් ෂරියා හි නීති උල්ලං තුල නය කරමින් නිවසින් පිටව යාම සහ අල්ලාහ් පවසන පරිදි සත්ය නොවන වැස්ම වැසීමයි. “තවද ඔබ ඔබේ නිවසේ රැඳී සිටිය යුතු අතර (තබරුජ්) අලංකාර කර මිනිසුන් මෙන් හැසිරෙන්න එපා. අතීතයේ ජාහිලියා, ”(සූරා අල් අහ්සාබ්: 33).
Loading...
0 回应 "කාන්තාවන් ඔටුවන් හම්ප් හිජාබ් භාවිතා කිරීම නීත්යානුකූල ය"
Posting Komentar