මොනර පිහාටුවේ අද්විතීය රටාව පිටුපස ඇති විද්යාත්මක අධ්යයනය මෙයයි
ඉස්ලාමීය ප්රවෘත්ති, ටැන්ජුන් හි නිම් - “ඔහු මැවූ, මැවූ, ස්වරූපය සාදන, හොඳම නම් ඇති, අහස් හා පොළොවේ ඇති දේ ඔහුට ප්රශංසා කරන අල්ලාහ් ය. ඔහු සර්වබලධාරි, ප්ර බුද්ධිමත් ාවන්තයා ය ”(සූරා අල් හෂ්ර්: 24).
ස්වාභාවික සුන්දරත්වයේ අභිරහස හෙළි කිරීමට අවසානයක් නැත. ඒවායින් එකක් නම් අපව මවිතයට පත් කරන මොනරුන්ගේ පිහාටු වල සුන්දරත්වයයි. එහෙත් එවැනි සිත් ඇදගන්නාසුළු, බුද්ධිමත් හා ආනුභාව සම්පන්න නිර්මාණ මුලින්ම මතු වූයේ කෙසේද?
පිහාටු වල ස් ශා ටික සහ අන්තර් ස් කුටිය ටික අවකාශයන් පැවතීම නිසා උගේ පිහාටු වල වර්ණ සෑදී ඇති බව මොනරා දැන සිටිය හැකිද? මොනරා විසින්ම පිහාටු ඔහුගේ සිරුර මත තබා ඉන්පසු එයට වර්ණ ගැන්වීමේ යාන්ත්රණයක් එක් කිරීමට තීරණය කළ හැකිද?
මොනරා එවැනි සිත් ඇදගන්නාසුළු නිර්මාණයක් නිපදවන ආකාරයට යාන්ත්රණය නිර්මාණය කර තිබේද? නිසැකවම නැත.
මොනරුන්ගේ පිහාටු වල සුන්දරත්වය පිටුපස, ඔක්ස්ෆර්ඩ් සරසවියේ සත්ව විද්යා ශා යෙකු හා වර්ණ ගැන්වීමේ විශේෂ විශේෂ යෙකු වන ඇන්ඩ බලාපොරොත්තු සුන් විය පාකර්, ෂීගේ සොයා ගැනීම අර්ථකථනය කළේ, මොනරුන්ගේ පිහාටු වල ඊනියා ෆෝටෝනික් ස් ශා ටික සොයා ගැනීම විද්යා අයදුම්පත් යින්ට මෙම මෝස්තර සහ හැඩයන් අනුකරණය කිරීමට කාර්මික යෙදීම් සහ භාවිතයන් සඳහා ඉඩ දී ඇති බවයි. වෙළඳ. මෙම ස් st ටික විදුලි සංදේශ උපකරණවල ආලෝකය විහිදුවාලීමට හෝ ඉතා කුඩා ප්රමාණයේ නව පරිගණක චිප් සෑදීමට භාවිතා කළ හැකිය.
නිදසුනක් වශයෙන්, අපි ගං ඉවුර දිගේ ඇවිදින විට වර්ණවත් ගල් වලින් සාදන ලද පුදුමාකාර රටා දෙස බැලුවහොත් සහ විදුලි පංකාවක ඇසට සමාන රටාවක් ඇති බව අපට පෙනේ නම්, මේ සියල්ල සකස් කර ඇති බව අපගේ මනසෙහි දිස්වනු ඇත. හිතාමතාම, එය තනිවම හෝ අහම්බෙන් ඇති නොවීය. රූපලාවණ්ය පැත්ත පිළිබිඹු කරන සහ මිනිසා තුළ සුන්දරත්වයේ හැඟීම ස්පර්ශ කරන මෙම රටා කලාකරුවෙකු විසින් නිර්මාණය කර ඇති බව සහතික ය.
මොනර පිහාටු සම්බන්ධයෙන්ද එය එසේම වේ. සිතුවම් හා මෝස්තර මගින් ඒවා නිර්මාණය කළ කලාකරුවන්ගේ පැවැත්ම හෙළි වනවා සේම, මොනරුන්ගේ පිහාටු වල රටා මගින් ඒවා නිර්මාණය කළ මැවුම්කරුවෙකුගේ පැවැත්ම හෙළි වේ. මොනරාගේ පිහාටු මත මෙම ස් කුටිය ටික හැඩයන් එක්රැස් කොට සකස් කර අල්ලාගෙන ඇත්තේ මොනරාට විස්මිත රටා බවට සැකයක් නැත. අල්-කුර්ආනයෙහි අල්-හසීර් 24 වන පදයේ පැහැදිලිව විස්තර කර ඇති අල්ලාහ් සිය දෝෂ රහිත මැවිල්ල හෙළි කළේය.
මේ අනුව මිනිසුන් දන්නා සියලු දැනුම සැබවින්ම විශ්වයට අදාළ වී ඇති බව අපට දැන ගත හැකිය. මෙය මැවුම්කරුගේ ශ්රේෂ් නෙස් ත්වය වන අතර, මනුෂ්ය වර්ගයාගේ සමෘද්ධිය උදෙසා එය හෙළි කිරීමට මිනිසුන් වශයෙන් අපට හැකි විය යුතුය.
ස්වාභාවික සුන්දරත්වයේ අභිරහස හෙළි කිරීමට අවසානයක් නැත. ඒවායින් එකක් නම් අපව මවිතයට පත් කරන මොනරුන්ගේ පිහාටු වල සුන්දරත්වයයි. එහෙත් එවැනි සිත් ඇදගන්නාසුළු, බුද්ධිමත් හා ආනුභාව සම්පන්න නිර්මාණ මුලින්ම මතු වූයේ කෙසේද?
පිහාටු වල ස් ශා ටික සහ අන්තර් ස් කුටිය ටික අවකාශයන් පැවතීම නිසා උගේ පිහාටු වල වර්ණ සෑදී ඇති බව මොනරා දැන සිටිය හැකිද? මොනරා විසින්ම පිහාටු ඔහුගේ සිරුර මත තබා ඉන්පසු එයට වර්ණ ගැන්වීමේ යාන්ත්රණයක් එක් කිරීමට තීරණය කළ හැකිද?
මොනරා එවැනි සිත් ඇදගන්නාසුළු නිර්මාණයක් නිපදවන ආකාරයට යාන්ත්රණය නිර්මාණය කර තිබේද? නිසැකවම නැත.
මොනරුන්ගේ පිහාටු වල සුන්දරත්වය පිටුපස, ඔක්ස්ෆර්ඩ් සරසවියේ සත්ව විද්යා ශා යෙකු හා වර්ණ ගැන්වීමේ විශේෂ විශේෂ යෙකු වන ඇන්ඩ බලාපොරොත්තු සුන් විය පාකර්, ෂීගේ සොයා ගැනීම අර්ථකථනය කළේ, මොනරුන්ගේ පිහාටු වල ඊනියා ෆෝටෝනික් ස් ශා ටික සොයා ගැනීම විද්යා අයදුම්පත් යින්ට මෙම මෝස්තර සහ හැඩයන් අනුකරණය කිරීමට කාර්මික යෙදීම් සහ භාවිතයන් සඳහා ඉඩ දී ඇති බවයි. වෙළඳ. මෙම ස් st ටික විදුලි සංදේශ උපකරණවල ආලෝකය විහිදුවාලීමට හෝ ඉතා කුඩා ප්රමාණයේ නව පරිගණක චිප් සෑදීමට භාවිතා කළ හැකිය.
නිදසුනක් වශයෙන්, අපි ගං ඉවුර දිගේ ඇවිදින විට වර්ණවත් ගල් වලින් සාදන ලද පුදුමාකාර රටා දෙස බැලුවහොත් සහ විදුලි පංකාවක ඇසට සමාන රටාවක් ඇති බව අපට පෙනේ නම්, මේ සියල්ල සකස් කර ඇති බව අපගේ මනසෙහි දිස්වනු ඇත. හිතාමතාම, එය තනිවම හෝ අහම්බෙන් ඇති නොවීය. රූපලාවණ්ය පැත්ත පිළිබිඹු කරන සහ මිනිසා තුළ සුන්දරත්වයේ හැඟීම ස්පර්ශ කරන මෙම රටා කලාකරුවෙකු විසින් නිර්මාණය කර ඇති බව සහතික ය.
මොනර පිහාටු සම්බන්ධයෙන්ද එය එසේම වේ. සිතුවම් හා මෝස්තර මගින් ඒවා නිර්මාණය කළ කලාකරුවන්ගේ පැවැත්ම හෙළි වනවා සේම, මොනරුන්ගේ පිහාටු වල රටා මගින් ඒවා නිර්මාණය කළ මැවුම්කරුවෙකුගේ පැවැත්ම හෙළි වේ. මොනරාගේ පිහාටු මත මෙම ස් කුටිය ටික හැඩයන් එක්රැස් කොට සකස් කර අල්ලාගෙන ඇත්තේ මොනරාට විස්මිත රටා බවට සැකයක් නැත. අල්-කුර්ආනයෙහි අල්-හසීර් 24 වන පදයේ පැහැදිලිව විස්තර කර ඇති අල්ලාහ් සිය දෝෂ රහිත මැවිල්ල හෙළි කළේය.
මේ අනුව මිනිසුන් දන්නා සියලු දැනුම සැබවින්ම විශ්වයට අදාළ වී ඇති බව අපට දැන ගත හැකිය. මෙය මැවුම්කරුගේ ශ්රේෂ් නෙස් ත්වය වන අතර, මනුෂ්ය වර්ගයාගේ සමෘද්ධිය උදෙසා එය හෙළි කිරීමට මිනිසුන් වශයෙන් අපට හැකි විය යුතුය.
Loading...
0 回应 "මොනර පිහාටුවේ අද්විතීය රටාව පිටුපස ඇති විද්යාත්මක අධ්යයනය මෙයයි"
Posting Komentar