පුණ්ය කටයුතු නිසා දුප්පත් වීමට බිය නොවන්න
ඉස්ලාමීය ප්රවෘත්ති, ටැන්ජුන් හි නිම් - “යක්ෂයා ඔබට දරිද්රතාවයෙන් පොරොන්දු වී තර්ජනය කර අපරාධයක් කිරීමට අණ කරයි. (කාලකණ්ණි); අල්ලාහ් ඔබට සමාව හා තෑග්ග ලබා දෙන අතර. අල්ලාහ් බලවත්ය. (ඔහුගේ තෑග්ග) දැන ගැනීම "(ගවයාගේ අල් කුර්ආනය: 268)"
සාතන් යනු මනුෂ්ය වර්ගයාගේ සැබෑ සතුරා ය. එබැවින් අල්ලාහ් නොසතුටට පත්වන දෙයින්ඉවතට ත්ව සාතන්ගෙන් නවතින්න ත්ව සිටින්න. නියත වශයෙන්ම අල්ලාහ් ත්යාගශීලී අයට ප්රේම කරයි. එබැවින් දුප්පත්කමට බිය නොවන්න. ඇත්ත වශයෙන්ම, දානයක් ලබා දීමෙන් ධනය වැඩි වේ.
දරිද්රතාවයට බිය වන්නේ ලෝකයට ඇති ආදරය නිසාය. මේ නිසා ඔහු තමාට දඩබ්බර හා කෑදරකමට පත් විය. මෙම ගති ලක්ෂණයෙන් පුද්ගලයෙකුට විවිධ ආකාරවලින් ධනය ලබා ගැනීමට දිරිගැන්විය හැකිය. එය හලාල් හෝ හරාම් කෙසේ වෙතත් ධනවත් ආදරවන්තයින්ට බොහෝ විට දැනෙන්නේ දුප්පත් වීමට ඇති බිය සහ තමන් උපයාගත් ධනය අහිමි වේ යැයි යන බියයි. ඒ නිසා බොහෝ මිනිසුන්ට ඔවුන්ගේ මුදල් අහිමි වේ
ඇත්ත වශයෙන්ම අල්ලාහ් ධනවත්ම හා ගෞරවනීය මුස්ලිම්වරයා වන අතර මුස්ලිම්වරු දරිද්රතාවයට බිය වීම සුදුසු නොවේ. ධනවත්ම අල්ලාහ් තම සේවකයන්ට කුසගින්නේ නොසිටිනු ඇත, භූමියේ පණුවන්ගේ පෝෂණය පවා අල්ලාහ් විසින් සහතික කරනු ලැබේ. සිතීමට හේතුවක් ස්වාමින් වහන්සේ විසින් ලබා දී ඇති වෙනත් මිනිසුන් මොනවාද?
දුප්පත් වීමට ඇති බිය නිසා යමෙකු සාර්ථකත්වයෙන් වළක්වා ගත හැකිය. දුප්පත්කමට ඇති බිය යමෙකු වෙත ළඟා වීම වළක්වනු ඇත. පුණ්ය කටයුතුවලට දායක වුවහොත් තම ධනය නාස්ති වේ යැයි ඔවුන් බිය වෙති.
මෙම උපකල්පනය මුළුමනින්ම සත්ය නොවේ, ඉස්ලාමීය ඇදහිලිවන්තයන් පවා ඉස්ලාමය විසින් උගන්වනු ලබන දානය පිළිබඳ විද්යාව භාවිතා නොකරයි. අල්ලාහ්ගේ පොරොන්දුව ඉස්ලාමීය හෝ ඔහුගේ මුස්ලිම් නොවන ඔහුගේ නමස්කාරකයන්ට අයත්ද යන්න ස්ථිර බව සත්යයකි. අල්ලාහ් කරුණාවෙන් දයාව ලබා දෙනු ඇතැයි විශ්වාස කරන අයට දානය දීමට බිය නැත. සාක්ෂිය නම් බොහෝ අය ලබා දීමෙන් පසු ධනවත් වන බවයි. එය අඩු නොවනු ඇත, එය වැඩි වනු ඇත. ආහාරවල ශ්රේෂ් නෙස් ත්වය පිළිබඳ අපගේ විශ්වාසය වැඩි කර ගැනීම සඳහා, 160 වන පදයෙහි නිදර්ශනයකින් උන්වහන්සේගේ වචන පත්රය විවෘත කළහොත් වඩා හොඳය.
යහපත කරන්නාට දස ගුණයක් ගෙවනු ලැබේ. යමෙක් වරදක් කළත් ඔහුගේ පාපවලට සමානුපාතිකව වන්දි ගෙවනු ලැබේ. ඔවුන්ට කිසිසේත් හානියක් නොවීය.
අප එකක් දුන්නොත්, අප දෙන දෙයට වඩා දස ගුණයක් අල්ලාහ් අපට ගෙවනු ඇත. න්යාය අනුව, අඩු කිරීමේ එකතු කිරීමක් නොමැත. නමුත් අපගේ අභිප්රායන් වෙත ආපසු යන්න මන්ද, ඇත්ත වශයෙන්ම, පුණ්ය කටයුතු රඳා පවතින්නේ අභිප්රාය මතය අපි දානයක් කරන්නෙමු, එබැවින් අරමුණ අල්ලාහ්ට පමණි. පිළිතුර අප කරන දෙයින් අපේ ආදායම මෙන් දස ගුණයක් වේ.
භික්ෂූන් වහන්සේලාට දානය දීමට හෝ දුප්පත්කමට බිය වේ පහත දැක්වෙන සත්ය කථා සමඟ ඔවුන්ගේ සැලකිල්ල ඔප්පු කරමු.
ඔහු තම මවට අයත් ආපනශාලාවක සේවය කරන ශිෂ්යයෙකි. ඔහුට සෑම මසකම ගෙවනු ලැබේ. එවකට ඔහු 100,000 ක් උපයා ඇති අතර එය ඒ. සතියකට පසු ඔහුගේ හදවත නැන්දාගේ නිවසට ගියේය. ඔහු සමුගැනීමට සූදානම් වන විට නැන්දා එම පුද්ගලයාට ඇගේ අතේ තිබූ මුදල් ලබා දුන්නේය.
"මේ මොන මුදල්ද?"
"ඒ සල්ලි, මගේ නැන්දා ඔබට දිවුරනවා."
ඔහු සතුටින් සිටි නිසා දිවුරුම කුමක්දැයි ඔහු ඇසුවේ නැත. ඔහු ස්තූති කර ආපසු ගෙදර ගියේය.
ඔහු කොපමණ මුදලක් උපයනවාදැයි ඔහු දනී, ඔහු 1,000,000 ක් උපයයි. පැහැදිලිවම දෙවියන් වහන්සේගේ පොරොන්දු ස්ථිරයි. එක් කරුණාවක් කරුණාවෙන් දහයක් ගෙවනු ඇත.
"අපි තවමත් හොඳ දේ කිරීමට දීර් කාලය කාලයක් තිස්සේ සිතනවාද?"
ඔබ පිළිතුර වඩා හොඳින් දන්නවා.
අල්ලාහ්ගේ අනුග්රහයට හා තෑගි වලට ස්තූතිවන්ත වීමෙන් දුප්පත්කමට අප බිය නොවනු ඇත. අප සතුව ඇත්තේ සියල්ල අල්ලාහ්ට අයිති බව වටහා ගන්න. අපට විශ්වාස කළ හැක්කේ පමණි. අපගේ පෝෂණයෙහි කොටසක් වන්නේ අන් අයගේ අයිතිවාසිකම් ය. අප අපගේ උපරිමය කළ යුතු අතර අල්ලාහ් අපව දුප්පත් වීමට බිය නොවී මලපහෙන් ඉවතට ත් කරන ලෙස යාච් යාච් .ා කරන්න ා කළ යුතුය.
සාතන් යනු මනුෂ්ය වර්ගයාගේ සැබෑ සතුරා ය. එබැවින් අල්ලාහ් නොසතුටට පත්වන දෙයින්ඉවතට ත්ව සාතන්ගෙන් නවතින්න ත්ව සිටින්න. නියත වශයෙන්ම අල්ලාහ් ත්යාගශීලී අයට ප්රේම කරයි. එබැවින් දුප්පත්කමට බිය නොවන්න. ඇත්ත වශයෙන්ම, දානයක් ලබා දීමෙන් ධනය වැඩි වේ.
දරිද්රතාවයට බිය වන්නේ ලෝකයට ඇති ආදරය නිසාය. මේ නිසා ඔහු තමාට දඩබ්බර හා කෑදරකමට පත් විය. මෙම ගති ලක්ෂණයෙන් පුද්ගලයෙකුට විවිධ ආකාරවලින් ධනය ලබා ගැනීමට දිරිගැන්විය හැකිය. එය හලාල් හෝ හරාම් කෙසේ වෙතත් ධනවත් ආදරවන්තයින්ට බොහෝ විට දැනෙන්නේ දුප්පත් වීමට ඇති බිය සහ තමන් උපයාගත් ධනය අහිමි වේ යැයි යන බියයි. ඒ නිසා බොහෝ මිනිසුන්ට ඔවුන්ගේ මුදල් අහිමි වේ
ඇත්ත වශයෙන්ම අල්ලාහ් ධනවත්ම හා ගෞරවනීය මුස්ලිම්වරයා වන අතර මුස්ලිම්වරු දරිද්රතාවයට බිය වීම සුදුසු නොවේ. ධනවත්ම අල්ලාහ් තම සේවකයන්ට කුසගින්නේ නොසිටිනු ඇත, භූමියේ පණුවන්ගේ පෝෂණය පවා අල්ලාහ් විසින් සහතික කරනු ලැබේ. සිතීමට හේතුවක් ස්වාමින් වහන්සේ විසින් ලබා දී ඇති වෙනත් මිනිසුන් මොනවාද?
දුප්පත් වීමට ඇති බිය නිසා යමෙකු සාර්ථකත්වයෙන් වළක්වා ගත හැකිය. දුප්පත්කමට ඇති බිය යමෙකු වෙත ළඟා වීම වළක්වනු ඇත. පුණ්ය කටයුතුවලට දායක වුවහොත් තම ධනය නාස්ති වේ යැයි ඔවුන් බිය වෙති.
මෙම උපකල්පනය මුළුමනින්ම සත්ය නොවේ, ඉස්ලාමීය ඇදහිලිවන්තයන් පවා ඉස්ලාමය විසින් උගන්වනු ලබන දානය පිළිබඳ විද්යාව භාවිතා නොකරයි. අල්ලාහ්ගේ පොරොන්දුව ඉස්ලාමීය හෝ ඔහුගේ මුස්ලිම් නොවන ඔහුගේ නමස්කාරකයන්ට අයත්ද යන්න ස්ථිර බව සත්යයකි. අල්ලාහ් කරුණාවෙන් දයාව ලබා දෙනු ඇතැයි විශ්වාස කරන අයට දානය දීමට බිය නැත. සාක්ෂිය නම් බොහෝ අය ලබා දීමෙන් පසු ධනවත් වන බවයි. එය අඩු නොවනු ඇත, එය වැඩි වනු ඇත. ආහාරවල ශ්රේෂ් නෙස් ත්වය පිළිබඳ අපගේ විශ්වාසය වැඩි කර ගැනීම සඳහා, 160 වන පදයෙහි නිදර්ශනයකින් උන්වහන්සේගේ වචන පත්රය විවෘත කළහොත් වඩා හොඳය.
යහපත කරන්නාට දස ගුණයක් ගෙවනු ලැබේ. යමෙක් වරදක් කළත් ඔහුගේ පාපවලට සමානුපාතිකව වන්දි ගෙවනු ලැබේ. ඔවුන්ට කිසිසේත් හානියක් නොවීය.
අප එකක් දුන්නොත්, අප දෙන දෙයට වඩා දස ගුණයක් අල්ලාහ් අපට ගෙවනු ඇත. න්යාය අනුව, අඩු කිරීමේ එකතු කිරීමක් නොමැත. නමුත් අපගේ අභිප්රායන් වෙත ආපසු යන්න මන්ද, ඇත්ත වශයෙන්ම, පුණ්ය කටයුතු රඳා පවතින්නේ අභිප්රාය මතය අපි දානයක් කරන්නෙමු, එබැවින් අරමුණ අල්ලාහ්ට පමණි. පිළිතුර අප කරන දෙයින් අපේ ආදායම මෙන් දස ගුණයක් වේ.
භික්ෂූන් වහන්සේලාට දානය දීමට හෝ දුප්පත්කමට බිය වේ පහත දැක්වෙන සත්ය කථා සමඟ ඔවුන්ගේ සැලකිල්ල ඔප්පු කරමු.
ඔහු තම මවට අයත් ආපනශාලාවක සේවය කරන ශිෂ්යයෙකි. ඔහුට සෑම මසකම ගෙවනු ලැබේ. එවකට ඔහු 100,000 ක් උපයා ඇති අතර එය ඒ. සතියකට පසු ඔහුගේ හදවත නැන්දාගේ නිවසට ගියේය. ඔහු සමුගැනීමට සූදානම් වන විට නැන්දා එම පුද්ගලයාට ඇගේ අතේ තිබූ මුදල් ලබා දුන්නේය.
"මේ මොන මුදල්ද?"
"ඒ සල්ලි, මගේ නැන්දා ඔබට දිවුරනවා."
ඔහු සතුටින් සිටි නිසා දිවුරුම කුමක්දැයි ඔහු ඇසුවේ නැත. ඔහු ස්තූති කර ආපසු ගෙදර ගියේය.
ඔහු කොපමණ මුදලක් උපයනවාදැයි ඔහු දනී, ඔහු 1,000,000 ක් උපයයි. පැහැදිලිවම දෙවියන් වහන්සේගේ පොරොන්දු ස්ථිරයි. එක් කරුණාවක් කරුණාවෙන් දහයක් ගෙවනු ඇත.
"අපි තවමත් හොඳ දේ කිරීමට දීර් කාලය කාලයක් තිස්සේ සිතනවාද?"
ඔබ පිළිතුර වඩා හොඳින් දන්නවා.
අල්ලාහ්ගේ අනුග්රහයට හා තෑගි වලට ස්තූතිවන්ත වීමෙන් දුප්පත්කමට අප බිය නොවනු ඇත. අප සතුව ඇත්තේ සියල්ල අල්ලාහ්ට අයිති බව වටහා ගන්න. අපට විශ්වාස කළ හැක්කේ පමණි. අපගේ පෝෂණයෙහි කොටසක් වන්නේ අන් අයගේ අයිතිවාසිකම් ය. අප අපගේ උපරිමය කළ යුතු අතර අල්ලාහ් අපව දුප්පත් වීමට බිය නොවී මලපහෙන් ඉවතට ත් කරන ලෙස යාච් යාච් .ා කරන්න ා කළ යුතුය.
Loading...
0 回应 "පුණ්ය කටයුතු නිසා දුප්පත් වීමට බිය නොවන්න"
Posting Komentar