නබිතුමාගේ හදීස් වඩාත් කටපාඩම් කළ පුද්ගලයා: අබු හුරෙයිරා

ඉස්ලාමීය ප්‍රවෘත්ති, ටැන්ජුන් හි නිම් - අබ්දුරාහ්මන් බින් සක්ර් යනු අබු හුරෙයිරා සමඟ හුරුපුරුදු මිතුරෙකුගේ සැබෑ නමයි. කුඩා කාලයේ දී ඔහුගේ පවුලට අයත් එළුවන් කිහිපදෙනෙකු රංචු ගැසීමට අණ කරන ලද අතර, ඔහු එළුවා රැකබලා ගනිමින් සිටියදී අබු හුරෙයිරා දිවා කාලයේදී තම කුඩා බළලා සමඟ සෙල්ලම් කළේය. රාත්‍රිය පැමිණෙන විට බළලෙකු ගසක තබා ඇත. පසුව අබු හුරෙයිරා සිය නිවසට පැමිණියේය.

ඔහුගේ සම වයසේ මිතුරන් ඔහුව අබු හුරෙයිරා ලෙස හඳුන්වන තෙක් මෙම පුරුද්ද දිගටම පැවතුනි, එයින් අදහස් කරන්නේ කුඩා බළලෙකුගේ හිමිකරු බවයි.

අබු හුරෙයිරා යනු යේමනයේ ඇඩ් දවුස් ප්‍රදේශයේ උපත ලැබූ මිතුරෙකි. මුහම්මද් තුමාගේ අනාවැකිමය නිබන්ධයන්ට සැමවිටම විරුද්ධ වූ ප්‍රදේශයකි. තුෆයිල් බින් අම්රු අද් දවුසි රා නම් මිතුරෙකු මුහම්මද් නබිතුමා මුණගැසී නබිතුමා මෙඩිනා වෙත සංක්‍රමණය වීමට පෙර පොරොන්දු වූ තෙක් පැමිණියේය.

තම ජනතාවට ඇඩ් ඩවුස් වෙත ඉස්ලාමය දේශනා කළ ටුෆයිල් බින් අම්රු අද් දවුසි, නමුත් ඇඩ් ඩවුස් නගරයේ කිසිවෙකු ඉස්ලාමය පිළිගත්තේ එක් පුද්ගලයෙකු හැර, එනම් අබු හුරෙයිරා රාදියල්ලාහු අන්හු ය.

වයස අවුරුදු විසි හය වන විට හිජ්රියා හි හත්වන වසර ආරම්භයේදී අබු හුරෙයිරා රා සිය රටෙන් රසුල්ලාල්ලා SAW වෙත සංක්‍රමණය වීමට ගත් අධිෂ් mination ානය ඒකමතික වූ අතර තාවකාලික සැපයුම් අබු හුරෙයිරා රා පසුබෑමට ලක් නොවීය.

මෙඩිනා නගරයේ නව ආගන්තුකයෙකු වූ අබු හුරෙයිරා ද එවකට ඉතා දුප්පත් මිතුරෙකු ලෙස ප්‍රසිද්ධ විය. යේමනයේ සිට මෙඩිනා දේශයට සංක්‍රමණය වීමට ඔහු ගත් තීරණය නිසා යේමනයේ තිබූ ධනය ඔහුට අහිමි විය. කෙසේ වෙතත්, එවකට මුස්ලිම්වරුන්ට දේපළ හා පවුලක් නොමැති අල්ලාහ්ගේ අමුත්තන්ට ස්ථානයක් ලබා දී තිබුණි. මුහම්මද් නබිතුමාගෙන් ඉස්ලාමය හැදෑරීමේදී ඔවුන් පල්ලියේ තැන්පත් කරනු ඇත.

එකල නබාවි මුස්ලිම් පල්ලියේ වාසය කළ අය සඳහා අහ්ලු සුෆා යන නම වූ අතර අබු හුරෙයිරාගේ මිතුරා අනෙක් සුෆා අහ්ලු අතර වඩාත්ම භක්තිමත් පුද්ගලයා විය.

රසූල්ලාට ආහාර ලැබුණහොත් අහ්ලු සුෆාට ආහාර ලැබෙනු ඇත. රසූල්ලාහ්ගේ පවුලේ අය කන්නේ නැත්නම් ඔවුන්ද කන්නේ නැත, එබැවින් කුසගින්නෙන් පෙළෙන අහ්ලු සුෆා යන්නෙන් අදහස් කරන්නේ රසූල්ලා සහ ඔහුගේ පවුලේ අය කුසගින්නෙන් පෙළෙන බවයි.

අබු හුරෙයිරා යනු අල්ලාහ් වත් කළ දේ ගැන ඉතා ඉවසිලිවන්ත මිතුරෙකි, ඔහුගේ දුප්පත්කම නිසා සෑම දිනකම පාහේ දක්නට ලැබෙන කුසගින්න ඔහුට හුරු පුරුදු විය. ඔහු නිතරම ඔහුගේ බඩ බැඳ ඇති ගල් වලට අමුත්තෙක් නොවීය. මට පිටතට යාමට අවශ්‍ය වන තෙක් වරක් මට බඩගින්නක් දැනුනි, එවිට මට ආහාර ලබා ගත හැකි වනු ඇත, මිනිසුන් මා වෙත පැමිණෙන තෙක් නබිතුමාගේ සහ අයේෂාගේ නිවස අතර අල්ලා ගැනීමක් ලෙස මම මවා පෑවෙමි.

"එය ඔබ දකින දේ නොවේ (ට්‍රාන්ස් නිසා ඇතිවන කැක්කුම) නමුත් මම මේ වගේ වන්නේ මට බඩගිනි නිසා."

දිනක් අබු හුරෙයිරා කුසගින්න පිළිබඳ තියුණු හැඟීමක් ඇති නොවන පරිදි ගලකින් ඔහුගේ බඩ තදින් බැඳ තිබූ බව කියනු ලැබේ. ආහාර ලබා ගැනීම සඳහා ඔහු තම සගයන් පසුකර යන මාර්ගයේ වාඩි විය.

එක් රාත්‍රියක අබු හුරෙයිරා කිසි විටෙකත් එළියට නොපැමිණි අතර මෙය පුරුද්දක් නොවීය. එබැවින් මිනිසුන් අබු හුරෙයිරාගෙන් ඇහුවා ඔහු එළියට ආවේ ඇයි කියා, ඔහු පිළිතුරු දුන්නේ “කුසගින්න හැර වෙන කිසිවක් මට එළියට එන්නේ නැහැ” කියායි. කුසගින්න හැර ”.

අවසාන වශයෙන්, අපි අපේ කුසගින්න ගැන පැමිණිලි කිරීම සඳහා රසූල්ලාහ් SAW වෙත ගියෙමු, පසුව රසූල්ලාහ් දින කිහිපයක් අඩංගු පාත්‍රයක් එළියට ගත්තේය, පැමිණි සෑම පුද්ගලයෙකුටම දින දෙකක් ලබා දෙන ලදී.

රසූල්ලාහ්, “මේ දින දෙක අනුභව කර වැඩිපුර ජලය පානය කරන්න, මෙය අදට ඔබට ප්‍රමාණවත් වේ” යැයි පැවසීය.

ඒ නිසා මම එක දිනයක් කෑවා, ඉතිරිය ඉතිරි කළා. රසූල්ලාහ්, “ඔබ ඔබේ දිනයන් තබා ගන්නේ කුමක් සඳහාද? ඔයාට ගොඩක් බඩගිනි නැද්ද? ”

"මම මෙය මගේ මව වෙනුවෙන් තබා ගන්නෙමි."

එවිට නබි (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණෝ “කන්න, පසුව මම ඔබේ මවට අමතර යමක් දෙන්නෙමි” යනුවෙන් පැවසීය.

අබු හුරෙයිරා වරක් මට කීවේ, “මගේ මව තවමත් බහු දේවවාදී තත්වයක සිටි අතර, ඉස්ලාමය වැලඳ ගැනීමට මම නිතරම දේශනා කළ සෑම අවස්ථාවකම, මගේ මවගේ අල්ලාහ්ගේ දූතයා වෙත යවන ලද ඉතා නරක වචන එක් දිනක් මට ඇසෙන තුරු, මම වහාම අල්ලාහ්ගේ දූතයා වෙත පැමිණිලි කළෙමි. රසූල්ලාහ් මගේ අම්මා වෙනුවෙන් යාච් pray ා කරන්න.

රසුල්ලාල්ලා එස්.ඒ.ඩබ්ලිව් මගේ මව වෙනුවෙන් යාච් ed ා කිරීමෙන් පසු, මම නැවත දේශනා කිරීමට කැමැත්තෙන් ගෙදර ආවෙමි. ඔහු රසූල්ලාහ් සව් විසින් යාච් ed ා කළ බව වාර්තා කළ නමුත්, මම නිවසට පැමිණි විට, මගේ නිවසේ දොර විවර වූ විට, ජලය ගලා යන ශබ්දය මට ඇසුණි. එවිට මගේ අම්මා එළියට ආවේ හිස සහ ශරීරයේ ආවරණයක් ඇඳගෙන ෂහඩා කියමින් මගේ අම්මා මුස්ලිම්වරියක් බවට පත්වෙමිනි.

මම වහාම රාසුලුල් වෙත දිව ගියෙමිදුක නිසා මා කලින් කෑගැසුවාක් මෙන් ප්‍රීතියෙන් අ crying මින් මම නබිතුමාට මේ ශුභාරංචිය ප්‍රකාශ කරමි.

මෙම උදාර මිතුරා බොහෝ හදීස් විස්තර කළ මිතුරෙකු ලෙස හැඳින්වේ, හදීස් 5000 කට වැඩි ප්‍රමාණයක් ඔහුගේ මාර්ගය ඔස්සේ විස්තර කර ඇති බව වාර්තා වේ.

ඇත්ත වශයෙන්ම, හදීස් විද්‍යාවේ අබු හුරෙයිරාගේ ඇල්ම නබිතුමා විසින් හදීසයේ මෙන් දැන සිටියේය.

අබු හුරෙයිරා වරක් අල්ලාහ්ගේ දූතයාගෙන් ඇසුවේ “අල්ලාහ්ගේ දූතයාණෙනි, ඔබගේ මැදිහත්වීම ලැබීමට වඩාත්ම සතුටු වන්නේ කවුද?” යන්නයි.

රසූල්ලාහ්, “අබු හුරෙයිරා, හදීස් සඳහා ඇති උද්යෝගය දුටු විට ඔබ මෙම ප්‍රශ්නය අසනු ඇතැයි මම සිතුවෙමි.” (බුහාරි විසින් විස්තර කරන ලදි).

අල් කුර්ආනය පාරායනය කිරීම සඳහාත්, සමහරු නිදා ගැනීමටත්, අර්ධ වශයෙන් මගේ හදීස් පුනරාවර්තනය කිරීම සඳහාත් මම මගේ රාත්‍රිය පළමු කොටස් තුනකට බෙදුවෙමි.

මෙම උදාර මිතුරාට අල්ලාහ් එස්.ඩබ්ලිව්.ටී විසින් දීර් life ායුෂ ලබා දී ඇත.ඔහු මිය යන විට ඔහුගේ වයස අවුරුදු 78 කි. එබැවින් රසූල්ලාහ් එස්.ඒ.ඩබ්ලිව්ගේ මරණයෙන් අබු හුරෙයිරාගේ මරණය දක්වා වූ දුර අවුරුදු 47 ක් පමණ විය. එමනිසා, ඔහු බොහෝ විට උම්මාහ් ඉගැන්වූ අතර බොහෝ හදීස් විස්තර කළේය.

අබු හුරෙයිරා මියගිය විට ඉබ්නු උමර් රයිකුත් සහ මම සිරුර සමඟ ගිය බවත්, ඉබුන් උමර් රා අබු හුරෙයිරා වෙනුවෙන් යාච් ying ා කිරීම අත් නොහරින බවත් නෆී රා වෙතින් විස්තර කෙරේ. එවිට ඔහු පැවසුවේ “රසූල්ලාහ් සල් හදීස් වඩාත් කටපාඩම් කළ පුද්ගලයා මෙම පුද්ගලයා” බවයි.

Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 回应 "නබිතුමාගේ හදීස් වඩාත් කටපාඩම් කළ පුද්ගලයා: අබු හුරෙයිරා"

Posting Komentar