රූපලාවණ්යාගාර විශේෂ .යෙකුගේ අන්තරාය
ඉස්ලාමීය ප්රවෘත්ති, ටැන්ජුන් හි නිම් - ජනතාවක් හා සමාන වන ඕනෑම අයෙකු එම කණ්ඩායමට ඇතුළත් වේ. '
කාන්තාවන් සම්බන්ධයෙන් ගත් කල, කාන්තාවකගේ ස්වභාවය තමන් විසින්ම අලංකාර කර ගැනීමට කැමති නමුත් අද ඉස්ලාමීය නීතියේ කොරිඩෝවෙන් පිටත සැරසී සිටින බොහෝ කාන්තාවන් සිටිති. ෂරියාට නොගැලපෙන විලාසිතාවන්, ඇහිබැම රැවුල කැපීම වැනි ඇඳුම් ඇඳීම හා ඇඳුම් ඇඳීම වැනි මුස්ලිම් කාන්තාවන්ට මුස්ලිම් කාන්තාවන්ට තහනම්ය. මොකද මේ දේවල් ඉස්ලාමීය ආගමට අවසර නැහැ.
ෆඩිලාටස් ෂෙයික් මුහම්මද් ෂාලිහ් අල් උට්සයිමින් වරක් ප්රශ්නයක් ඇසීය. ප්රශ්නය පහත පරිදි වේ:
‘මේ නූතන යුගයේ බොහෝ කාන්තාවන් රූපලාවණ්යාගාරයට යන්නේ විවිධ මාදිලිවලින් තම කොණ්ඩය සාදා ගැනීමටයි. ඇමරිකානු කාන්තා ආකෘතිය අනුකරණය කරන අය ද සිටිති. එය තස්යාබු (සමාන) අවිශ්වාසවන්තයින්ගේ ස්වරූපයක් බවට සැකයක් නැත. මුහුණට කුඩු ආලේප කර ඇහි බැම කපන සැලෝන් විශේෂ විශේෂ .යන් යෙක් ද සිටී. ඒ සියල්ල කරන්නේ ඉතා දිගු කාලයක් හා මිල අධික පිරිවැයක් දැරීමෙනි. ඇත්ත වශයෙන්ම එය නාස්තිකාර ගණයට ඇතුළත් කළ හැකිය. මුස්ලිම් කාන්තාවන් අතර එය දැන් ඉතා ප්රචලිත බැවින් ඔබට අපට ප්රවේශමෙන් පැහැදිලි කළ හැකි යැයි මම විශ්වාස කරමි. අල්ලාහ්ගේ ආශිර්වාදය අපේක්ෂා කරන හා නිරයට බිය වන මුස්ලිම් කාන්තාවන් බව ඔවුන් අමතක කරන තුරු බටහිර ජීවිතයට වැටෙන මුස්ලිම් කාන්තාවන් බේරා ගැනීමට ඔබ අල්ලාහ්ට දෙන ෆට්වා වේවා! ”
ෂෙයික් ඉබ්නු ‘උට්සයිමින්’ ගේ පිළිතුර මෙසේය: “විශ්වය ආරක්ෂා කරන අල්ලාහ්ට ප්රශංසා වේවා, මුහම්මද් නබිතුමාට සහ ඔහුගේ මිතුරන්ට සහ පවුලේ අයට ආශීර්වාද හා සුබ පැතුම්. අම්මාබාඩු
ඉස්ලාමයේ සතුරන් සෑම විටම ඔවුන්ගේ ආයුධවලින් ඉස්ලාමීය රාජ්යය ආක්රමණය කරන බව අප දන්නා නමුත් අල්ලාහ් මුස්ලිම්වරුන්ට ජයග්රහණය ලබා දීමෙන් පසු ඔවුන් යුද්ධයේ උපාය වෙනස් කළ අතර ඔවුන් දැන් පහර දෙන්නේ සදාචාරය සහ චින්තනයයි. අල් කුර්ආනයේ සහ සුන්නාවේ මුස්ලිම්වරුන්ට අල්ලාහ් එස්ඩබ්ලිව්ටී අනතුරු ඇඟවීම් ලබා දී ඇත. අල් මයිඩා: 77.
රූපලාවණ්ය විශේෂ විශේෂ .යන් යාට යම් යම් අන්තරායන් ඇති බව මම (ෂෙයික් ඉබ්න් ‘උට්සයිමින්) දකිමි
පළමුවෙන්ම, කාන්තා රූපලාවණ්ය විශේෂ විශේෂ .යන් යින්ගේ (කැප්ස්ටර්) ටාටාරියාස් රම්බුවාට් සම්බන්ධයෙන් අවිශ්වාසවන්තයින් අනුකරණය කිරීම සහ එසේ කිරීම ඉස්ලාමය විසින් තහනම් කර ඇත, මන්ද එය අවිශ්වාසවන්තයින්ට සමාන ය. කවුරුන් හෝ ජනතාවකට ආසාදනය කළත් ඔහු බස් රථයේ කොටසකි.
දෙවනුව, බ්රෝ පොතක් අල්ලා ගැනීමේ ක්රියාව නින්දිත ක්රියාවකි. අල්ලාහ්ගේ දූතයා තම ඇහිබැම උදුරාගෙන ඇගේ කොණ්ඩය එළියට ගත් කාන්තාවකට ශාප කර තිබේ. ශාපයෙන් අදහස් කරන දෙය සර්වබලධාරී අල්ලාහ්ගේ කරුණාවෙන් කරගෙන යන්න ත් වේ.
තෙවනුව, ඉහත සියළු ක්රියාවන් කාන්තාවකගේ කොණ්ඩා මෝස්තරය වෙනස් කරන අවිශ්වාසවන්තයින්ගේ කොණ්ඩා මෝස්තරය අනුකරණය කරමින් විශාල මුදලක් වියදම් කරමින් ධනය නාස්ති කිරීමේ ගණයට අයත් වේ.
සිව්වනුව, නොඇදහිලිවන්තයන්ගේ ක්රියාවන් අනුකරණය කිරීමෙන් ඔවුන්ගේ ආදර්ශය (ශෛලිය) සමඟ දිගටම සතුටින් සිටීමට සිතුවිලි වර්ධනය කළ හැකිය. අවසානයේදී ඔවුන් ප්රතික්ෂේප කරන්නන්ට උතුම් සදාචාරය පවා පරිත්යාග කළ යුතුව ඇත.
පස්වනුව, රූපලාවණ්යාගාරය විවෘත කිරීමෙන් මුස්ලිම් කාන්තාවන් සඳහා වේශ නිරූපණ කටයුතු කිරීම ඉස්ලාමය විසින් තහනම් කරන ලද ක්රියාවකි. මුස්ලිම් කාන්තාවක් අලංකාර කිරීමට ඔවුන් තර්ක කළත්. තවත් කාන්තාවකගේ නිරුවත දැකීම රසුල්ලාල්ලා කාන්තාවකට තහනම් කරයි.
එම නිසා කාරණයට රැවටීමට ඉඩ නොතබන ලෙස මුලිමින් ලෙස. දැන් ඔබට යන්නට කාලය පැමිණ ඇති අතර, සැලෝන්මන් (කැප්ස්ටර්) ඔබට හානියක් වන හා දිගටම පාපයට හේතු වන බෙඩැන්ඩන් වළක්වා ගැනීමෙන් මුස්ලිම් නොවන අයට සමාන වී ඇත.
කාන්තාවන් සම්බන්ධයෙන් ගත් කල, කාන්තාවකගේ ස්වභාවය තමන් විසින්ම අලංකාර කර ගැනීමට කැමති නමුත් අද ඉස්ලාමීය නීතියේ කොරිඩෝවෙන් පිටත සැරසී සිටින බොහෝ කාන්තාවන් සිටිති. ෂරියාට නොගැලපෙන විලාසිතාවන්, ඇහිබැම රැවුල කැපීම වැනි ඇඳුම් ඇඳීම හා ඇඳුම් ඇඳීම වැනි මුස්ලිම් කාන්තාවන්ට මුස්ලිම් කාන්තාවන්ට තහනම්ය. මොකද මේ දේවල් ඉස්ලාමීය ආගමට අවසර නැහැ.
ෆඩිලාටස් ෂෙයික් මුහම්මද් ෂාලිහ් අල් උට්සයිමින් වරක් ප්රශ්නයක් ඇසීය. ප්රශ්නය පහත පරිදි වේ:
‘මේ නූතන යුගයේ බොහෝ කාන්තාවන් රූපලාවණ්යාගාරයට යන්නේ විවිධ මාදිලිවලින් තම කොණ්ඩය සාදා ගැනීමටයි. ඇමරිකානු කාන්තා ආකෘතිය අනුකරණය කරන අය ද සිටිති. එය තස්යාබු (සමාන) අවිශ්වාසවන්තයින්ගේ ස්වරූපයක් බවට සැකයක් නැත. මුහුණට කුඩු ආලේප කර ඇහි බැම කපන සැලෝන් විශේෂ විශේෂ .යන් යෙක් ද සිටී. ඒ සියල්ල කරන්නේ ඉතා දිගු කාලයක් හා මිල අධික පිරිවැයක් දැරීමෙනි. ඇත්ත වශයෙන්ම එය නාස්තිකාර ගණයට ඇතුළත් කළ හැකිය. මුස්ලිම් කාන්තාවන් අතර එය දැන් ඉතා ප්රචලිත බැවින් ඔබට අපට ප්රවේශමෙන් පැහැදිලි කළ හැකි යැයි මම විශ්වාස කරමි. අල්ලාහ්ගේ ආශිර්වාදය අපේක්ෂා කරන හා නිරයට බිය වන මුස්ලිම් කාන්තාවන් බව ඔවුන් අමතක කරන තුරු බටහිර ජීවිතයට වැටෙන මුස්ලිම් කාන්තාවන් බේරා ගැනීමට ඔබ අල්ලාහ්ට දෙන ෆට්වා වේවා! ”
ෂෙයික් ඉබ්නු ‘උට්සයිමින්’ ගේ පිළිතුර මෙසේය: “විශ්වය ආරක්ෂා කරන අල්ලාහ්ට ප්රශංසා වේවා, මුහම්මද් නබිතුමාට සහ ඔහුගේ මිතුරන්ට සහ පවුලේ අයට ආශීර්වාද හා සුබ පැතුම්. අම්මාබාඩු
ඉස්ලාමයේ සතුරන් සෑම විටම ඔවුන්ගේ ආයුධවලින් ඉස්ලාමීය රාජ්යය ආක්රමණය කරන බව අප දන්නා නමුත් අල්ලාහ් මුස්ලිම්වරුන්ට ජයග්රහණය ලබා දීමෙන් පසු ඔවුන් යුද්ධයේ උපාය වෙනස් කළ අතර ඔවුන් දැන් පහර දෙන්නේ සදාචාරය සහ චින්තනයයි. අල් කුර්ආනයේ සහ සුන්නාවේ මුස්ලිම්වරුන්ට අල්ලාහ් එස්ඩබ්ලිව්ටී අනතුරු ඇඟවීම් ලබා දී ඇත. අල් මයිඩා: 77.
රූපලාවණ්ය විශේෂ විශේෂ .යන් යාට යම් යම් අන්තරායන් ඇති බව මම (ෂෙයික් ඉබ්න් ‘උට්සයිමින්) දකිමි
පළමුවෙන්ම, කාන්තා රූපලාවණ්ය විශේෂ විශේෂ .යන් යින්ගේ (කැප්ස්ටර්) ටාටාරියාස් රම්බුවාට් සම්බන්ධයෙන් අවිශ්වාසවන්තයින් අනුකරණය කිරීම සහ එසේ කිරීම ඉස්ලාමය විසින් තහනම් කර ඇත, මන්ද එය අවිශ්වාසවන්තයින්ට සමාන ය. කවුරුන් හෝ ජනතාවකට ආසාදනය කළත් ඔහු බස් රථයේ කොටසකි.
දෙවනුව, බ්රෝ පොතක් අල්ලා ගැනීමේ ක්රියාව නින්දිත ක්රියාවකි. අල්ලාහ්ගේ දූතයා තම ඇහිබැම උදුරාගෙන ඇගේ කොණ්ඩය එළියට ගත් කාන්තාවකට ශාප කර තිබේ. ශාපයෙන් අදහස් කරන දෙය සර්වබලධාරී අල්ලාහ්ගේ කරුණාවෙන් කරගෙන යන්න ත් වේ.
තෙවනුව, ඉහත සියළු ක්රියාවන් කාන්තාවකගේ කොණ්ඩා මෝස්තරය වෙනස් කරන අවිශ්වාසවන්තයින්ගේ කොණ්ඩා මෝස්තරය අනුකරණය කරමින් විශාල මුදලක් වියදම් කරමින් ධනය නාස්ති කිරීමේ ගණයට අයත් වේ.
සිව්වනුව, නොඇදහිලිවන්තයන්ගේ ක්රියාවන් අනුකරණය කිරීමෙන් ඔවුන්ගේ ආදර්ශය (ශෛලිය) සමඟ දිගටම සතුටින් සිටීමට සිතුවිලි වර්ධනය කළ හැකිය. අවසානයේදී ඔවුන් ප්රතික්ෂේප කරන්නන්ට උතුම් සදාචාරය පවා පරිත්යාග කළ යුතුව ඇත.
පස්වනුව, රූපලාවණ්යාගාරය විවෘත කිරීමෙන් මුස්ලිම් කාන්තාවන් සඳහා වේශ නිරූපණ කටයුතු කිරීම ඉස්ලාමය විසින් තහනම් කරන ලද ක්රියාවකි. මුස්ලිම් කාන්තාවක් අලංකාර කිරීමට ඔවුන් තර්ක කළත්. තවත් කාන්තාවකගේ නිරුවත දැකීම රසුල්ලාල්ලා කාන්තාවකට තහනම් කරයි.
එම නිසා කාරණයට රැවටීමට ඉඩ නොතබන ලෙස මුලිමින් ලෙස. දැන් ඔබට යන්නට කාලය පැමිණ ඇති අතර, සැලෝන්මන් (කැප්ස්ටර්) ඔබට හානියක් වන හා දිගටම පාපයට හේතු වන බෙඩැන්ඩන් වළක්වා ගැනීමෙන් මුස්ලිම් නොවන අයට සමාන වී ඇත.
Loading...
0 回应 "රූපලාවණ්යාගාර විශේෂ .යෙකුගේ අන්තරාය"
Posting Komentar