බහු විවාහය පිටුපස ඇති ප්ර ප්ර .ාව ාව මෙයයි
ඉස්ලාමීය ප්රවෘත්ති, ටැන්ජුන් හි නිම් - "බහු විවාහය" යන වචනය ඇසෙන විට සාමාන්ය බිරිඳ එයට තදින්ම විරුද්ධ වීමට දැනටමත් සූදානම්ය. ඇත්ත වශයෙන්ම අල්ලාහ් පමණක් බහු විවාහයට ඉඩ දෙයි. අනෙක් අතට, සාධාරණ විය හැකි අයට බහු විවාහයන් කිරීමට අවසර ඇති බව අල්ලාහ් අවධාරණය කරයි.
ඇත්ත වශයෙන්ම, මෙම බහු විවාහය පිටුපස ප්ර ප්ර .ාව ාවන් කිහිපයක් තිබේ. සමාලෝචනය මෙන්න:
1. භාර්යාවන් සංඛ්යාව සමඟ දරුවන් ප්රජනනය කරයි. නබි සල්ලල්ලාහු අලයිහි වසල්ලම් තුමාණෝ මෙසේ පැවසූහ.
((تَنَاكَحُوا تَنَاسَلُوا ؛ فَإِنِّي مُبَاةٍ بِكُمُ الأُمَمَ))
"ඔබව විවාහ කර දරුවන් ඇති කරගන්න, මන්ද මම ඔබ ගැන අන් අය ඉදිරියේ ආඩම්බර වෙමි."
2. සමහර විට වඳභාවයට පත්වන සහ දරුවන් බිහි කළ නොහැකි කාන්තාවන් සිටින අතර, වඩා වැදගත් වන්නේ කුමන එකද? එය දික්කසාද වී තිබේද නැතහොත් ඔහු සමඟ නැවත විවාහ වීමද වඩා වැදගත්ද? දරුවන් නොමැතිව තම ස්වාමිපුරුෂයා හැර යාම හෝ ඇය නැවත විවාහ වීම? පිළිතුර, වඩා වැදගත් දෙය නම් ඔහු සමඟ නැවතී ඔහුට නැවත විවාහ වීමට ඉඩ දීමයි.
3. දරු ප්රසූතියේදී සහ ඔසප් වීමේදී බොහෝ විට ස්වාමිපුරුෂයන්ට නැවතී සිටීමට බලා සිටිය නොහැකි අතර එමඟින් ඔවුන් හරාම් වැනි දෙයකට ඇදගෙන යනු ඇත. මෙම ගැටළුවෙන් මිදීමට ස්වාමිපුරුෂයන් නැවත විවාහ වීම සිදු වේ.
4. සමහර විට කාන්තාවන්ට යම් අපකීර්තියක් (අඩුපාඩු) ඇති බැවින් වඩා වැදගත් වන්නේ ස්වාමිපුරුෂයා නැවත විවාහ වී දික්කසාද නොවීමයි.
5. කාන්තාවක් බොහෝ විට අසනීප වී සිටීම විය හැකිය, එබැවින් වඩා වැදගත් වන්නේ ස්වාමිපුරුෂයා නැවත විවාහ වී දික්කසාද නොවීම හෝ සමහර විට ඔහු තම බිරිඳ සමඟ ඉවසිලිවන්තව සිටියත් ඔහුට ඇය ගැන අනුකම්පාවක් නැත.
6. බහු භාර්යාවන් (බහු විවාහය) පවුල් කිහිපයක සම්බන්ධතාවය ශක්තිමත් කරනු ඇත. අල්ලාහ් සුබනාහු ව තලා පැවසූ පරිදි:
(وَهُوَ الَّذِي خَلَقَ مِنَ الْمَاءِ بَشَرًا فَجَعَلَهُ نَسَبًا وَصِهْرًا وَكَانَ قَدِيرًا قَدِيرًا)
අල්ලාහ් (මනුෂ්යයා) ජලයෙන් මැවූ සේක. එවිට ඔහු එම මනුෂ්යයන් හා මුෂහාරා 2 බවට පත් කර ඔබගේ සර්වබලධාරී රබ් විය. (අල්-ෆුර්කාන්: 54)
7. ස්ත්රියකට තම අවශ්යතා සපුරාලන අයෙකු ජීවත්විය යුතු අතර වෙනත් අය සිටිය යුතුය. එබැවින් බහු විවාහය සමඟ ස්වාමිපුරුෂයා එය ඉටු කරයි. දැනුම ඇත්තේ අල්ලාහ් සුබනාහු ව තආලාගේ පැත්තේ ය.
බහු විවාහය තුළ අඩංගු ප්ර ප්ර .ාව ාවන් 7 ඒවාය.
ඇත්ත වශයෙන්ම, මෙම බහු විවාහය පිටුපස ප්ර ප්ර .ාව ාවන් කිහිපයක් තිබේ. සමාලෝචනය මෙන්න:
1. භාර්යාවන් සංඛ්යාව සමඟ දරුවන් ප්රජනනය කරයි. නබි සල්ලල්ලාහු අලයිහි වසල්ලම් තුමාණෝ මෙසේ පැවසූහ.
((تَنَاكَحُوا تَنَاسَلُوا ؛ فَإِنِّي مُبَاةٍ بِكُمُ الأُمَمَ))
"ඔබව විවාහ කර දරුවන් ඇති කරගන්න, මන්ද මම ඔබ ගැන අන් අය ඉදිරියේ ආඩම්බර වෙමි."
2. සමහර විට වඳභාවයට පත්වන සහ දරුවන් බිහි කළ නොහැකි කාන්තාවන් සිටින අතර, වඩා වැදගත් වන්නේ කුමන එකද? එය දික්කසාද වී තිබේද නැතහොත් ඔහු සමඟ නැවත විවාහ වීමද වඩා වැදගත්ද? දරුවන් නොමැතිව තම ස්වාමිපුරුෂයා හැර යාම හෝ ඇය නැවත විවාහ වීම? පිළිතුර, වඩා වැදගත් දෙය නම් ඔහු සමඟ නැවතී ඔහුට නැවත විවාහ වීමට ඉඩ දීමයි.
3. දරු ප්රසූතියේදී සහ ඔසප් වීමේදී බොහෝ විට ස්වාමිපුරුෂයන්ට නැවතී සිටීමට බලා සිටිය නොහැකි අතර එමඟින් ඔවුන් හරාම් වැනි දෙයකට ඇදගෙන යනු ඇත. මෙම ගැටළුවෙන් මිදීමට ස්වාමිපුරුෂයන් නැවත විවාහ වීම සිදු වේ.
4. සමහර විට කාන්තාවන්ට යම් අපකීර්තියක් (අඩුපාඩු) ඇති බැවින් වඩා වැදගත් වන්නේ ස්වාමිපුරුෂයා නැවත විවාහ වී දික්කසාද නොවීමයි.
5. කාන්තාවක් බොහෝ විට අසනීප වී සිටීම විය හැකිය, එබැවින් වඩා වැදගත් වන්නේ ස්වාමිපුරුෂයා නැවත විවාහ වී දික්කසාද නොවීම හෝ සමහර විට ඔහු තම බිරිඳ සමඟ ඉවසිලිවන්තව සිටියත් ඔහුට ඇය ගැන අනුකම්පාවක් නැත.
6. බහු භාර්යාවන් (බහු විවාහය) පවුල් කිහිපයක සම්බන්ධතාවය ශක්තිමත් කරනු ඇත. අල්ලාහ් සුබනාහු ව තලා පැවසූ පරිදි:
(وَهُوَ الَّذِي خَلَقَ مِنَ الْمَاءِ بَشَرًا فَجَعَلَهُ نَسَبًا وَصِهْرًا وَكَانَ قَدِيرًا قَدِيرًا)
අල්ලාහ් (මනුෂ්යයා) ජලයෙන් මැවූ සේක. එවිට ඔහු එම මනුෂ්යයන් හා මුෂහාරා 2 බවට පත් කර ඔබගේ සර්වබලධාරී රබ් විය. (අල්-ෆුර්කාන්: 54)
7. ස්ත්රියකට තම අවශ්යතා සපුරාලන අයෙකු ජීවත්විය යුතු අතර වෙනත් අය සිටිය යුතුය. එබැවින් බහු විවාහය සමඟ ස්වාමිපුරුෂයා එය ඉටු කරයි. දැනුම ඇත්තේ අල්ලාහ් සුබනාහු ව තආලාගේ පැත්තේ ය.
බහු විවාහය තුළ අඩංගු ප්ර ප්ර .ාව ාවන් 7 ඒවාය.
Loading...
0 回应 "බහු විවාහය පිටුපස ඇති ප්ර ප්ර .ාව ාව මෙයයි"
Posting Komentar