වැස්ම භාවිතා කරන යාච් යාච්ඤාව ාව මක්රුහ් නේද?
ඉස්ලාමීය ප්රවෘත්ති, ටැන්ජුන් හි නිම් - මුස්ලිමාහ්, යාච් යාච්ඤාව ාව කාන්තාවන් සඳහා වැස්ම පැළඳ සිටින බව දැන ගන්න, නීතිය මක්රුහ්. හරාම් මට්ටමට හෝ යාච් .ාව අවලංගු කිරීමට නොවේ.
කස්යාෆ් අල්-කෝනා හි ඉමාම් අල්-බුහුටි ’පැහැදිලි කළේය.
කාන්තාවන් සඳහා මක්රු, අවශ්යතාවයකින් තොරව නිකොබ් (වැස්ම) සහ බුර්කෝ ඇඳගෙන යාච් යාච්ඤාව ා කිරීම.
ඒ හා සමානව, අල්-මජ්මු හි අල්-කොලිල් (මාලිකි පාසලේ ජ්යෙෂ් විද්වතුන් විද්වතෙකු) ගේ ප්රකාශය, ඔහු යාච් යාච්ඤාව ාව කරන විට, නිකොබ් හෝ වැස්ම පැළඳ සිටින විට තහවුරු කරන කරුණු අතර වර්ගීකරණය කළේය. (බලන්න: ජවුරුල් ඉක්ලිල් සයාරා මුක්තෂෝර් අල් - කොලිල් 1/60).
අල්-මජ්මු හි, ඉමාම් නවාවි රහීමහුල්ලා පැහැදිලි කළේ, මෙම නඩුවේ මක්රුහි අර්ථය මක්රුහ් තන්සිහ් මිස මක්රුහ් තහ්රිම් නොවන බවත්,
"වැස්ම පැළඳ සිටින කාන්තාවන් සඳහා මක්රු අදහස් කරන්නේ මක්රු ටැන්සිහ් මිස යාච් .ාවේ වලංගු භාවයට බාධා කිරීම නොවේ."
මක්රුහ් තන්සිහ් යනු අප දන්නා මක්රුහ් ය. අල්ලාහ් එස්.ඩබ්ලිව්.ටී .ට විපාක දෙන බැවින් එය අත්හැර දැමුවහොත් එය පව්කාර නොවන නීතියක්.
මක්රුහ් තාහ්රිම් යනු මක්රුහ් යනු හරාම් යන්නයි. නැතහොත් අප දන්නා නීති විරෝධී නීතියයි. දෙවියන් වහන්සේට විපාක ලැබෙන නිසා පව්කාර, අතහැර දමා ඇත.
එබැවින් ඔබ යාච් යාච්ඤාව ා කරන විට වැස්ම ඉවත් කළ යුතු යැයි ඔබ කියන්නේ නම් එය සුදුසු නොවේ. සැසඳිය හැකි මක්රු නීතිය අනිවාර්යයෙන්ම මිස්ටාහාබ් / සුන්නාහ් වේ. කාන්තාවන් සඳහා වැස්ම පැළඳීමට කරන යාච් යාච්ඤාව ාව මක්රු නම්, යාච් යාච්ඤාව ාව නීත්යානුකූල වූ විට එය නිදහස් කරන්න.
අවශ්යතාවයක් ඇති විට, මැක්රූට අවසර ලත් (අවසර ලත්) බවට හැරවිය හැකි නීතියක්.
ඉබ්න් ‘උට්සයිමින් රහිමාහුල්ලා’ විසින් රචිත මන්සුමා උෂුල් ෆික් (උසුල් ෆික්ගේ විද්යාව පිළිබඳ පද්ය කාව්ය සංයුතිය)
නීතිවිරෝධී සෑම දෙයක්ම හදිසි අවස්ථාවකදී අවසර දෙනු ලැබේ. මක්රුහ් සම්බන්ධයෙන් ගත් කල, කොන්දේසි අවශ්ය වූ විට එය වෙනස් වේ (හජත්).
එමනිසා, වැස්මකින් වැසුණු මුස්ලිම්වරයෙකුට යාච් යින් ා කිරීමේදී, ඇයට අවශ්ය විටෙක ඇයගේ වැස්ම පැළඳිය හැකිය. හරියට, ඔහු පල්ලියේ යාච් ඔව් ා කරන විට, පුරුෂයින් හා ස්ත්රීන් සිටින ස්ථානය අතර තිරයක් නොමැත. එවිට මහරාම්ට එය නොපෙනෙන පිරිමින් සිටී.
මෙම නිගමනය ඉබ්නු අබ්දිල් බාර් රහිමාහුල්ලාගේ ප්රකාශයට අනුකූල වේ.
කාන්තාවන් සඳහා යාච් යාච්ඤාව ාව සහ ඉරාම් අතරතුර මුහුණු ආවරණයක් විවෘත කරන ලෙස විද්වතුන් එකඟ විය. මුහුණ වසා ගැනීමෙන් නළල හා නාසය වැඳ වැටීම වළක්වා ගැනීම මෙන්ම මුඛය ආවරණය කිරීම වළක්වා ගත හැකිය. මුහම්මද් (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණෝ මුඛය වසාගෙන යාච් මක්රුහ් ා කළ ඔහුගේ හොඳම මිතුරා කිසි විටෙකත් තහනම් කළේ නැත. මහාරම් නොවන පිරිමින් සිටීම වැනි අවශ්යතාවයක් තිබේ නම් එය අපේක්ෂා නොකෙරේ.
(උපුටා ගත්: අල් මවුසියා අල් ෆිඛියා අල් කුවේටියා 41/135). වල්ලහුආලාම්.
කස්යාෆ් අල්-කෝනා හි ඉමාම් අල්-බුහුටි ’පැහැදිලි කළේය.
කාන්තාවන් සඳහා මක්රු, අවශ්යතාවයකින් තොරව නිකොබ් (වැස්ම) සහ බුර්කෝ ඇඳගෙන යාච් යාච්ඤාව ා කිරීම.
ඒ හා සමානව, අල්-මජ්මු හි අල්-කොලිල් (මාලිකි පාසලේ ජ්යෙෂ් විද්වතුන් විද්වතෙකු) ගේ ප්රකාශය, ඔහු යාච් යාච්ඤාව ාව කරන විට, නිකොබ් හෝ වැස්ම පැළඳ සිටින විට තහවුරු කරන කරුණු අතර වර්ගීකරණය කළේය. (බලන්න: ජවුරුල් ඉක්ලිල් සයාරා මුක්තෂෝර් අල් - කොලිල් 1/60).
අල්-මජ්මු හි, ඉමාම් නවාවි රහීමහුල්ලා පැහැදිලි කළේ, මෙම නඩුවේ මක්රුහි අර්ථය මක්රුහ් තන්සිහ් මිස මක්රුහ් තහ්රිම් නොවන බවත්,
"වැස්ම පැළඳ සිටින කාන්තාවන් සඳහා මක්රු අදහස් කරන්නේ මක්රු ටැන්සිහ් මිස යාච් .ාවේ වලංගු භාවයට බාධා කිරීම නොවේ."
මක්රුහ් තන්සිහ් යනු අප දන්නා මක්රුහ් ය. අල්ලාහ් එස්.ඩබ්ලිව්.ටී .ට විපාක දෙන බැවින් එය අත්හැර දැමුවහොත් එය පව්කාර නොවන නීතියක්.
මක්රුහ් තාහ්රිම් යනු මක්රුහ් යනු හරාම් යන්නයි. නැතහොත් අප දන්නා නීති විරෝධී නීතියයි. දෙවියන් වහන්සේට විපාක ලැබෙන නිසා පව්කාර, අතහැර දමා ඇත.
එබැවින් ඔබ යාච් යාච්ඤාව ා කරන විට වැස්ම ඉවත් කළ යුතු යැයි ඔබ කියන්නේ නම් එය සුදුසු නොවේ. සැසඳිය හැකි මක්රු නීතිය අනිවාර්යයෙන්ම මිස්ටාහාබ් / සුන්නාහ් වේ. කාන්තාවන් සඳහා වැස්ම පැළඳීමට කරන යාච් යාච්ඤාව ාව මක්රු නම්, යාච් යාච්ඤාව ාව නීත්යානුකූල වූ විට එය නිදහස් කරන්න.
අවශ්යතාවයක් ඇති විට, මැක්රූට අවසර ලත් (අවසර ලත්) බවට හැරවිය හැකි නීතියක්.
ඉබ්න් ‘උට්සයිමින් රහිමාහුල්ලා’ විසින් රචිත මන්සුමා උෂුල් ෆික් (උසුල් ෆික්ගේ විද්යාව පිළිබඳ පද්ය කාව්ය සංයුතිය)
නීතිවිරෝධී සෑම දෙයක්ම හදිසි අවස්ථාවකදී අවසර දෙනු ලැබේ. මක්රුහ් සම්බන්ධයෙන් ගත් කල, කොන්දේසි අවශ්ය වූ විට එය වෙනස් වේ (හජත්).
එමනිසා, වැස්මකින් වැසුණු මුස්ලිම්වරයෙකුට යාච් යින් ා කිරීමේදී, ඇයට අවශ්ය විටෙක ඇයගේ වැස්ම පැළඳිය හැකිය. හරියට, ඔහු පල්ලියේ යාච් ඔව් ා කරන විට, පුරුෂයින් හා ස්ත්රීන් සිටින ස්ථානය අතර තිරයක් නොමැත. එවිට මහරාම්ට එය නොපෙනෙන පිරිමින් සිටී.
මෙම නිගමනය ඉබ්නු අබ්දිල් බාර් රහිමාහුල්ලාගේ ප්රකාශයට අනුකූල වේ.
කාන්තාවන් සඳහා යාච් යාච්ඤාව ාව සහ ඉරාම් අතරතුර මුහුණු ආවරණයක් විවෘත කරන ලෙස විද්වතුන් එකඟ විය. මුහුණ වසා ගැනීමෙන් නළල හා නාසය වැඳ වැටීම වළක්වා ගැනීම මෙන්ම මුඛය ආවරණය කිරීම වළක්වා ගත හැකිය. මුහම්මද් (සල්ලල්ලාහු අලෙයිහි වසල්ලම්) තුමාණෝ මුඛය වසාගෙන යාච් මක්රුහ් ා කළ ඔහුගේ හොඳම මිතුරා කිසි විටෙකත් තහනම් කළේ නැත. මහාරම් නොවන පිරිමින් සිටීම වැනි අවශ්යතාවයක් තිබේ නම් එය අපේක්ෂා නොකෙරේ.
(උපුටා ගත්: අල් මවුසියා අල් ෆිඛියා අල් කුවේටියා 41/135). වල්ලහුආලාම්.
Loading...
0 回应 "වැස්ම භාවිතා කරන යාච් යාච්ඤාව ාව මක්රුහ් නේද?"
Posting Komentar