මෙය මහජනයාට සහ සිසුන්ට නොදන්නා කොමියුනිස්ට් මිථ්යාදෘෂ්ටියයි
ඉස්ලාමීය ප්රවෘත්ති, ටැන්ජුන් හි නිම් - ඉතිහාසයේ කොමියුනිස්ට් ක්රමයට බැඳීමට අවශ්ය කලාකරුවෙකු සිටියේය. අවසානයේ එකතු විය. කොමියුනිස්ට් ඉගැන්වීම්වල හෝ අවබෝධයේ අඩංගු න්යායන් ඔහු මුලින් විශ්මයට පත් කළේය. කෙටියෙන් කිවහොත්, කොමියුනිස්ට් ප්රභූව විසින් ඔහු කිසි විටෙකත් නොකළ දේවල් කරන ලෙස ඉල්ලා සිටි විට ඔහු අවසානයේ ඉල්ලා අස්විය.
“බ්රිතාන්ය චිත්ර ශිල්පියෙක් ඉන්නවා, ඔහු පිටස්තරයෙක්, කොමියුනිස්ට් කණ්ඩායමකට බැඳෙනවා. නමුත් ඔහු පසුපසට ප්රකාශයට පත් වූ අතර තරමක් ඉක්මණින් විය හැකිය. එයට හේතුව කොමියුනිස්ට් අරමුණු සඳහා යමක් ප්රකාශ කිරීමේදී වැරැද්දක් කිරීමට, බොරු කීමට හෝ බොරු කීමට ඔහුගෙන් ඉල්ලා සිටි නිසාය ”යනුවෙන් ලේඛක ටවුෆික් ඉස්මයිල් අඟහරුවාදා මධ්යම ජකර්තා හි සිකිනි හි ටමාන් ඉස්මයිල් මර්සුකිහිදීපැවසීය.
එපමණක් නොව, කොමියුනිස්ට් අදහස්වලට මිනිසුන් සම්බන්ධ කර ගැනීමේ අනුපිළිවෙලක් හෝ උපාය මාර්ගයක් ඇති බව ටවුෆික් ඉස්මයිල් පැවසීය. උදාහරණයක් ලෙස මෙම කොමියුනිස්ට්වාදීන්ගේ අභිමතාර්ථ සාක්ෂාත් කර ගැනීම සඳහා ප්රචණ්ඩත්වය කරන්නේ කෙසේද යන්න අවම වශයෙන් දුසිමක්වත් ඇත.
ප්රචණ්ඩත්වයට ක්රමයක් ද තිබේ. එය සාක්ෂාත් කර ගැනීම සඳහා ක්රම 18 ක් ඇත. ඊට අමතරව, බොරු කීම, බ්ලැක්මේල් කිරීම, බිය ගැන්වීම, වෛරය, ස්ත්රී දූෂණය, එකඟ නොවන පුද්ගලයින් u ාතනය කිරීම සඳහා අපෙන් ඉල්ලා සිටී. මෙම ක්රමය හෝ පොත ලොව පුරා භාවිතා වේ.
ඉහත සඳහන් දේ කිරීමට කොමියුනිස්ට්වාදීන්ට පවා ඔවුන්ගේ පුහුණුව තිබේ. ජාත්යන්තර කොමියුනිස්ට්වාදයට බැඳීම සඳහා අනාගත නව සාමාජිකයින් ආකර්ෂණය කර ගැනීම සඳහා මෙය පැවැත්විණි.
අපි කියමු ඔවුන් කැම්පස් වල පුහුණුව කරන්නේ ඒ ආකාරයෙන් සැඟවී සිටීමෙන්.
“එබැවින් කොමියුනිස්ට් ඉගැන්වීම් සහ අවබෝධය අධ්යාපන කාමරයට ඇතුළු වී ඇති බව දැනුම් දීම සඳහා අපි කැම්පස් වෙත යාමට අමතක නොකළ යුතුය.
මෙම අවබෝධය සාමාන්යයෙන් කාල් මාක්ස් සහ ලෙනින් වැනි නම් දරයි. මෙම සිසුන් දෙදෙනා සැබෑ නිර්ධන පංතිය ලෙස සලකති. ඔහුගේ ජීවිතයේ දී, උදාහරණයක් ලෙස කාල් මාක්ස් හට බොහෝ ගැටලු ඇති විය. පුද්ගලික, පවුල, පරිසරය දක්වා.
මෙම අවබෝධය මේ දක්වා කිසිම ලෝකයක සාර්ථක වී නැත. කොමියුනිස්ට් යැයි කියා ගන්නා රටක් දැවැන්ත පසුබෑමකට මුහුණ දෙන බව හරියටම කාරණයකි.
“බ්රිතාන්ය චිත්ර ශිල්පියෙක් ඉන්නවා, ඔහු පිටස්තරයෙක්, කොමියුනිස්ට් කණ්ඩායමකට බැඳෙනවා. නමුත් ඔහු පසුපසට ප්රකාශයට පත් වූ අතර තරමක් ඉක්මණින් විය හැකිය. එයට හේතුව කොමියුනිස්ට් අරමුණු සඳහා යමක් ප්රකාශ කිරීමේදී වැරැද්දක් කිරීමට, බොරු කීමට හෝ බොරු කීමට ඔහුගෙන් ඉල්ලා සිටි නිසාය ”යනුවෙන් ලේඛක ටවුෆික් ඉස්මයිල් අඟහරුවාදා මධ්යම ජකර්තා හි සිකිනි හි ටමාන් ඉස්මයිල් මර්සුකිහිදීපැවසීය.
එපමණක් නොව, කොමියුනිස්ට් අදහස්වලට මිනිසුන් සම්බන්ධ කර ගැනීමේ අනුපිළිවෙලක් හෝ උපාය මාර්ගයක් ඇති බව ටවුෆික් ඉස්මයිල් පැවසීය. උදාහරණයක් ලෙස මෙම කොමියුනිස්ට්වාදීන්ගේ අභිමතාර්ථ සාක්ෂාත් කර ගැනීම සඳහා ප්රචණ්ඩත්වය කරන්නේ කෙසේද යන්න අවම වශයෙන් දුසිමක්වත් ඇත.
ප්රචණ්ඩත්වයට ක්රමයක් ද තිබේ. එය සාක්ෂාත් කර ගැනීම සඳහා ක්රම 18 ක් ඇත. ඊට අමතරව, බොරු කීම, බ්ලැක්මේල් කිරීම, බිය ගැන්වීම, වෛරය, ස්ත්රී දූෂණය, එකඟ නොවන පුද්ගලයින් u ාතනය කිරීම සඳහා අපෙන් ඉල්ලා සිටී. මෙම ක්රමය හෝ පොත ලොව පුරා භාවිතා වේ.
ඉහත සඳහන් දේ කිරීමට කොමියුනිස්ට්වාදීන්ට පවා ඔවුන්ගේ පුහුණුව තිබේ. ජාත්යන්තර කොමියුනිස්ට්වාදයට බැඳීම සඳහා අනාගත නව සාමාජිකයින් ආකර්ෂණය කර ගැනීම සඳහා මෙය පැවැත්විණි.
අපි කියමු ඔවුන් කැම්පස් වල පුහුණුව කරන්නේ ඒ ආකාරයෙන් සැඟවී සිටීමෙන්.
“එබැවින් කොමියුනිස්ට් ඉගැන්වීම් සහ අවබෝධය අධ්යාපන කාමරයට ඇතුළු වී ඇති බව දැනුම් දීම සඳහා අපි කැම්පස් වෙත යාමට අමතක නොකළ යුතුය.
මෙම අවබෝධය සාමාන්යයෙන් කාල් මාක්ස් සහ ලෙනින් වැනි නම් දරයි. මෙම සිසුන් දෙදෙනා සැබෑ නිර්ධන පංතිය ලෙස සලකති. ඔහුගේ ජීවිතයේ දී, උදාහරණයක් ලෙස කාල් මාක්ස් හට බොහෝ ගැටලු ඇති විය. පුද්ගලික, පවුල, පරිසරය දක්වා.
මෙම අවබෝධය මේ දක්වා කිසිම ලෝකයක සාර්ථක වී නැත. කොමියුනිස්ට් යැයි කියා ගන්නා රටක් දැවැන්ත පසුබෑමකට මුහුණ දෙන බව හරියටම කාරණයකි.
Loading...
0 回应 "මෙය මහජනයාට සහ සිසුන්ට නොදන්නා කොමියුනිස්ට් මිථ්යාදෘෂ්ටියයි"
Posting Komentar